Freshka Gora Chisto sapun - Običan


Ovo će biti jedan kratak post. Obično i ne pišem postove za sapune koje koristim za pranje ruku, ali za ovaj sam morala :)
Inače, ovaj sapun nisam ni planirala da naručujem preko online prodavnice Freshke Gore. Međutim, kako mi je zafalilo nešto malo manje od 100 dinara da mi porudžbina pređe potrebnih 500 dinara, naručila sam ovaj sapun za 80.
Odmah sam ga nameračila za svakodnevno pranje ruku i sve bi bilo obično, da me ovaj sapun nije oduševio svojom postojanošću u odnosu na sve druge prirodne sapune koje sam koristila u tu namenu u poslednjih godinu dana, a to su Alverde, Eko, Himalaya... Svi oni se brzo razgnjetave, počnu da se raspadaju i odvajaju. Na kraju posudica za sapun uvek deluje neuredno i mora da se čisti struganjem :)
Međutim, to nije slučaj sa Chisto sapunom, bar ne sa ovim koji su nazvali Običan :) Dolazi u ovom mrežastom pakovanju i teži 80 grama. Standardna cena mu je 100 dinara, ja sam ga kupila za 80, a vidim da je trenutno 70 :) Za pranje ruku mi ne pada na pamet da koristim sapune skuplje od 100 dinara jer je to najpotrošnija roba i nema smisla prati ruke nečim što košta 500 dinara! :D
A opet ne želim one tzv. čvrste deterdžente koji sadrže sastojke koje izbegavam.


Kada smo kod sastojaka, Običan sapun ima negde standardni sastav mešavine saponifikovanih ulja palme, masline i suncokreta. Ovakve sapune izbegavam da koristim za lice jer mi dokazano ne odgovaraju, mada kako se ovaj sapun ne raspada i ne gnjetavi, a opet lepo peni, možda i nema toliko maslinovog ulja, koji mislim da je glavni krivac za tu nepostojeću penu i gnjetavljenje kod drugih sapuna. A možda ga i limunska kiselina drži pod kontrolom, ili ovo samo ja lupam? :)
Druga stavka zbog koje ga ne bih koristila na licu je ricinusovo ulje. Jeste da se sapuni kratko zadržavaju na licu, ali kada vidim koja je razlika na mom licu ako koristim neki koji u osnovi ima kokosovo ulje i maslinovo, onda ipak shvatam da ta ulja ipak igraju neku ulogu, ma koliko da se kratko zadržavaju na licu :) Inače, sapun nema miris ili ga ja ne osećam.

Kao što možete da vidite, Freshka Gora preporučuje ovaj sapun i za skidanja fleka sa odeće, što nisam probala. Inače, oni u svojoj ponudi imaju više od 10 sapuna i nijedan ne prelazi cenu od 200 dinara, što je zaista povoljno. Možda se nekada i usudim da probam neki za lice, nikad se ne zna!

DA LI KORISTITE PRIRODNE SAPUNE ZA SVAKODNEVNO PRANJE RUKU?
DA LI STE PROBALI NEKI FRESHKA GORA CHISTO SAPUN? 


Podelite:

16 komentara

  1. Konkretno ovaj nisam probala, ali narandža, med i kakao, cimet i karanfilić su svi PREDIVNO mirisali i koristila sam ih za kupanje. Moraću više da se informišem o čuvanju sapuna, meni se skoro svi gnjecave. Za ruke koristim Zeljković ili Eco product, a volela bih da probam Alverde tečni sapun :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako ti se ne gnjecave od vode, onda je od nekvaliteta :D Što se čuvanja tiče, mislim da je najbitnije da posudica ona onaj podignuti deo koji odvaja moguću preostalu vodu od sapuna i ne dozvoljava mu da "pliva". Ja koristim plastične i keramičke posudice, mada samo plastične imaju taj drugi deo i mnogo su bolje, mada nisu baš ekološke :/ Manna u ponudi ima specijalizovani od bambusa (http://manna.rs/elegantan-drzac-sapuna-od-bambusa) ali ima i specijalizovanu cenu :)

      Избриши
    2. Nisam znala, potražiću taj sa izdignutim delom! Taj od bambusa, na njemu parim oči odavno, ali čini mi se da sam negde čitala da se lakše razvijaju mikroorganizmi kad je nešto od prirodnih materijala 0.o e sad ako je taj bambus lakiran, onda bi valjda trebalo da je ok.. ko će ga znati. Hvala ti svakako :*

      Избриши
  2. Procitala sam tvoj post, otisla na sajt i narucila svasta nesto :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je ako sam bila od koristi :) Ako prvi put naručuješ, budi spremna na ne baš lepo pakovanje paketa, u svašta umeju da upakuju proizvode, ali bitno je da su dobri pa im to uvek oprostim :)

      Избриши
  3. Probala sam kremu Blago licu mom ali mi nije odgovarala. Koristim njihov dezodorans, miris vanile, dosta dugo. Ostavlja masne fleke, no lako se operu. Način ne koji pakuju paket shvatam kao ekološku osvescenost.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesi probala njihov dezodorans da staviš na vlažnu kožu?
      Pakovanje može biti ekološka osvešćenost, ali ona jeftinija verzija :D

      Избриши
  4. Probala sam njihov sa cimetom, ja samo sapune koristim za tuširanje i ovaj mi je bio super.
    Već 2 mjeseca koristim Nesti Dante i nisam ni blizu da ga potrošim! On dolazi u pakovanju od 250g pa i nije čudo :)!
    Sledeći na redu su mi Sofi sapuni mada im cijena i nije baš povoljna za gramažu :/.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nesti Dante su prepuni nepoželjnih sastojaka za razliku od Sofi ;) Anči, izvini, morala sam da se ubacim :0

      Избриши
    2. E Ivek, a kojih? Beauty Axiom je baš pohvalno govorila o njima...
      Niš' mi nije jasno :)!

      Избриши
    3. Ma kakvi Ivić, samo napred! :*

      Da, Nesti Dante nije prirodni sapun, za razliku od Freshke Gore i Sofi sapuna.

      Избриши
  5. Pa taj sintetički parfem i konzervans i tetrasodium.. ali nećemo da budemo paranoični oko "štetnosti" i evo reči stručnjaka http://zoran-vujcic.blogspot.rs/p/sapuni-pravljenje-prevare.html?m=0 ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zašto nikada ne mogu da otvorim link koji se postavi u komentaru?!
      Pa stvarno, ne možeš više nikome ništa vjerovati, piše na pakovanju da su 100% prirodni!
      Šta sad treba, svi potrošači da idu na ubrzani kurs iz hemije?!
      Zašto bih ja morala da znam šta je tetrasodium?! To valjda treba da znaju ovi iz kontrole kvaliteta ili šta već, ovi što im odobravaju da pišu šta kome na pamet padne!

      Избриши
    2. Ne postoji nikakva regulativa o "prirodnoj kozmetici" u našoj zemlji :/ nijedan sapun nije prirodan zbog prisustva natrijum hidroksida, ali su ručno rađeni kvalitetniji jer ne sadrže SLS i sl. Poslaću tu link na fejsu ;)

      Избриши
    3. Ali Ivek, to su uvozni italijanski sapuni! Da li to znači da i u Italiji važe ista "pravila igre" kao i kod nas?!
      Naučila sam da sapuni ne mogu biti potpuno prirodni :), ali kad kažem prirodni, mislim bez štetnih sastojaka bar...:/

      Избриши
  6. Labav je zakon po tom pitanju i zato ja gledam sastav i sertifikate. A ne samo natpis "prirodno" :/

    ОдговориИзбриши