Alverde Mamagluck puter za telo sa crnim slezom


Oni koji redovno čitaju moj blog, znaju koliko sam bila zadovoljna Alverde puterom za telo od vanile i mandarine. Kako ovaj Mamagluck puter nije u tom delu gde stoje regularni puteri, nisam ga nikada ni primetila dok nisam otišla do dela gde stoje mama&bebe stvarčice dok sam uzimala neki sapun, vlažne maramice... nebitno. I onda mi pažnju privuče pakovanje koje je gotovo isto kao ostala tri Alverde putera. U prvi mah sam mislila da je ovaj samo za strije ali kada sam pročitala da se može koristiti na celom telu, i nevezano za trudnoću, rešila sam da ga probam.


Ovaj puter dolazi, dakle, u standardnom pakovanju od 200 ml i košta 359 dinara, čak 100 dinara manje od ostalih Alverde putera za telo. Ima zaštitnu foliju koja garantuje da niko pre vas nije otvarao i mirisao i dosta je čvrst na dodir, pravi puterast-iz-frižidera osećaj, i u dodiru sa kožom se lepo topi. Veoma brzo se upija a miriše božanstveno! Ja stvarno ne znam koji je to miris i da li je to crni slez, jer uopšte ne znam miris crnog, ili bilo kojeg drugog, sleza :), ali mene podseća na nešto što sam mirisala u detinjstvu mada nikako ne mogu da lociram šta je to.

Kožu neguje sasvim lepo i očekivano zadovoljavajuće a koristim ga posle svakog tuširanja. Miris se, kao kod svih prirodnih proizvoda, i ne zadržava puno na koži, i to je jedina stvar za kojom žalim :)


Što se samog efekta na koži tiče, puter je namenjen negovanju kože tokom i posle trudnoće i Alverde nam na etiketi poručuje da svakodnevnim korišćenjem sprečava pojavu strija. Ne znam koliko je to tačno jer nisam trudna, ali mogu da kažem da sam negde odlučila da ga koristim i u tom periodu mog života, kada bude došao :) Sve žene u mojoj okolini su koristile Šaljićev melem i sve su bile zadovoljne, mada se ja sećam da sam u njegovom sastavu videla i neke štetne sastojke.


Što se sastava tiče, možemo da vidimo da ovaj puter sadrži ši puter, suncokretovo ulje, mango puter, ulje žutog noćurka, ekstrakt lista crnog sleza i jojoba ulje, između ostalog, od biljnih sastojaka, mada ja i dalje ne znam na šta mi tako lepo miriše :)

DA LI STE PROBALI OVAJ PUTER?
NA ŠTA VAMA ON MIRIŠE?


Podelite:

8 komentara

  1. Aman više, daj nam taj post o licu! Ajde,bacaj se na pisanje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha veruj da i samu sebe nerviram, a sve ove novije postove sam započela još pre mesec dana pa ih sada tokom praznika dovršavam i objavljujem. Kada bi ušla u moj radni panel ovde na blogeru, šlogirala bi se! :D

      Избриши
  2. Ovaj puter sam umemorisala još pre, definitivno ću ga probati, on hvala Bogu nije limited edition :*

    ОдговориИзбриши
  3. Koristim ulje istog ovog mirisa i također mi miriše savršeno i koža mi je zahvalna na njezi. :) Čula sam od par djevojaka da im je miris prejak i iritantan što nikako ne mogu razumjeti :D Voljela bih probati i ovaj maslac!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda imamo sličan ukus za mirise :) Ni ja ne mogu da razumem da je ovaj miris nekome iritantan!

      Избриши
  4. Koristila sam ovaj puter baš u trudnoći a dobila sam ga na poklon iz Njemačke.
    Tada mi nije bilo bitno da li je prirodno ili ne,pa nisam zapamtila ni naziv ni marku dok ga sad ne vidjeh kod tebe :). Što me je vratilo u jedan od najljepših perioda u životu, šmrc..
    Elem, znam da sam bila disciplinovana trudnica i da sam se svakodnevno mazala ovim puterom i uživala i u mirisu i u teksturi. Tu je bio, naravno, i Šaljićev Striet melem!
    Rezultat je da sam se "izvukla" iz trudnoće bez ijedne strije! Ponosno kažem hahaha...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlično, svaka čast i treba da budeš ponosna! To jeste podvig!

      Избриши