Sofi sapun Vitamin +


Sofi je novitet u mojoj nezi i brend sa kojim se prvi put srećem. Čula sam za njih preko neta i kada sam ih videla na DM policama, rešila sam da ih probam. Odmah me je privukla cena od 270 dinara za 130 g sapuna! Odlučila sam se za sapun Vitamin + sa vitaminom E i D pantenolom.

Za početak, moram da pohvalim pakovanje koje je negde unikatno i vrlo interesantno. Na njemu sve jasno piše. Odmah sam znala da tražim sapun za tuširanje ali u DMu nije bio neki veliki izbor u tom trenutku, a možda i u tom DMu. Ja bih se uvek odlučila za neki mirisniji, slađi i sl. kada je nega tela u pitanju, ali sam se u nedostatku izbora odlučila za ovaj.


Vitamin + miriše medicinski i pomalo na negro bombone (!) još u pakovanju. Veći je od ostalih sapuna koje sam do sada koristila pa je u početku malo nezgodan, dođe nekako glomazan, ali to je toliko nebitno...


Po sebi ima neke granulice ali one se ne osete. Sofi za čas napravi penu i to bogatu! Već sada znam da će trajati celu večnost! Lepo se razmazuje i lagan je na koži. Kao što sam već rekla, nema neki miris, ali to mi je najmanje bitno sada kada sam prešla na ovakaku vrstu nege. Sada mi više smetaju sintetički i veštački mirisi.
U poređenju sa Manninom Vilinom čarolijom mislim da je malo manje hidratantniji, ali ne ostavlja kožu suvom nikako. Ja nemam naviku da se posle tuširanja ne namažem, pa ga nisam probala samog.


Inače, Sofi je još jedna domaća radionica koja proizvodi kozmetiku na bazi prirodnoh sastojaka. Mislim da se u DMu u Nišu mogu naći tek od skora i da nemaju neki veliki izbor, ali ja ovde sigurno neću stati, probaću ih sve! :)

Sastav Vitamin * sapuna:


Sve moje preporuke svima koji traže dobar a jeftin sapun za tuširanje, koji se neće ugnjecati i otežati kupanje :) Kupila sam i Cimet piling sapun sa makom i kimom, a sigurno ću ih probati sve!

Kakva su vaša iskustva sa Sofi sapunima?

Podelite:

2 komentara

  1. Da li si koristila neki od ovih sapuna:
    http://www.sapuniecoproduct.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Po meni to su najmanje kvalitetni sapuni sa prirodnim sastojcima koji se mogu naći kod nas :( Probala sam samo jedan i rekla nikad više. Brzo se ugnjetavio, razvukao i samo me je nervirao.
      Od svih do sada probanih sapuna za lice, ubedljivo mi je najbolji i najviše mi je pomogao oko akni Manna sa kamforom! http://kozmetickidnevnik.blogspot.com/2014/04/manna-sapun-za-ciscenje-lica-sa-kamforom.html

      Избриши