Manna Sapun Ekstra devičansko maslinovo ulje - moje prirodno sredstvo za intimnu higijenu


Dugo sam tražila neko sredstvo za intimnu higijenu koje u svom sastavu neće imati štetne hemikalije. Moram da priznam da je ta potraga bila veoma teška jer kod nas gotovo da i ne postoje takvi preparati, a ako i postoje, veoma su skupi, i preko 1000 dinara za ne tako veliku millitražu. Taman kada sam počela da odustajem, palo mi je na pamet da kontaktiram Mannu povodom toga, kada sam već tako zadovoljna njihovim proizvodima.
I oni su mi preporučili sapun Ekstra devičansko maslinovo ulje. Ne pamtim kada sam poslednji put koristila sapun u tu svrhu, ali sam svakako odlučila da ga naručim i probam.

Sapun sam platila nekih 450 dinara i dolazi u standardnom Manna pakovanju od 90g. Nema mirisa i nema velike pene, gotovo nikakve, što je veliki plus kod proizvoda za intimnu negu. Sapun je neverovatno blag i koža je, posle njega, veoma mekana. Bukvalno se kupate samo maslinovim uljem i destilovanom vodom.


Manna ovaj sapun preporučuje i za negu beba, kože obolele od ekcema i psorijaze i osetljive kože.

Već sada znam da će Ekstra devičansko maslinovo ulje trajati veoma dugo, kao i svi Manna proizvodi. I da ga neću menjati.


Koje sredstvo bez štetnih sastojaka vi koristite?


Podelite:

16 komentara

  1. Moram da priznam da mi je ista ideja pala na pamet kada sam otkrila Mannu. Zelela sam da gel za intimnu negu zamenim nekim njihovim prirodnim sapunom, ipak nisam se usudila. Setila sam se price da sapuni nisu pogodni za taj deo tela, zbog ja mislim PH (i stetnih sastojaka takodje). Nisam kompetentna da poredim industrijske sapune sa sapunima od prirodnih sastojaka, stoga ne bih da previse lupetam, samo bih zelela da znam koliko dugo koristis ovaj sapun u te svrhe, i da li su ti i zasto preporucili bas taj sapun? Nadam se da nisam udavila :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisi nikako udavila, jasno je da mi žene imamo hiljdu dilema kada je intimna nega u pitanju, baš zato što nas i doktori i reklame bombarduju svim i svačim.
      Sapun koristim dve nedelje (to je neki moj probni period svega) a preporučili su mi ga na moje pitanje koji njihov sapun je pogodan za osetljivu intimnu negu. Ja sam u potpunosti zadovoljna!

      Избриши
    2. Definitivno cu morati da probam :D

      Избриши
  2. Koristim SVE bez štetnih sastojaka, samo o tome i pišem :) Nema ničeg boljeg od prirode.

    ОдговориИзбриши
  3. Jaoj i ja volim ovaj sapun, slali mi dva puta ona mini pakovanja, tako je nezan za kozu. A za intimnu negu koristim sve njihove sa kojima se tusiram i svi su mi bili Ok. Imam i onu Sebamed kupku za intimnu negu isto.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, baš što kaže jedna poznanica, verovatno je njihov svaki sapun bolji od bilo kog sredstva za intimnu higijenu sa štetnim sastojcima :D

      Избриши
  4. Dobila sam ovaj sapun kao poklon uz narudžbinu, baš ću da ga probam za intimnu higijenu. Prestala sam da kupujem Nivea intimo i baš sam u potrazi za proizvodom za ovu namenu :) Odličan post.

    ОдговориИзбриши
  5. Caj od kamilice? :) ne znam, ja sam sa vise strana od raznih ginekologa cula da nam ne treba apsolutno nista za intimnu negu jer vaginalna flora samu sebe odrzava svojim nekim bakterijama. svakako da sam UVEK za prirodnu kozmetiku, ali eto to je moje misljenje :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tačno, ima ginekologa koji kažu da se ne koristi ništa, kao i onih koji preporučuju bebi sapun ?!?

      Moja zaova koristi kamilicu, ali ja nikada nisam probala. Kao ni to ništa :) :) :)

      Избриши
    2. Mislim da tipicna bebi kozmetika generalno ima los sastav.. (koliko god to zvucalo paradoksalno :p)

      Избриши
  6. Cudi me izgled ovog sapuna. Sapuni od cistog maslinvog ulja treba da imaju udubljenje ako su se dovoljno dugo susili. Dovoljno znaci oko pola godine.

    ОдговориИзбриши