Manna shea puter Vilina mazalica


Baš mi je bilo drago kada se pojavila Manna linija za negu beba! Iako su već neki sapuni i puteri mogli da se koriste na bebinoj koži, uvek je lepo kada postoji i posebna linija za guilty free negu beba. Nije mi mnogo trebalo da odmah naručim puter i sapun za mog nerođenog sestrića (ili sestričinu) a onda sam dodala komada 2 za puter, rešena da ga isprobam na svojoj zahtevnoj koži ruku.
Oni koji me redovno prate, znaju koliko kukam o rukama i traženju kreme koja je bez štetnih sastojaka, velike mililitraže i dobrog učinka na moju kožu koja odmah dobije negativnu reakciju posle upotrebe hemikalija za negu kuće. Draga Iva sa bloga o prirodnoj kozmetici me je pre neki dan podsetila na Freshku goru, koju ću sigurno u budućnosti probati, ali, najiskrenije, posle Manne meni se ni ne menja :D (Mada cena nije zanemarljiva)

Vilina mazalica dolazi u klasičnom Manninom pakovanju od 100 ml i košta nekih 1100 dinara. Ovo je organski shea puter iz Gane sa uljem nevena. U prodaji je od pre nekih mesec dana, kada je Manna izbacila svoju liniju za negu beba. Ovaj puter ima klasičan prirodni miris koji uglavnom ne prija i daleko od toga da asocira na puderaste mirise ostalih bebi proizvoda drugih brendova, ali je daleko bitnije to što ne sadrži nijednu hemikaliju i što korišćenjem ovog putera znate da radite nešto najbolje za vaše dete. A da ne pričamo o mojim rukama! :)


Puter deluje tvrdo ali se u dodiru sa kožom topi i lako razmazuje. Izuzetno prija mojoj koži i ruke zaista jesu negovane, a tako i deluju. Retko se dešava da nešto ima vrlo bogatu hidrataciju (po meni) i da ne osetim potrebu da namažem ruke posle svakog pranja, a to se sa ovim puterom dešava. Prezadovoljna sam, kao i većinom stvari iz Manne i toplo preporučujem.
Jak miris koji vam se sigurno neće svideti se, po razmazivanju, ne zadržava dugo na koži u tom obliku, već u nekom blažem a prijatnijem.
Dovoljna je jako mala količina da bi se puter naneo na celu kožu ruku, pa imam utisak da će mi, ako ga koristim samo u tu svrhu, trajati zaista dugo. (Inače, standardne kreme od 75 ml potrošim za manje od mesec dana)

Puter još nije isproban na bebi, ali će kroz dva meseca već sigurno biti, pa ću javiti i ta iskustva. Da li ga je već neko probao na svojoj bebi?

Podelite:

2 komentara

  1. Prvo zelim da isteknem da sam zbog tebe kupila sapun sa kamforom i shea puter za lice, zapostavila gomilu kozmetike za lice i pocela to da koristim kao osnovnu negu i za sada sam jako zadovoljna. Dakle, hvala sto si podelila svoje iskustvo. :)

    A sada sto se tice Viline mazalice, posto mi je zapala za oko (priznajem, prvenstveno zbog simpaticnog naziva) jer ne vidim zasto mi koji vec odavno nismo bebe :D ne bi mogli da koristimo shea puter sa uljem nevena, interesuje me da li si ga probala samo na rukama ili i na telu/licu? Iskreno, kao neko ko cita blog, volela bih da procitam i te informacije. Kako se ponasa na telu i licu i poredjenje sa drugim puterima s obzirom na to da si ih dosta probala...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago što i tebi odgovara Manna! U mom okruženju postoji nekoliko ljudi koje sam "ubedila" da je probaju i koji su takođe zadovoljni, ali ti si prva u ovom online okruženju :)

      Vilinu mazalicu nisam probala na licu, samo na rukama. Iskreno, ja još uvek ne mogu da se naviknem da jedan puter može da zameni i do 10 proizvoda :D pa ih zato tako i koristim: jedan za lice, jedan za oči, jedan za ruke :) Da sam ga isprobala na licu sigurno bih posebno izdvojila u ovom postu s obzirom na moju problematičnu kožu :D Znači, ovaj puter je isproban i koristim ga samo kao kremu za ruke (i nokte) a verujem da bi bio odličan i za kožu tela, a verovatno bi bio dobar i za one sa suvom i čistom kožom lica, kakva moja nije :)

      Избриши