Manna Premijum 100% organski shea puter


Premijum shea puter koristim već nešto više od tri nedelje i došlo je vreme da ga recenziram. Inače, do sada sam uvek recenzirala posle dve nedelje korišćenja, ali sam primetila da ta treća nedelja u poslednje vreme igra glavnu ulogu i menja utisak o proizvodu.
Ovaj puter sam naručila tokom Mannine avgustovske akcije oslobađanja zaliha i platila sam ga 200 dinara za 15 ml proizvoda, od čega manje nije moglo :)


Počela sam da ga koristim nakon što mi je Mango baš zamastio kožu i napravio mali haos u vidu sitnih bubuljica po celom čelu. Čim sam prešla na ovaj Premijum shea puter, situacija je počela da se poboljšava. Bukvalno već drugog dana lice počinje da se čisti i smiruje i ja sam bila prezadovoljna.
Inače, ovaj puter je tvrd kao onaj sa mirisom geranijuma i ylang ylanga, malo se teže nanosi, ali se brzo topi i upija u kožu. Počinjem da ga koristim ujutru i uveče i nemam nikakvih problema sa mašćenjem, ispod pudera i slično.

Međutim, dolazim do druge nedelje i moje lice opet počinje da se masti. Daleko manje nego sa Mangom, ali se ipak masti u smislu da se opet javlja poneka bubuljica na čelu. Angažujem se ja malo više oko nekih drugih mazalica (o tome neki drugi put) i dođem do nekog zaključka, delimično uz savete proizvođača Magos kozmetike, da noću ne mažem puter, odnosno počnem negde da slušam svoju kožu i puter nanosim samo na suve delove i to ako mi koža traži, u vidu osetne suvoće i nelagodnosti.

I situacija se poboljša. Ne nešto drastično, ali primećujem da koži tako prija. Dođe mi kao voda, popijem je kada sam žedna :)

Inače, sam puter bi sigurno lepo odgovarao onima koji nemaju problematičnu kožu. Osvrnula bih se na predstavljanje sa Manninog sajta gde kažu:

Ako imate bubuljice na koži , izlečiće se. Ako imate na njoj akne , onda će se nedostaci otkloniti.

To kod mene ovaj puter nije uradio, nažalost :(


Međutim, iskoristiću puter do kraja, jer mi na ovaj način koji ga kosristim ipak prija, ali ga više sigurno neću kupovati.

Kakva su vaša iskustva, ako ste probali?

Podelite:

0 komentara