Alverde losion za telo Kakao & Hibiskus


Volim Alverde mazalice za telo jer su veoma bogate i dugo traju, pa njihovu cenu ni ne osetim. To je jedini razlog zašto za mazanje tela posle tuširanja ne koristim prirodne, ručno rađene putere.
Ovaj losion sa kakaom i hibiskusom sam prošlog meseca prvi put videla na policama DMa.
Nisam sigurna da li je nov proizvod, ali meni se čini da jeste. Koštao je 375 dinara za 250 ml proizvoda što je sasvim ok.

Kako proizvođač kaže, ovo je losion za suvu kožu i hidrira je tokom 24 časa, sa neizbežnom zvezdicom (*) ;) Ja bih se složila jer mojoj koži lepo odgovara.
Očekivala sam slađi i intenzivniji miris, ali tu je izgleda hibiskus odradio svoje. Losion je bogate teksture, međutim, vrlo brzo se upija u kožu i nema dužeg razmazivanja, što mi se obično dešava sa Alverde mazalicama. Završnica losiona u trenutku dođe i puderasta, zaista nema dugog razmazivanja.


Moja koža je lepo nahranjena, hidrirana i sveža i po hladnom vremenu. Definitivno sam zadovoljna i kupila bih ga opet.


Sastav ovog losiona je negde standardan za Alverde.

Da li ste ga vi probali i koji losion vam je omiljeni od Alverdea?

Utisci nakon potrošenog proizvoda: Ovde

Podelite:

7 komentara

  1. Konačno ga kupih! :) aaa, kako nije dovoljno intenzivan i sladak, pa kao da se kolačima mažem xD taj gel za tuširanje su uvrstili u stalnu postavu, nije više LE ^^ a deluje zanimljivo i kremasti uljani losion sa jasminom i susamom, to je novitet.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo sam intenzivnijih koristila u prošlosti (čitaj: sintetičkih :D ) da bih se za ovaj usudila da kažem da je intenzivan :D
      Vidiš, nisam ni primetila da imaju i ovaj gel za tuširanje! To ću morati da probam! I taj Jasmin i susam, takođe!

      Избриши
    2. Mnogo je lepa ta kremasta tuširalica! Zbog nje sam i nabavila losion :D sad sam te navukla da kupiš pošto ja ne mogu sve da postignem xD hehe.

      Избриши
  2. Još uvjek nemam omiljeni, probaću i taj sigurno, ja koristim onaj sa maslinom i alojom i baš sam zadovoljna.
    Nije mi težak po ovim vrućinama a dobro hidrira, prija mi.
    Jedino zamjeram na mirisu, nekako mi miriše čudno, i jeftino i vještački slatkasto, šta ja znam...
    Ali, kod mene je miris poslednja stavka koja me zanima i kojoj pridajem značaj.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam nikada probala taj, ja sve biram neke za suvu kožu jer je moja koža tela takva. Tvoja je masnija i ovaj bi ti definitivno bio pretežak za ovo vreme, ali za hladnu zimu bi možda bio super :)

      Избриши
  3. E pa za zimu sam ga i planirala :). Meni, na žalost, ne odgovaraju jače mazalice na dekolteu, ramenima i ledjđima jer su komedogene. A treba mi nešto za hidrataciju jer mi koža zateže od sapuna.
    Iva, sa bloga Prirodna kozmetika mi je dala jednu preporuku, kaže, nije prirodan preparat ali ima dobar sastav, tako da ću morati da kombinujem 2 proizvoda.
    Zavidim svakom ko nema taj problem :/!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, onda ti verovatno neće odgovarati na tim mestima :/ Ja nikada nisam imala problem sa telom i aknama, pa ne znam šta da ti kažem ali ako upoređujem sa licem, ja onda ne bih nanosila ništa osim hidrolata :) Ali ti verovatno znaš bolje :)

      Избриши