Freshka Gora Nevenova mast


Ponovo se družim sa Freshkom gorom! Nakon dva dobra iskustva sa balzamom za usne i melemom za sunčanje, predpostavljala sam da ću i svakim drugim proizvodom biti zadovoljna. I nisam pogrešila.

Mada, iskreno, možda se ne bih sama ni setila da kupim ovu mast. Iva sa bloga Prirodna kozmetika me je podsetila dok sam tražila neku jeftiniju varijantu kreme za ruke od Manna putera. I tako sam, posle potrošene Viline mazalice rešila da napravim porudžbinu kod Freshke gore.
Ja njihove prozvode naručujem online. Ono što me malo nervira je to što ne vidim da se nešto promenilo od pre šest meseci kada sam poslednji put naručivala u smislu kvaliteta na sajtu, ali i kod pakovanja robe. Po mom skromnom mišljenju, trebalo bi da se malo više potrude.
Ono što se promenilo je to da sada minimalna online porudžbina mora biti iznad 600 dinara, što je ok jer je dostava ipak besplatna.

Ovaj melem od 100 g me je koštao 370 dinara. Univerzalan je, ali ja ga koristim u nezi ruku i stopala. Odmah se vidi da je pogodan i za najsuvlju kožu.


Oni koji me redovno prate znaju da je moja koža ruku veoma osetljiva i da ako krema nije odgovarajuća imam probleme sa nekim začetnim zadebljanjima po prstima od kućnih poslova :) tj. hemije koju u te svrhe koristim, a ubrzo za njima slede i pojačane zanoktice. Vilina mazalica je sve držala pod kontrolom, ali sam tražila i malo jeftiniju varijantu jer ja to brzo trošim, odnosno mažem ruke minimum 10 puta dnevno. (Jesam mali freak ali to je neka navika da posle skoro svakog pranja ruku nanesem i kremu i bez toga se osećam malo neispunjeno i nervozno)

Po otvaranju Nevenove masti oseća se jak prirodni miris, prijatniji od Viline mazalice, mada ne baš tako prijatan na prvu loptu. Mast je u baš čvrstom stanju, gotovo istom kao i melem za sunčanje. Zaista je dovoljna mala količina da se namažu ruke i nokti i koža je hidrirana, negovana i nahranjena, baš kakva i treba da bude.
Dodatni plus je to što sam primetila da sa svim tako prirodnim mazalicama lak za nokte duže traje! Ne znam kako!

Osim ruku, ovaj melem koristim i na stopalima, posle tuširanja. I tu je takođe dobar i lepo neguje i hidrira. Zadovoljna sam u svakom smislu i sigurno ću nastaviti da koristim ovu Nevenovu mast.


Što se sastava tiče, savršen je i potpuno prirodan. Dosta se oseća i eterično ulje lavande. Ima sve moje preporuke!

Da li ste ga vi probali i kako se vama čini?

Utisci nakon potrošenog proizvoda: Ovde

Podelite:

12 komentara

  1. Meni je jutros stigao :D Inace sam ga narucila zbog momka, ima problem sa jako suvom kozom na ledjima koja se nenormalno peruta, ali ko ce odoleti pa moram i ja licno da testiram :D
    Slazem se po pitanju sajta, jako je nepregledan i neorganizovan, pakovanje takodje, uvek mi proizvodi stignu u nekoj kesi (od hleba recimo :D) ili umotani u (vec koriscenom???????) papiru, ko ce ga znati. Bilo bi dobro da je to makar obicna kartonska kutija, kao kod manne recimo, cak ne bih zamerila i da nema nalepnice sa imenom firme.
    Da li si probala kremu za ruke maticni mlec iz Avona? Znam da si se u potpunosti okrenula prirodnoj kozmetici, ali to je jedina krema koja je mojoj majci spasila rane na rukama, a i meni fino legne uvece :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da će vam oboma odgovarati :)
      Da li češ mi verovati ako ti kažem da je moja porudžbina stigla u kutijici od ženskog unihopa? x-(
      Sada bar znam da nisam jedina :/ I dobro je da se o tome piše, možda im se skrene pažnja pa promene nešto. Jeste da su proizvodi najbolja reklama sami za sebe, ali nemojmo deprimirati ljude skoro pa neprikladnim pakovanjem.

      Dugo mi je omiljena krema za ruke bila glicerinska od Avona, ali Avon i njihove proivode sam ostavila u prošlom životu :D :D :D Na stranu to, volela bih da ubace neku posebnu liniju proizvoda bez štetnih sastojaka i da tu malo prate trendove, to stvarno ne bi bilo loše!

      Избриши
  2. Hahaha sad si me nasmejala :DDD Salu na stranu, meni je palo na pamet da im pisem o tome, ali mi je bilo nekako neprijatno pa sam odustala, iz straha da ne uvredim ljude, taman posla da shvate na pogresan nacin, a cesto narucujem njihove proizvode.
    Krema maticni mlec je bas bas gusca, drugacija od ostalih, jedva je istisnem iz tube, najefikasnija koju sam probala, mada je meni za pred spavanje, jer je mnogo masna. Sad sam bacila pogled na sastav O.o i bolje je da ne narucujes :D mada mi nije jasno kako tako dobro neguje sa svim tim stetnim sastojcima?!
    Da, bilo bi lepo da imaju takvu liniju (koja bi mi opraznila novcanik), mada koliko sam primetila malobrojne su firme koje imaju i proizvode od prirodnih sastojaka i ove druge sa standardnim sastojcima, ili mozda ja nisam presla van granica Srbije :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, to je vrlo neprijatno! Nadajmo se da čitaju blogove i da će shvatiti ovo kao najdobromerniju kritiku zadovoljnih mušterija :)
      Inače, jesi probala možda njihovu kremu Blago licu mom?

      Mislim da sam nekada imala losion za telo matični mleč, i da je bio isto tako gust i "masan", ali nije bio loš. A što se štetnih sastojaka tiče, šta da ti kažem, svi ti štetni sastojci sigurno nisu tu da ne bi dobro negovali, ali dok "leče" jedno, "uništavaju" drugo, i tako u krug. Kada godinama i godinama koristimo te štetne sastojke, nagomilaju se i pod kožom, ulaze i u krv... ma kada se malo više udubiš u to, shvatiš koliko sintitike, nafte i čega sve ne, si nagomilala :(
      Ja možda nikada ne bih ni saznala tj. ne bih se udubljivala da se koža mog lica nije zasitila svega toga i da je počela da "ludi" i da joj ništa više ne odgovara. Još uvek nisam našla savršeno rešenje, ali sada mnogo više znam o njoj (mojoj koži lica lično :) ) i o sastojcima koji joj čine dobro, odnosno loše.
      Prirodni sastojci su nešto najbolje, mada ja koristim i "dobru hemiju", kao što je Alverde a uskoro ću probati i Weledu i Cosnature. Hvala bogu, pa je sve veći i veći izbor prirodne i kozmetike bez štetnih sastojaka. Ima puno i domaćih proizvođača a imam utisak da će ih biti sve više i više.

      Избриши
  3. Stvarno zvuci grozno kad bolje razmislis :/ Ja sam se prirodnoj kozmetici (ne potpuno) okrenula zbog koze lica, jako je osetljiva i problematicna, i jos uvek nisam nasla savrseno resenje, mada ima poboljsanja otkad koristim prirodna ulja.
    Blago licu mom je balzam, slican kao nevenova mast, samo meksi. Divno mirise na biljcice :D Imam ga, za kozu lica mi nije odgovarao, nije nista pogorsao a ni poboljsao, jednostavno se nista nije desilo. Dok se sa kozom vrata i dekoltea odlicno slaze :D sjajno omeksa i hidrira, ublazava mi neravnu kozu tokom leta, zbog znoja verovatno. Sasvim pristojan proizvod za tu cenu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesi probala Mannin sapun kamfor? Meni je on do sada bio najbolji, i lice mi je u tom periodu bilo najbolje.

      Onda verovatno ni meni ne bi odgvarao Blago licu mom, verovatno bi mi bio pretežak za dan :/

      Избриши
  4. Definitivno nije za dan, mozda jedino za suvu kozu.
    Kamfor pokusavam da narucim vec neko vreme ali nemaju ga trenutno :/ tek za mesec dana kazu, zbog tebe sam se i odlucila za njega :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao tačno, evo baš gledam i nema ga na lageru! On je stvarno najbolji po meni i za mene :) i sigurno ću mu se vratiti kad potrošim ovu Ebanovinu a imam i neotvoren sa čajevcem, mada manje pakovanje.

      Избриши
    2. Ti si se bas obezbedila :D meni sapuni za lice traju jaaaako dugo, ne znam na koju foru, koristila sam ebanovinu, bio je ok ali pri kraju koriscenja mi je skroz isusio kozu, verovatno zato sto moja koza bukvalno odbaci sve proizvode koje koristim preko 2 meseca. Jedva cekam da probam kamfor! :D

      Избриши
    3. Ma ja sam naručila onaj paket Besprekorna koža, koji sadrži Ebanovinu, Coco Soni i taj sa čajevcem još u februaru :D Međutim, prvo sam probala kamfor i bio mi je otkrovenje, posle njega Ebanovinu koja me je razočarala, u međuvremenu Coco Soni dva puta nedeljno umesto pilinga (njega još uvek koristim i još dugo ću, s obzirom na nije mrdnuo, izgleda kao nov :D) i ja mislim da ću za nekih mesec dana (kada potrošim Ebanovinu) da krenem sa čajevcem :D
      Interesantno to da ti koža odbaci sve, to je baš nezgodno. Verovatno se zasiti. Ja se iskreno nadam da će ti kamfor odgovoarati i da će se i tebi najbolje pokazati!
      Sa kojom kremom planiraš da ga koristiš?

      Избриши
  5. Ja je koristim za stopala i ruke, predivno miriše, ali definitivno ima mnogo slabiji efekat od čistog shea putera. A Blago licu mom je božanstven melem, ali mislim da je najbolji za suvu kožu lica, to je inače prva prirodna mazalica koju sam kupila i zato mi je posebno draga ^.^

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, ima slabiji efekat. Za toplo vreme je i ok, ali kada dođu hladni meseci, baš je nezadovoljavajuća :/
      Ja se nikako ne usuđujem da ih probam za lice, takve konzistencije mi dokazano upaljuju celo lice :)

      Избриши