Alverde Clear krema za umivanje sa lekovitim blatom


Koliko mi odgovaraju Alverde proizvodi za telo, toliko mi ne odgovaraju za lice! I ja to znam, ali ne znam zašto uvek to previdim kada sam u dm-u.
A da bude još gore, ja lepo pronađem proizvod koji mi odgovara za čišćenje lica, i umesto da se setim kako mi nijedan drugi ne odgovara, ja i to zaboravim, jednom kad oporavim lice!
Dakle, meni odgovaraju jaki sapuni, sa kokosovim uljem kao većinskim vlasnikom, i tu više nema zbora! Nakon potrošenog Kamfora, i mesec i po dana rutine koja mi je oporavila lice, rešila sam da probam Vutreks sapun, pa onda Zeljković i kada sam videla da idem unazad, na brzinu sam u dm-u kupila ovaj čistač jer je jedini Alverde čistač za masnu i problematičnu kožu. Posle njega sam definitivno shvatila da meni ne trebaju mleka, blata i blagi sapuni koji ne pene, baš naprotiv. Svi ovi čistači možda nisu toliko strašni, jer mi se nisu ponovo javljale akne, ali male bele bubuljice jesu. I možda je svaki od ovih proizvoda dobar, ali ako ne koristim ništa preko. Na duže staze bi mi se sigurno i akne vratile.


Alverde krema za umivanje sa lekovitim blatom dolazi u plastičnoj tubi od 100 ml i košta 465 dinara. Nema neku zaštitu na poklopcu ili unatar istog, što mi se ne sviđa. Ima jako sladak miris. Gusta je i nakon trljanja je kremasta. Kako sam navikla na sapun, malo sam teže tj. duže skidala ovu kremu jer ostavlja neki film. Ne isušuje kožu i ja sam komotno mogla da ne stavim ništa posle nje. Ubeđena sam da bi odgovarala i suvljem tipu kože. Po meni, krema kojom namažemo lice posle ove čistač-kreme je nepotrebna, ako je već koža masnija i sklona zapušivanju. Posle četiri dana sam prestala da je koristim jer su se pojavile bubuljice i vratila sam se Zeljković sapunu, koji je ipak bolji od ove kreme, dok čekam da mi stigne Manna.

Alverde kaže da je ova krema za nečistu kožu, što moja ipak nije. Više je sklona zapušivanju pora. Bubuljice mi sigurno nije eliminisala, naprotiv! Što se mitisera tiče, ne bih znala šta da kažem jer tu nemam neki problem. Što se tiče dela da oslobađa kožu viška masnoće, sa tim se takođe ne bih složila. Lice se, tokom dana, umasti, iako nije stavljena krema preko. Zato i mislim da je previše blaga, bar za moju kožu. Na vratu i dekolteu je nisam probala, jer tu nemam problema.


Većinsko ulje u ovom mleku je kukuruzno ulje, koje po prvi put vidim u nekom sastavu. Alverde u svojim proizvodima dosta koristi te šećere, što mi se sve manje sviđa :(

Sastav bolje možete videti ovako:

Aqua, Zea Mays Oil, Sorbitol, Coco Glucoside, Loess, Sodium Cocoyl Glutamate, Disodium Cocoyl Glutamate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Xanthan Gum, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Cimicifuga Racemosa Root Extract, Vaccinium Myrtillus (Bilberry) Extract, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Levulinic Acid, p-Anisic Acid, Sodium Levulinate, Alcohol, Tocopherol, Citric Acid, Parfum**, Citronellol**, Linalool**.

Sve u svemu, ja neću ponovo kupiti ovo mleko, čak ga neću ni potrošiti do kraja za lice. Naći ću mu drugu namenu. Ne bih ga ni preporučila drugima, sa tipom i stanjem kože kao što su moji. Imam utisak da bi jedino bilo dobro za osobe sa suvljom, ili možda dehidriranom kožom.

KAKVO JE VAŠE MIŠLJENJE O ALVERDE PROIZVODIMA ZA NEGU LICA? 
DA LI I VAMA MANJE ODGOVARAJU NEGO PROIZVODI ZA TELO ILI KOSU?

Podelite:

8 komentara

  1. Čitala sam dosta pozitivnih recenzija o ovoj čistilici pa sam ju i sama kupila ali moram priznati da sam nekako ostala ravnodušna. Nije mi napravila nikakav nered na licu niti isušila kožu, nije zapravo napravila ništa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sto ljudi, sto ćudi, sto reakcija na kozmetiku :D U svakom slučaju, dobro da ti bar ništa loše nije napravila!

      Избриши
    2. E upravo, i ja sam potpuno ravnodušna prema ovoj clear kremi, nisam sigurna ni da ću pisati o njoj, možda je spomenem u nekoj grupnoj recenziji..

      Избриши
    3. Nije zgoreg pomenuti svoje utiske, pa bili oni i ravnodušni, ako mene pitaš :D

      Избриши
  2. Nisam imala prilike da koristim Alverde proizvode, ali nameravam da probam, jer se u poslednje vreme trudim da koristim uglavnom prirodnu kozmetiku. Do skoro sam koristila Eco Product sapun sa kozjim mlekom, ali onda su mi se pojavile grozne bubuljice na bradi, i ja sam se uplašila da je to možda od sapuna. :) Ali, verovatno, nije to u pitanju. I, eto, već dve nedelje nosim te bubuljice, i ništa im ne pomaže. Ne znam koliko bi nešto od Alverde kozmetike moglo da pomogne...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni nije ništa pomoglo od Alverde kozmetike, pa je ne bih nikome ni preporučila. Njihovi proizvodi, kao i Eco, su po meni blagi i slabi. Svaka čast onima kojima je pomoglo, ali meni lično nije.
      Ono što je meni definitivno pomoglo najviše do sada je rutina o kojoj ću pisati u narednih mesec dana. Čekam da mi se utisci kompletno slegnu jer sam je prekinula skoro, pa sam se opet unazadila. Od sinoć sam opet na njoj, pa čekam da vidim kako će sada lice reagovati :)

      Избриши
  3. Meni je ova umivalica super u smislu da me ne isušuje, ali zaista ne radi ništa drugo, niti bolje niti loše. Ne izaziva nove bubuljice, ali ne otklanja postojeće, ali mislim da i ne može nešto što stoji možda najviše 5 minta na licu da uradi nešto što se uklanjanja bubuljica tiče. Ali ko ima problem sa isušivanjem kože kad se umiva, ja bih mu preporučila ovu umivalicu, ali recimo za jutarnje umivanje i evenutalno za veoma suvu kožu. Meni uveče nije bio dovoljan da spere svu gradsku prljavštinu niti da očisti pore, ali ajde za to i treba piling, glina i tako te stvari. Dok sam ga koristila zajedno sa kremom iz iste kolekcije i sa onim fluidom ili serumom alpske ruže koža mi je stvarno bila hidrirana, ne mogu ništa da kažem, stanje je nekako stagniralo, nit bolje, nit loše što se bubuljica tiče, ali nikad bolju hidriranost nisam imala i još i preko leta mi se te kreme nisu topile sa lica, ali sam i mogla u više navrata bez kreme da idem. Ali masniju i mešovitu kožu ne čisti od masnoće i prljavštine, pre svega prljavštine. Za jutanje umivanje je divna umivalica. Samo što i mene nervira što ostavlja neki sloj pa moram tj. morala sam duuugo da je ispiram sa lica, a ja ujutru ne volim da se umivam dugo jer uvek kasnim :D

    ОдговориИзбриши