Baidyanath brahmi amla ulje za kosu


Za brahmi amla ulje sam čula od Jeune Fille dok je komentarisala moj post o maslinovom ulju u nezi kose. Pohvalila je brahmi amla ulje proizvođača Sahul i opisala probleme koje i ja imam sa kosom, a najupečatljivije su mi ostale antenice i njihovo smirivanje i nova svilenkasta kosa koja posle raste i znala sam da ga moram probati.
Pre toga nisam ništa znala o ovom ulju, niti sam čula za njega.
Kada sam malo proguglala, saznala sam da je odlično za ishranu i rast kose, da leči teme, sprečava sede, opadanje i pucanje krajeva kose a dobro utiče i na raspoloženje, centralni nervni sistem i leči blage bolove u glavi. Zvuči fenomenalno!

Nisam imala strpljenja da ga tražim po gradu, već sam ga našla na sajtu Zelene apoteke i odatle ga naručila. Ubrzo mi se javila ljubazna radnica radi potvrde porudžbine i rekla da će mi proizvod stići već sutra. Posle nekih pola sata me je opet pozvala i rekla da će ulje imati drugačije pakovanje ali da je to to ulje i ja sam opet potvrdila da ga želim. Ubrzo sam se setila da je Jeune Fille nekoliko puta ponovila da ona ima iskustvasa tim zelenim uljem, a ne sa nekim žutim koje sada svuda nalazi umesto tog zelenog, ali več je bilo kasno.


I tako sam ja sutradan dobila to žuto ulje, čiji proizvođač nije Sahul, ali sam se nadala da to neće imati tolike veze. Baidyanath ulje dolazi u plastičnom pakovanju od 100 ml i košta nekih 300 dinara. Zelene je boje i dosta je tečno i retko. Ima baš jak miris koji me je istog sekunda vratio u neko detinjstvo, ali na negativan način. Ni sada ne mogu tačno da se setim, ali imam utisak da me vezuje za neku ženu koja mi se nije sviđala, da je ona tako mirisala - loše. Napadno i ne baš prijatno. Na sekunde me je vratilo i na neki događaj na bazenu, na sekundu sam videla lik moje tetke ... O.o Sve u svemu, ne mogu da opišem i da ga tačno lociram.


Bočica je u celofanu, što potvrđuje da je proizvod neotvaran, što je vrlo pohvalno! Ima aluminijumski poklopac nalik flašama alkoholnih pića, ali i još jedan plastični ispod. Međutim, otvor je širok i kada se ukloni taj plastični unutrašnji poklopac pa se ulje mora pažljivo dozirati. Ulje jeste masno, ali nije previše. Kosu, po nanošenju, ostavlja masnom, ali  nije kao sa gustim uljima tipa ricinusovo.


Ja sam rešila da ga koristim preko dana a ne uveče. Svi preporučuju da se koristi tokom noći, ali ja sam se plašila mog opuštanja sa tim uljem u smislu da ću umazati ceo krevet, pa sam rešila da ga nosim par sati na glavi preko dana, a onda da operem kosu. Malu količinu, ono što stane u dlan, razmažem po celoj glavi, malo masiram, napravim punđu i teram dalje. Miris je sve vreme veoma jak i nikako mi ne odgovara. U početku sam se plašila da će mi kosa i posle pranja tako mirisati, što nikako ne bih volela.

Mesec dana sam ga tako koristila i čekala da vidim tu svilu od kose. Nažalost, to se nije desilo. Onda sam rešila da ga koristim tokom noći i kada se ni tada nije desila svila, izgubila sam nadu. Pokajala sam se što sam potvrdila porudžbinu i što se nisam bacila u potragu za proizvođačem zvanim Sahul :)

Međutim, ono što sam primetila je da ovo brahmi amla ulje radi je sledeće:
  • teme je zdravije
  • kosa se manje masti tj. odložilo mi je pranje za jedan dan
  • kosa brže raste tj. čini mi se da mi je dosta izrasla za ovih mesec dana
Oštećenja nisu sanirana, kosa mi i dalje dosta opada, antenice i dalje štrče a kosa nema neki dodatni sjaj.

Evo šta je proizvođač obećao na kutijici:





a evo ga i sastav:




Kako je ovo potpuno prirodan proizvod, nastaviću da ga koristim dok ga ne potrošim, ali ga više neću kupovati. Negde na internetu sam čitala da je najbolje koristiti ga uz ajurvedski šampon. Ja ga korsitim uz Diplonu. Bilo kako bilo, ne vraćam se ni na Diplonu ni na Baidyanath brahmi amla ulje :)


Osvrnula bih se još i na Zelenu apoteku i online kupovinu/naručivanje preko njih. Imaju veliki izbor kozmetike a proizvod zaista stigne sutradan preko Post Expressa. Plaća se pouzećem a dobija se i fiskalni račun uz račun otpremnicu. Međutim, ono što me je najviše iznenadilo i obradovalo je to što su upakovali puno pamfleta ali i dva Weleda uzorka (šampon i balzam). Obožavam takva iznenađenja kod online naručivanja, a to sam, do sada, doživela samo sa Mannom. Sigurno ću još naručivati od njih!

Da li ste vi već čule za brahmi amla ulje i kakva su vaša iskustva?

Podelite:

12 komentara

  1. Žao mi je što ti proizvod ovog proizvođača nije bio sjajan. :( Kad se uporedi sastav ovog ulja i onog ulja od Sahul proizvođača, ovaj je siromašan biljčicama, dok je Sahulov pun nekih biljčica (evo sastav, slika je blogokoleginice Dressing Case http://3.bp.blogspot.com/-RGmS7KgZDAs/UvFAQIxDrJI/AAAAAAAAAsA/8S0BTbCWRyM/s1600/DSCN0274.JPG ) i ona ima isto pozitivno iskustvo sa tim Sahulovim uljem i ja se stvarno, stvarno nadam da će ga vratiti što pre. Ne znam u čemu je bio spor da se prekine saradnja sa tom firmom.

    Verovatno da sam sastav utiče da se ne dobije svilena kosa i smirivanje antenica, mada i za to treba vremena, kao i da zavisi od tipa kose. Ali bar ti porasla kosa brže, teme ti je zdravije i sporije se masti, tako da je to opet u plusu :)

    Moram da proguglam da li je još neko koristio taj žuti i da vidim kakva su iskustva, ali gledajući sastav, pa ni ja ga onda neću kupiti. Jedino da se on meša sa nekim biljkama, ali to mi je posao, tako da otpada, jer stvarno ima puno ulja u odnosu na broj biljaka, a čini mi se i samu količinu. Sahulov ima kokosovo ulje (divno nešto), dok ovo ima bademovo i kikirikijevo, bademovo takođe utiče malo na rast, ali kikirikijevo nemam pojma čemu služi, a od kikirikija bežim, ne znam zašto.. Mada mi je sva ta njihova razmera malo čudna..

    Tako da samo ostaje nada da će vratiti Sahul ulje, sa istim sastavom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pazi ti Sahulov sastav! Prebogato u odnosu na ovo! I definitivno se slažem, iako nisam probala :), da je ovo moje zato i imalo siromašniji efekat :D

      Kikirikijevo ulje verovatno služi za neku ishranu kose, mada i ja ga retko viđam u sastavima kozmetičkih proizvoda!

      Čudno da je Sahul tako iznenada nestao sa našeg tržišta.

      Избриши
  2. Koirstila sam ovaj što si ti želela :D, ali sam ga prosledila jer mi se miris uopšte nije dopao.
    Ima ga u prodavnici zdrave hrane Beyond (valjda se tako zove) u Voždovoj. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, super, hvala ti! Uštedela si mi vreme :*

      To je onda verovatno sličan miris kao i ovaj :D

      Избриши
  3. Čula sam za taj proizvod i baš sam mislila isprobati ga - eto ga ti popljuvala. Ništa od toga, jako mrzim imati smrdljivu kosu. Trenutno koristim kokosovo ulje isto kao što si ti koristila ovo. Ostavim ga preko noći jedino što stavim onu plastičnu haubicu na glavu da ne bih napravila nered.

    Jako sam zadovoljna s kokosom, kosa se sjaji, zdravija je, tjeme je zdravije i kosa čak i mrvicu brže raste. Stalno me pitaju što sam radila s kosom nakon tretmana. Osim toga nije skupo i miriše božanstveno. Mislim da ću se držati kokosa. lp :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja ću preći na kokos definitivno! To govorim već mesecima, ali hoću :D

      Избриши
  4. Ja sam koristila Sahulovo ulje za kosu i isto je groznog mirisa koje se dugo zadrzava, ali sam bila zadovoljna rezultatima, ulje je odlicno. Pre par meseci sam kupila ovo,rekli su mi da je isto Sahul ali su kao promenili pakovanje. Ulje je skroz bezveze, uopste nema veze sa prethodnim, a miris je jos jaci i neprijatniji. Ako iko nadje Sahul ono staro ulje, neka javi, ovo je bezveze,jedva sam ga potrosila do kraja...:(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidiš, ja ovo ulje ne osećam kada operem kosu, to je još jedan razlog zašto ću ga potrošiti do kraja :D

      Verujem da će i meni Sahul biti mnogo bolji!

      Избриши
  5. Jaoj mene miris ovog ulja asocira na wc iz obdaníšta (iz kojeg sam izašla pre skoro 20 godina al eto). Verujem da je neko wc sredstvo kojim su ribali imalo takav ili slican miris. Zbog toga ga i ne koristim, bas mi je bljak, eno bleji na polici, ne znam sta cu s njim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha vrlo moguće!
      Kako sam ja bila opsednuta da saznam odakle u mom mozgu ovaj miris, gurala sam ga svima pod nos i pitala da li im je poznat i odakle i sećam se da mi je neko rekao da ga asocira na neko sredstvo za čišćenje!

      Избриши
  6. Uf, i meni ovo ulje smrdi na neki sanitar, prosto nisam mogla da poverujem da prirodna kozmetika može toliko da miriše na neku "hemiju", ali meni je spasilo teme i kosu pre 2 godine i sada planiram opet da ga kupim, samo od drugog proizvođača.
    Nije mi jasna samo jedna stvar, u tekstu spominješ da si dobila žuto ulje, a ovo u recenziji je zeleno, pa mi nije jasno šta se tu zapravo desilo...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, miris je grozan!

      Te boje su boje samog pakovanja. Trebalo je da nađem Sahulovo ulje, koje je u zelenom pakovanju ili bočici. Ja sam dobila Baidyanath, koje je u ovoj žutoj kutijici :)

      Избриши