Alverde duo bronzer, nijansa 10 Light Bronze


Do sada nisam probala Alverde šminku, ali za sve postoji prvi put, zar ne? Ovaj bronzer je kupljen prošle nedelje u DMu i koštao je 550 dinara. Inače, sadrži 7 g svetlije i tamnije boje bronzera :)

Ja sam se odlučila za svetliju nijansu jer je letnja boja sa mog lica odavno izbledela :) a i nisam neka ljubiteljka vidljive i jake šminke. Međutim, kako sam bronzer isprobala tek kada sam došla kući, shvatila sam da je ipak možda bolja tamnija nijansa za mene :) (Moja životna priča!)
Ali nema veze, nije toliko strašno :)


Nije kao da sam, po nanošenju, dobila preplanuli ten, ali nije ni loše, dobila sam ono tek tek naglašavanje. Kažu da se bronzer u prahu ili kamenu ne nanosi na tečni puder, ali ja to nikako da probam. Nanosim ga na Rimmel Stay Matte.


Kako nemam neko veliko iskustvo sa bronzerima, ja bih rekla da je ovo Alverde sasvim ok i zadovoljavajuće. Kao što sam već rekla, sa njim možda ne dobijam efekat bronzera nego sjaja, ali verujem da je to samo zbog promašene nijanse :)


Da li ste ga vi probale i kakvi su vaši utisci?
Preporuka za još neku guilty free šminku?

Podelite:

10 komentara

  1. Imam alverdeovo rumenilo i bronzer, samo zasebne proizvode. Nikad me njihova rumenila nisu razočarala. Od ostalih marki tu je Muellerova Terra Naturi i još sam isprobala Physician's formula, naručeno preko iHerba. Sve odlično i povoljno. Tople preporuke. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! A jesi li probala Alverde pudere?

      Ja nikako da se odlučim za naručivanje preko iHerba! :(

      Избриши
  2. Neka Artdeco rumenila i bronzeri ne sadrže mineralna ulja, parabene i parfeme, pa eto dobre vijesti za sve nas koji izbjegavamo štetne sastojke :).
    Pri tom je u pitanju kvalitetna šminka pa eto razloga više da se u budućnosti možda baš odlučim za Artdeco (u potrazo sam za dobrim bronzerom i rumenilom) ali čekam novogodišnja sniženja:P!
    Detaljnije info imaš na sajtu Jasmin parfimerije, a vi u Nišu možete i da se prošetate do njih, mi nemamo ni Jasmin :/!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bravo za Artdeco!
      Jasmin u Nišu je baš mala radnja, nemaš komociju, ali hvala bogu da se i ona nije zatvorila kao Sephora :/
      Znam da rade i dostavu, ali mislim da je samo u okviru Srbije :/

      Gde ti kupuješ uglavnom?

      Избриши
  3. Dosada, samo šminku dostupnu u Lilyu, i još nekim manjim parfimerijama.
    Sephora je skupa, a Jasmin nema takođe.
    E sad, Jasmin radi dostavu koja je besplatna za iznos preko 3000 din.
    Mislim da ću upravo tamo i kupiti to što mi treba, samo treba motriti na sniženja na njihovom sajtu.
    Sad su im Gerlen (Guerlain) bronzeri na sniženju 50% i neka rumenila.
    Kad bih našla neki 2 u 1 proizvod (komb. bronzera i rumenila) tog ranga, kupila bih jer me dođe jeftinije nego zasebna kupovina svakog od njih pa još tragam i čekam adekvatnu ponudu i proizvod.
    Zato ne kupujem ništa sitno više, neću ništa da gomilam, štekam novac za bolje stvari :).
    Ako ne naletim na dobru kombinaciju, izbor je Artdeco :)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam primetila da su proizvodi u radnji uvek jeftiniji nego na jasmin.rs! Bukvalno bude razlika od 100-200 dinara za neki puder ili slično! Da li oni tako onda "opravdaju" dostavu - ne znam, ali da sam to primetila par puta - jesam.
      Mada mislim da se online kupovinom dobijaju i neki poklončići, pa možda je i to - to :)
      Njihova sniženja svakako vredi iskoristiti!

      Избриши
    2. Bože, 2 puta postavih isti komentar, nešto mi je kočio internet. Slobodno ga briši :)!
      Ja sad skontah da ti misliš da ja ne živim u Srbiji :D!
      Ali živim :)!
      Nemam priliku da kupujem u Jasminu, moguće je da im se cjene razlikuju na sajtu...
      Enivej, prvom prilikom kad se nađem u BG ili NS baš ću ih potražiti ako mi vrijeme dozvoli! Svakako sam mislila da svratim i tamo.
      A usput, pratim i sajt Moje krpice, tu ima baš dobrih "komada", nego mi ne uspjeva da se registrujem nikako (uf što to ne podnosim!), ko zna zašto je to dobro hahaha...

      Избриши
    3. Haha ja ubeđena da si ti iz Republike Srpske! Čak sam bila sigurna da smo nekada o tome pričale!!! O.o

      Ni ja nemam nalog na Krpicama, nisam neki fan :)

      Избриши
  4. Hehhehehe, jesam iz RS porijeklom tako da nisi puno pogriješila ;)...
    Joj, ja "visim" na tom sajtu kad god mi nešto treba :).
    Pa kad vidim Too Faced nova rumenila duplo jeftinija nego u Sephori, ili Nars, Sephora itd. Baš se smorim :/.
    Jedino što ne gledam je MAC šminka, preplavljeni smo italijanskim kopijama!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro je da bar nešto nisam pogrešila :D

      Da, postoji veliki rizik i od kopija!

      Избриши