Herbateria body buter ~ Shea buter, lavanda


Odmah nakon recenzije Herbateria body butera Shea buter, vanila pišem i post o njihovom body buteru Shea buter, lavanda. Odvajam ih jer mi se Vanila mnogo više dopao zbog samog mirisa vanile koji je taman kako treba. Lavanda je prejaka, ili sam se ja samo možda zasitila mirisa lavande pa mi je sada muka.


Lavanda, kao i Vanila, dolazi u plastičnom pakovanju i sadrži 50 g proizvoda. Cena je 350 dinara a naručuje se preko njihovo online prodavnice uz standardnu cenu kurirske dostave. Ne znam da li se inače mogu naći po biljnim apotekama u drugim gradovima, osim u Somboru?


Moju presušenu kožu ruku je Vanila uspela da sanira u smislu da više nije imala početnu fazu pucanja, ali je i dalje bila suva. Ovi Herbateria body buteri drže stvar pod kontrolom samo dok su na rukama. Čim ih jednom isperete, koža je opet suva. Bar moja. I tako je potrebno stalno ga mazati tj. posle svakog pranja ruku. A onda se brzo potroši a vaše ruke i dalje nisu u perfektnom stanju, bar dok je zima.


Prečvrsto stanje putera se zagrevanjem na nekom grejnom telu dovede u stanje da se može mazati po telu, a vrlo brzo se i upija u kožu, ne ostavljajući premasan trag. Naravno, buter se nanosi na vlažnu kožu.

Sa dolaskom pravog proleća drugi put ove godine :) koža mojih ruku je bolja i nema ispucalosti i preterane suvoće, ali i dalje zahteva negu. Trenutno je mažem Manninim puterom od kajsije, koji sam prestala da koristim za kožu oko očiju. Prestao je da mi odgovara, a i istekao mu je rok trajanja, ali o tome ću pisati u Potrošenim proizvodima u aprilu 2015. jer cenim da ću ga za ruke potrošiti u tekućem mesecu :)
Mama mi je javila da je našla neku kremu koja je njoj oporavila ruke, pa ću baš pogledati i videti da li će i meni biti dobra. I mamu sam vremenom odvikla od kozmetike sa štetnim sastojcima, ali ona nije toliko rigidna po tom pitanju, pa možda ta krema i nije nešto što bih ja koristila, ali uskoro ću saznati.

A vi, dragi moji, uživajte u praznicima i prelepom vremenu! :*


Podelite:

2 komentara

  1. Anči, pa nije strašno, mislim osim ako se ne oseća jako na užeglo. Oni su baš napisali više puta u komentarima da je bezbedno da se koristi čak i ako je zvanično istekao rok :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne oseća se, baš nema nikakvog mirisa, i znam da je ok koristiti i posle roka, ne bi mi bio prvi put ;) ali ne i za kožu oko očiju, pisaću neki drugi put podrobnije o tome!

      Избриши