Alverde pakovanje za kosu Limun i kajsija


Ovo pakovanje za kosu sam kupila još maja, ali sam sa korišćenjem počela tek ovog meseca. Glavni razlog je taj što su mi Diplona šampon i balzam koje sam koristila već zasebno dosta omekšavali kosu, ali i mastili je, pa mi pakovanje nije bilo potrebno, odnosno, kada sam ga koristila, razmak između dva pranja bi mi se skratio za jedan dan. I tako sam ja celo leto preživela bez pakovanja za kosu :)

Naravno, ovo pakovanje je kupljeno u DMu i koštalo je 300 dinara. Pre njega sam probala Aloe Veru i hibiskus, pa sam želela da ga uporedim sa nekim drugim. Počela sam da ga koristim posle pranja kose već pomenutim Diplona šamponom, umesto balzama (koji sam potrošila).


Alverde, kroz ovo pakovanje, obećava sjaj i lako raščešljavanje. Ja se baš i ne bih složila, pogotovo kod raščešljavanja. Mislim da je to moglo malo bolje. Što se sjaja tiče, zadovoljna sam, ali nema nekakvog wow efekta.
Pakovanje na kosi držim minimum 5 minuta i tokom pranja je kosa zaista mekana kao duša i klizi kroz prste. Inače, ko ne zna, moja kosa je prirodno suva i kovrdžava a što je duža brže se mrsi i teže raščešljava. Tu mi ovo pakovanje ne pomaže. Kosa jeste malo mekša, ali nema neke velike razlike od npr. Diplona balzama.
Miris je nežan i gotovo neprimetan. Toliko da sada ne bih naslepo umela da ga prepoznam kada bi mi neko ponudio dva različita.


Sastav ovog pakovanja je klasičan za Alverde i nije nešto savršen, mada sve je bolje od silikona i SLSa, ako mene pitate ;)

Sve u svemu, ovo je ok pakovanje, ali ne verujem da ću ga više kupovati. Nije nešto što se pamti.

Da li ste ga vi probale?

Utisci nakon potrošenog proizvoda: Ovde

Podelite:

4 komentara

  1. Alverde je super kozmetika. Svidja mi se to sto je na prirodnoj bazi, a i cene su pristupacne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se u potpunosti :) Još kada bi malo proširili ponudu, bilo bi još bolje! Bar u Nišu :)

      Избриши
  2. Koristim šampon iz ove kolekcije i nije me oduševio uopšte, pisaću o tome, ali ću ovom pakovanju dati šansu :)

    ОдговориИзбриши