B.U. Hippy Soul parfem dezodorans


Oni koji me redovno čitaju, sećaju se mog oduševljenja Hippy Soul mirisom. Nakon potrošenog dezodoransa, na red je došao ovaj tzv. natural sprej za koji sam očekivala da će biti bolji. Inače, nikada nisam imala nijedan B:U miris u ovom pakovanju. Obično su to bili aerosoli i oni parfemi što dolaze u limenci.


Ovaj sprej dolazi u staklenom pakovanju od 75 ml. Zgodan je za ruku. Raspršivač je mali, pa nanosi manje proizvoda nego što sam navikla. Samo pakovanje je baš slatko i deluje pozitivno odnosno popravlja moje raspoloženje :)


Ono što mi malo nije jasno je to što na poleđini piše da je rok trajanja 36 meseci od datuma utisnutog na ambalaži a ispod je sličica-oznaka da je rok 36 meseci po otvaranju proizvoda, ali predpostavljam da bi ga svako, za to vreme, 10 puta iskoristio :)
Miris je svež i meni malo blaži od aerosaola, a možda je to i do količine koju aerosol mnogo više nanosi. Uglavnom, prelep miris!


Nikada u životu nisam obraćala pažnju na sastav mirisa, samo sam znala da neki imaju više, a neki manje alkohola. Nisam ni sanjala koliko tu može biti štetnih sastojaka. Loš izbor emulgatora, propylen glycol... bolje i da ne gledam!


KOJI JE VAŠ OMILJENI B.U. MIRIS?

Podelite:

4 komentara