Moje problematično lice mesec i po dana posle povratka na Manna sapun sa kamforom i još po nešto

Kao što sam i obećala, pokazaću vam kako moje lice izgleda nekih mesec i po dana posle razočaranja sa La Roche Posay Effaclar rutinom (slike možete pogledati u ovoj recenziji), ali pošto nije sve tako lako kao što zvuči, probaću da vas na brzinu uvedem u priču, mada neki redovni čitaoci već znaju da sam u tom periodu preživela još jedan break out.
Dakle, juna sam odlučila da prekinem sa korišćenjem Effaclar gela (a ja zaista teško prekidam sa korišćenjem nekog proizvoda, baš volim da ih istrošim do kraja :)) jer mi je lice bivalo sve gore, što ste videli i na slikama. Tada sam se vratila na Mannin kamfor kojim sam umivala lice ujutru i uveče a vratila sam se i Fitogal Neven kremi koji su koliko-toliko vratili stvari u normalu tj. lice više nije bilo pod upalom. U rutinu sam ubacila Manna puter sa geranijumom i ylang ylangom kao noćnu kremu i licem sam najzadovoljnija bila ujutru kad se probudim, mada je kod mene uvek tako :)
Međutim, u jednom periodu je lice ponovo počelo da se kvari. Ubacila sam eterično ulje lavande kojim sam ciljano tretirala upaljena mesta. U početku mi se činilo da ide na bolje, ali posle nekog vremena nije više davalo željene rezultate. U rutinu sam ubacila i Manna masku sa alginitom i eterično ulje Čajno drvo i Coco Soni sapun, dva puta nedeljno.
Sumnjala sam da mi najviše smeta Neven krema pa sam je izbacila i ubacila Mixa 6% koja me je dokrajčila i baš mi je krivo što se tada nisam slikala da bih sada imala kompletniju sliku. Pokušala sam da je koristim dve nedelje (to je moj neki period za testiranje), međutim lice je bilo sve gore i gore, akne su se vratile i ja sam je izbacila iz upotrebe. Tada počinjem da koristim Manhatten krem-gel kao dnevnu kremu i Mannin puter kao noćnu. I tada se javlja preporod! Akne počinju da se smiruju i lice počinje da se čisti. U tom peirodu sam otišla i na letovanje. U prošlosti bi mi lice uvek pomalo buknulo dok se sunčam i provodim puno vremena na suncu, ali sada se to nije dogodilo. Konačno se video boljitak i ja sam bila zadovoljnija.
Međutim, Mannin puter se polako potrošio i ja sam kao noćnu kremu počela da koristim Alverde sa goji bobicama koja je brzo pokazala kao nepovoljna za moje problematično lice. Sve u svemu, danas je izbacujem iz upotrebe i dodajem Manhatten i kao noćnu negu.
Ono što nisam menjala od tog 23. juna (kada je načinjena prva fotografija) je sapun sa kamforom i duboko verujem da je on sprečio da mi lice bude još gore, kako je znalo da bude. Druga fotografija je načinjena juče i s obzirom na okolnosti, ja sam zadovoljna, najviše zbog toga da verujem da će biti sve bolje i bolje jer sam izbacila sve veće štetne sastojke kojima ne planiram da se vratim.

Evo kako to izgleda u slici Pre&Posle, levi i desni obraz



Svesna sam da razlika nije ogromna kolika bi sigurno bila da nisam koristila Mixu. Zato sada jedva čekam da vidim dokumentovanu razliku mesec dana posle ovih fotografija!
Žao mi je što se nisam slikala i posle Mixe, ali shvatićete kakva sam bila ako vam kažem da mi je lice bilo gore nego posle Effaclara, a te slike ste videli :)

Podelite:

9 komentara

  1. Da li si možda isprobala kremu Scar Zone?
    http://www.scarzone.com/6168.shtml

    http://www.aleksandarmn.com/scar_zone_acne.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam zato što ima puno štetnih sastojaka koje izbegavam jer mi pogoršavaju stanje.

      Избриши
  2. Apropo problematičnog lica- prekontroliši hormone, jetru, jajnike, nadbubrežne žlezde...
    Možda je tu negde uzrok problema.
    Takođe izbaci iz ishrane slatkiše(šećer), industrijsko mleko i žitarice (gluten)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na brizi :)

      Što se hrane tiče, zaista se trudim da izbegavam sve ono što ne valja. Početkom godine sam baš bila rigorozna po tom pitanju, pa kada sam videla da nije donelo neke velike rezultate, malo sam "olabavila" sa šećerom i glutenom, dok mlečne proizvode ipak nisam vratila u ishranu.
      Što se zdravstvenog stanja tiče, to stalno pričam da hoću da odem da se prekontrolišem, ali vremena uvek malo... :(

      Избриши
    2. Pored pregleda jetre, hormona, jajnika, nadbubrežnih žlezda, itd, bilo bi dobro uraditi i bris kože lica.

      Избриши
    3. Imam ja to sve u vidu, ali prvo želim da pokušam "ovako". Početkom godine sam bila rešila da "krenem po doktorima", međutim, cela naša situacija sa zdravstvom, procedurama i doktorima koji se jednostavno dovoljno ne posvećuju mi je stvarala još veći stres. A vidim sebe i jasno mi je koliko stres utiče na moj organizam, kožu pogotovo.
      Nemam poverenja u zdravstvo i doktore, državne ili privatne, svejedno. Želim da se "isproveravam" ali odlažem dok god se osećam dobro, vezano za sve.
      Ono što gledanjem u ogledalo shvatam i vidim je da mi je okidač stres i da kad god imam problema moje lice bukne. To se isto desi i kada koristim neku kozmetiku sa štetnim i veštačkim sastojcima. Prosto :) Lek za štetne sastojke postoji, ali za stres još nisam pronašla :D

      Избриши
  3. Pa najbolje ti je da prekontrolišeš zdravstveno stanje (ovo što sam nabrojala) jer džaba kozmetika ukoliko je uzrok problema unutrašnji tojest negde u organizmu.
    A osim glutena, mleka i šećera, treba izbaciti i industrijske prerađevine i rafinisana biljna ulja jer izazivaju upale u organizmu (umesto toga koristiti svinjsku mast, puter, maslinovo ulje)

    ОдговориИзбриши
  4. Jesi li probala s limunom da iscistis lice?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trenutno isprobavam jedan DIY recept koji u sebi sadrži limun i mogu reći da zaista radi, a o tome ću više pisati u budućnosti.
      Ceo život sam bežala od limuna jer sam slušala sve najgore, ali se polako sama uveravam da meni odgovara :)

      Избриши