Potrošeno u septembru


Gledam nešto ove moje otpatke i pokušavam da ukapiram kako, odnosno koliko trošim proizvode i dolazim do potpuno šokirajućeg zaključka da ovog meseca u praznim pakovanjima nema ni jednog balzama za usne! A onda sam shvatila da sada koristim dva, jedan za po kući (koji se nanosi prstom) i drugi standardni, pa sam im u stvari samo vremenski produžila rok trajanja kod mene! E sada kada sam to sklonila sa dnevnog reda :), mogu da počnem :D




1. Alverde mleko za telo Beli čaj i jasmin, o kojem sam pisala ovde, je moja omiljena mazalica od Alverdea, do sada. Najviše prija suvoj koži i donosi joj najbolju hidrataciju. Definitivno vredi.

2. Alverde Anti Age noćna krema za lice sa goji bobicama, o kojoj sam pisala ovde, je moje veliko razočarenje jer nikako ne prija problematičnoj koži. Prestala sam da je koristim a dovršila sam je tako što sam mazala telo, ruke uglavnom.

3. Avon Advance Techniques Protect It! sprej za zaštitu kose od toplote sam koristila verovatno i godinu dana, pre sušenja kose fenom ili peglanja. Pošto takve stvari radim u krajnjoj nuždi ili zimi, sprej je trajao ovoliko dugo. Ovo je jedini proizvod koji sam probala u tu svrhu i ne znam koliko je zaista dobar, ali meni je bio ok. Naravno, nije dovoljno da kosu samo našpricate ovako nečim i udarite po maltretiranju toplotom svaki put kada perete kosu, kosa ipak treba i da se neguje u svakom smislu te reči.
Pošto je ovaj proizvod ostao iz vremena kada nisam obraćala pažnju na štetne sastojke, potrošila sam ga do kraja, ali ga više neću kupovati. Sada ću probati neke druge metode a, iskreno, ni ne znam da li postoji ovako nešto bez štetnih sastojaka?

4. Avon Christian Lacroix Nuit parfem, o kojem sam pisala ovde, mi je trajao nekih 5 meseci, kako sam sada uspela da preračunam. Uvek me je interesovalo koliko dugo mi traje jedan parfem. Mislila sam da mi je trajao tri meseca. Iznenadila sam samu sebe!
Inače, parfem nije bio loš, ali ne verujem da ću ga više kupovati, ne nedostaje mi :)

5. Avon Footworks Intenzivna krema za zadebljalu kožu stopala, o kojoj sam pisala ovde, je bila moja omiljena od Avona. Sada sam je zamenila nekim prirodnim mazalicama, i nisam se pokajala :)

6. Manna maska za lice sa alginitom i belim čajem + Manna eterično ulje čajno drvo, o kojima sam pisala ovde, sam uglavnom koristila zajedno, tek ponekad odvojeno. Sve će vam biti jasno kada vam kažem da sam naručila i drugo pakovanje, ali sada sa eteričnim uljem od lavande, čisto za promenu i poređenje. Javlajm utiske kada isprobam!

7. Manna shea puter Vilina mazalica, o kojem sam pisala ovde, mi je u početku služio isključivo kao krema za ruke, da bih na kraju počela da ga koristim i kao kremu za stopala. Super mazalica, mada kada sam se malo preračunala, koštala me je skuplje u odnosu na to koliko sam mislila da će mi trajati. Sada isprobavam neke jeftinije prirodne varijante a ako se i vratim Manna puterima u tu svrhu, to sigurno neće biti ovaj jer je moj muž jedva čekao da ga potrošim, gadio mu se miris. Ja sam se bila navikla, ali on nije nikako :D

8. Avon Aero Volume maskara u nijansi Blackest Black, o kojoj sam pisala ovde, je moje veliko razočarenje i nikada više neću ni pomisliti da je kupim.

9. Manna Premijum 100% organski puter od manga, o kojem sam pisala ovde, je moje veliko razočarenje, posle nekih mesec dana korišćenja, kada sam primetila da mi stvara sitne bubuljice po čelu (gde mi se nikada nisu javljale) i da mi ipak masti kožu lica, a tako i upaljuje akne. Inače, na koži tela je super, kao i okoloočna krema.

10. Manna sapun Vilina čarolija, o kojem sam pisala ovde, je super sapun, i potrošila sam dva komada mini pakovanja. Trenutno koristim i treći, a onda prelazim na Sofi sapun. Sve u svemu, miris nije neki i to mu je jedina mana. Koristila sam ga samo za tuširanje i odličan je u smislu nege i hidratacije a ne bih ga ponovo koristila samo zbog tog mirisa. Uželela sam se nekog lepog :)

To je bilo to što se septembra tiče. Već sada znam da ću ovog oktobra početi sa prirodnom negom kose i konačno kompletirati negu. To je ono što jedva čekam u oktobru, ali i ono čega se najviše i plašim jer sam dobila upozorenja da efekti prelaska na prirodnu negu kose (oni loši) mogu da traju i do tri meseca! Govorim o pranju kose sapunima. Ali, spremna sam pa šta mi bog da :)

***

Btw, ako želite da vi lično reklamirate omiljene brendove i da gradite njihovu marketing kampanju, registrujte se ovde http://shaper.link/n1n8s1M-n2n6b Postanite BeeShaper, rešite test koji će odrediti kojoj grupi brendova pripadate i možete vi lično, na vašem blogu ili facebook profilu, napraviti njihovu kampanju i biti plaćeni za to. Mislim da je vredno probe!

Podelite:

4 komentara

  1. Baš si bila vrijedna! :D Ja sam u posljednje vrijeme potrošila par tuširalica, kremu i šampon..
    Lacroix Nuit parfem je meni divan, potrošila sam dvije bočice :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš volim kad neko kaže da sam vredna! :)

      Nuit jeste lep, ali sada mi se mnogo više sviđa TTA Amour koji trenutno koristim :)
      Inače, danas sam pogledala novi Avon katalog i oduševila se mirisom Sharapovinog parfema, zaboravila sam kako se tačno zove, nešto Luck, tako nekako. Odavno mi se neki parfem iz Avona nije toliko dopao sa mirisne stranice!

      Избриши
  2. Mene zanima mango puter jel derluje na borice i bore okoloociju :) ?Nadam se da ne izbeljuje kozu u tom delu jer mi je vec izbledjena od lilly antirida.Nadam se da si probala acne attack na celom licu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Što se borica tiče, ja ti nisam pravi pokazatelj jer ih nešto nemam, ali nisam ih ni dobila od kada u tu svrhu koristim Mannu :) Takođe, nije mi izbledelo ništa na licu od Manga, a to bih čak i volela :D

      Ovo sunce me sprečava da opet probam Acne Attack :D

      Избриши