Alverde 3u1 krema za stopala Pomorandža i ruzmarin


DM drogerija često ima one klasične akcije sniženih cena za 20% posto, ali meni su mnogo interesantnije one veće akcije, kada su proizvodi sniženi mnogo više a povod je često skoriji istek roka trajanja. Tako sam kupila ovu kremu za stopala za nekih 170 dinara.
Inače, ovo je prvi put da sam probala neku Alverde kremu za stopala.


Ova krema  je protiv plikova, žuljeva i veoma tvrde i suve kože stopala i na etiketi nam poručuju da je treba koristiti po potrebi. Ja je koristim svakodnevno, zbog već pomenutog roka trajanja, i nisam primetila neke neželjene reakcije, ako je to uopšte i moguće sa kremom za stopala :)


Što se žuljeva tiče, čemu je, dakle, i prevashodno namenjena ova krema, ne mogu ništa da kažem pa ću u ovoj recenziji pisati samo o nezi. Krema dolazi u pakovanju od 75 ml i guste je teksture, što mi se uvek sviđa kod kremica za stopala. Miriše osvežavajuće i prijatno, brzo se upija u kožu a moja stopala su pristojno negovana. Koža, posebno pete, su hidrirane, meke i negovane. Definitivno bih je opet kupila i preporučila drugima!


Što se sastava tiče, na visokom drugom mestu je kokosovo ulje a na trećem jojobino, što nam i govori zašto tako lepo neguje. U tom smislu je sastav mnogo bolji od njihove kreme za ruke, npr.

DA LI STE KORISTILI OVU KREMU? 
KOJA JE VAŠA OMILJENA KREMA ZA NEGU STOPALA?


Podelite:

2 komentara

  1. Baš bih volela da isprobam njihove kreme za stopala, ali čekam da potrošim Nevenovu mast od Freshke gore. Sastav je baš dobar, nadam se samo da se ne oseća puno ruzmarin jer ga ne volim. Alverde kao brend mi je sve draži jer je toliko pristupačan, a opet je sertifikovana prirodna kozmetika :)

    ОдговориИзбриши