Potrošeno u julu



Mesec mog godišnjeg odmora od svega koji je najmanje ličio na najtopliji letnji mesec, ali daj šta daš! Ipak je ovaj jul imao par tropskih dana koje sam maksimalno iskoristila da izjednačim razliku od sunca i napravim veeeeliku od kupaćeg kostima :) ali to je to prirodno sunčanje :)
U globalu sam zadovoljna jer sam zaista uspela da se odmorim.
Što se potrošenih proizvoda tiče, neke sam jedva čekala da potrošim i bacim. Ali čitajte opširno o tome redom :)


1. Avon Footworks krema za tabane i stopala
Kompletnu recenziju možete pročitati ovde, a ja ću samo reći da je ovo bio moj prvi i poslednji put da sam je kupila.

2. Alverde gel za tuširanje Frangipani
Kompletnu recenziju možete pročitati ovde, a ja neću ponoviti ovu kupovinu, ne zato što je ovo Limited Edition proizvod, već zato što mi se neki drugi puno više sviđaju (kao npr. Nana i bergamot)

3. i 4. Avon Sensuelle losion za telo
Kompletnu recenziju možete pročitati ovde. Konačno sam potrošila nakupovane zalihe ovog losiona i krenula sa mazalicama za telo bez štetnih sastojaka. Uskoro ću podeliti utiske.

5. Bioten Perfect Hands krema za ruke sa avokadom i shea puterom
Kompletnu recenziju možete pročitati ovde. U Bioten sam razočarana jer sam mislila da su u potpunosti guilty free što se sastojaka tiče. Posle početnog oduševljenja ovom kremom, posle dužeg korišćenja ona ipak nije savršeno negovala moju vrlo osetljivu kožu od raznih sredstava za čišćenje kuće tako da je više sigurno neću kupovati.

6. Mixa 24H lagana hidratantna krema za balans kože 6%
Recenziju možete pročitati ovde, a ono što je u meni izazvala je totalno razočarenje. Lice mi je odmah reagovalo i akne su počele da se vraćaju, tako da sam prestala da je koristim posle nekih 2-3 nedelje korišćenja. Ne znam šta je to sa mnom i francuskom kozmetikom, ali izgleda da mi nikako ne odgovara!

7. Alverde balzam za usne Vanila i mandarina
Kompletnu recenziju možete pročitati ovde. Nije moj favorit od Alverdea, ali definitivno sasvim pristojan balzam!

8. Avon Aero Volume Maskara - Black
Kompletnu recenziju možete pročitati ovde. Nisam zadovoljna ovom maskarom. Čak nisam uspela ni da je potrošim. Po povratku sa letovanja, ona se jednostavno ukvarila i razlila. Definitivno ne preporučujem.

9. Fitogal krema za lice Neven
Kompletnu recenziju možete pročitati ovde. Prijatno iznenađenje što se nege lica tiče, ali kako ima previše štetnih sastojaka, ja je više neću kupovati.


Podelite:

8 komentara

  1. Kad bih mjesečno pisala o potrošenim proizvodima, mislim da u postu ne bi bilo više od 2 proizvoda :D
    Ove nevenove kreme kojih ima na svakom koraku, nekad sam smatrala zdravom njegom, a danas izbjegavam koristiti na licu. Može ponekad za stopala.
    A Sensuelle ima divan, divan miris (već sam komentarisala u postu ali moram opet) :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čini ti se! Nisu svi ovi proizvodi "započeli karijeru u julu" i potrošili se u julu, dobro osim možda kreme za ruke, balzama za usne i neslavne Mixe :) Ovo je samo ono što je potrošeno u julu, a korišćenje je započeto i u januaru, kao npr. nevenova krema :)
      Sećam se da je i tebi Sensuelle jedan od omiljenih, kao i meni :)

      Избриши
  2. Samo mogu da kazem bravo, kako uspes da potrosis toliko proizvoda u jednom mesecu? :)
    Ja evo gledam moju kozmetiku i mislim da jedino sapune mogu tako brzo da istrosim kao i paste za zube.
    Dobro je sto si se resila proizvoda sa stetnim sastojcima, sada ces moci da vidis pravi rezultat prirodne kozmetike. :)

    Imam zelju da isprobam Alverde, ali onaj od nane (mente) ciju si recenziju pisala. Samo sto necu stici od ovih Manna sapuna, a planiram da ponovo nabavim Dr. Bronner organske sapune pa i o njima da pisem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao što sam i Zipi odgovorila:
      Nisu svi ovi proizvodi "započeli karijeru u julu" i potrošili se u julu, dobro osim možda kreme za ruke, balzama za usne i neslavne Mixe :)

      Primećuješ da Manne nikako nema u potrošenim a sapun sa kamforom sam počela da koristim još u martu, čini mi se (dobro, sa pauzom od mesec i po dana) i još nije potrošen. Ali će ovog meseca izgleda biti, kao i dva putera od 15 ml :)

      Nikad nisam koristila Dr. Bronner! Jedva čekam da pročitam kod tebe!

      Избриши
    2. Dr. Bronner sapune sam narucivala jos dok nisam ni znala za Mannu. Veci su a cena slicna ili cak niza od Manna sapuna.

      Избриши
    3. Kupovala sam ih na stranim sajtovima koji ih imaju u ponudi. Najcesce na jednom britanskom sajtu koji nije naplacivao porez ako je kupac van Engleske. Sad vidim da su uveli pravilo minimalne porudzbine za besplatnu dostavu, ranije toga nije bilo.

      Избриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши