Moja omiljena turpija za nokte


Ovu turpiju iz Karike koristim već godinama i, čak i kada odlučim da je promenim i probam neku drugu, uvek joj se vratim jer ja prosto ne mogu da nađem bolju, taj kvalitet po toj ceni. Košta nekih pedesetak dinara a traje minim šest meseci, možda i duže. Ja i zaboravim kada sam je kupila.

Moji nokti su prirodni i jaki i ova turpija mi služi za oblikovanje posle sečenja. Oblikovanje postižem brzo i precizno. Kao što sam već rekla, uvek joj se vraćam jer mi u potpunosti odgovara ta ne tako jaka šmirgla na dodir, ali zato radi za sve pare i ne guli se brzo, kao neke druge takve turpije (Avon, ova Alexander Cosmetics turpija...)


Ono što mi sada pada na pamet je to da nikada nisam probala neku drugu Karikinu turpiju i ne znam da li je to sve isti kvalitet a druga šara? Da li je neko možda probao?

Koja je vaša omiljena turpija za oblikovanje prirodnih noktiju?


Podelite:

1 komentara

  1. Samo ovakve turpije koristim, jer su najbolje. Trenutno imam Flormar koja je ista kao i ta tvoja, samo sto je skroz roze boje sa belim logom i natpisom Flormar. Kosta 149 dinara, ali ne verujem da je zbog vece cene bolja od te. Moji nokti nisu zahtevni, zbog rada sa kompom ne mogu da ih pustam, mada oni prirodno nisu kratki, tako da mi i ne smeta to. Ponekad ih namazem, a negujem ih redovno pa su uvek zdravi, bledo rozi. Dovoljno je da ih isecem, isturpijam, namazem kremom ili puterom i sjaje se prirodno. :)
    Nikad nisam isrobala turpiju iz te radnje, uglanom ih uzmem kada se setim, gledam da je neki sladak i lud dezen. :)

    ОдговориИзбриши