Manna maska za lice alginit sa belim čajem za regeneraciju kože + Manna eterično ulje Lavanda


Kao što sam već rekla, jedno pakovanje ove maske sam već potrošila i pošto sam bila vrlo zadovoljna, logično je bilo da je opet naručim. Za promenu i poređenje, sada sam umesto eteričnog ulja čajnog drveta uz masku odabrala eterično ulje lavande (i dalje traje akcija da uz naručenu masku možete odabrati jedno eterično ulje od 5 ml). Postupak je isti, isto se pravi i koristim je isto, dva puta nedeljno uveče pred spavanje.


Prva razlika je u mirisu, koji je daleko prijatniji od smese sa čajnim drvetom. Nakon prvog korišćenja sam imala reakciju u vidu crvene kože na krajnjem delu čela, između kose i obrva, ali to je do jutra nestalo. Takođe, dok sam držala masku, negde pred skidanje, čelo je počelo jako da me svrbi, gotovo boli da sam morala odmah da je skinem. To se kasnije više nije dešavalo. Jedino su moguće te crvene slepoočnice, ali je skroz zanemarljivo.


Što se mog problema sa aknama i bubuljicama tiče, ipak mogu da kažem da je Čajno drvo odrađivalo bolji posao u smislu da je bio jači i da mi je više prijao što se akni, bubuljica i fleka tiče.

Ipak, ovo je jedna fina mešavina koja svakako prija, ali ne verujem da ću je više koristiti u toj kombinaciji. Kada potrošim masku, probaću jednu drugu koju sam našla, od drugog proizvođača, čisto za poređenje, ali ako se vratim, to će svakako biti sa eteričnim uljem čajnog drveta.


Da li ste vi probali i za koju se odlučujete?

Podelite:

4 komentara

  1. Nisam probala od mannane mi jedno ulje,koristila sam sapune i zaista bila zadovoljna! Sada koristim od kostica grozdja,pisala sam ti o njemu! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Još se nisam usudila da probam, ali najviše zato što imam da potrošim dosta toga što već imam. Ti javljaj jesi li i dalje zadovoljna :)

      Избриши
  2. Na koji način koristiš eterično ulje čajnog drveta ili lavande?
    Ja sam nanosila na dva načina, prvi način je bio taj da kapnem na prst pa utrljavam na aknu ili bubuljicu, ali to nikakvog efekta nije imalo, onda sam pokušala tako da nakapam na blazinicu pa držim nekoliko minuta na akni, ali opet ništa, pa sam se demotivisala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ih ukapavala u ovu masku tj. smesu koju sa njom pravim. Probala sam i direktno na kožu, kao ti, ali na duže staze mi nije nešto specijalno pomoglo :/

      Избриши