Manna sapun Vilina čarolija


Došao je red da prvi put probam Mannine sapune tokom tuširanja i izbor je silom prilike pao na Vilinu čaroliju. Ovaj sapun su mi poslali kao poklon pre par meseci, ali je na red za korišćenje došao tek pre nekih nedelju-dve.
Ovo je manje pakovanje, mislim da je 45 g u pitanju.
Standardno pakovanje od 90 g košta nekih 600 dinara.

Moram da napomenem da se sapunom nisam kupala hiljadu godina. Međutim, lagano sam se opet navikla na sapun i još mi se čini da sada tuširanje ide mnogo brže.


Kao i svaka prirodna stvarčica, ni ovaj sapun nema bogznakakav miris, ali je na izgled neodoljiv. Brzo pravi lepu penu, a koža je posle njega divno mekana. I taj osećaj traje, mada ja posle tuširanja nanesem Alverde mleko za telo sa belim čajem i jasminom. U svakom slučaju, koža je mekanija od kombinacije ovog mleka i Alverde gela za tuširanje.


Totalni guilty free proizvod, kao uostalom i sve od Manne. Oni ga preporučuju i za lice, ali ja sada testiram Ebanovinu. Što se tela tiče, ima sve moje preporuke!

Da li ga je neko već probao? I na licu?

Podelite:

1 komentara

  1. Ja sam probala da se umijem i super je , lepo cisti i ostavlja glatku kozu , ne susi sto mi mnogo znaci

    ОдговориИзбриши