Herbateria body buter ~ Shea buter, vanila


 Kako se moja opsesivna potraga za dobrom prirodnom mazalicom za ruke, koja će usput biti jeftina, odnosno koja će imati razumnu cenu, s obzirom da ja pakovanje od 100 ml potrošim (zimi) i za manje od mesec dana, dakle kako se ta potraga nije završila, na red u bookmarksu mog firefoxa na red je došla biljna apoteka Herbateria. Do sada sam čitala o njihovim čvrstim losionima za telo uglavnom, i to prvi put kod Teodore na blogu Health Alt. Mislim da sam ih tako i bookmarkovala :)
Herbateria ima svoju internet prodavnicu, što ove proizvode približava i kupcima izvan Sombora. Na samom sajtu, u odeljku Prirodna kozmetika, se mogu naći njihovi proizvodi, kao i Maxlab, Dar, Oshadhi, Hemel i Freshka Gora ali je moja porudžbina bila sastavljena samo od Herbateria proizvoda. Dostava se vrši putem kurirske službe i ima njihovu punu cenu, ma kolika da je porudžbina.
Mene je prvo obradovala niska cena proizvoda, pa sam se opredelila za dva body butera i kokosovo ulje, koje je stiglo u sličnom pakovanju kao i body buteri, mada je na slici na sajtu u bočici, ali nema veze, možda je ovako i bolje. Danas ću pisati o body buteru Shea buter, vanila.


Ovaj buter dolazi u plastičnom pakovanju i sadrži 50 g proizvoda. Košta 350 dinara. Nema zaštitnu foliju koja bi garantovala da je proizvod neotvoren došao u moje ruke, ali ja pre verujem apotekama i internet prodavnicama od drogerija, jer tamo svako može otvoriti proizvod, dok je situacija iza pulta malo povoljnija u tom smislu :) Pre nego što sam počela da ga koristim, moje ruke su bile u začetku urnisanja od strane Dr. Pasha kreme za bebe koja mi je posle dve nedelje korišćena bukvalno presušila ruke i koža je počela da puca.


Nakon otvaranja se proširio miris vanile koji nije onako preteran i zagušljiv, već taman onako kako treba, za sladokusce koji imaju meru. Proizvod je u prečvrstom stanju i nemoguće ga je uzeti na prst, pa sam ga, po savetu na nalepnici na pakovanju, stavila na TA peć da bi se malo otopio. Posle jedan minut, buter je mogao da se maže. Poučena nekim ranijim iskustvima, sve proizvode koji u sebi ne sadrže vodu i koju su u najvećoj meri sastavljeni od biljnih putera i ulja, stavljam na blago vlažnu kožu.


Moje ruke su, kao što sam već rekla, već bila načete i bio im je potreban oporavak. Verovala sam da će to brzo ići jer situacija nije bila strašna, međutim, polako sam počela da shvatam da je ovaj body buter ipak slabiji. Na primer, ne može se porediti sa Manninim puterima koji su izuzetno hidratantni i bogati i savršeno neguju. Herbateria nije loš, svakako je bolji od Dr. Pashe, ali tokom hladnih zimskih dana nema potrebnu snagu da situaciju sa zahtevnom kožom drži pod kontrolom i jednom li ga ne namažem, koža je već suva :(


Ono što mi se najviše sviđa kod ovog butera (ja čas puter, čas buter!) je miris kojim sam stvarno oduševljena.


Iz Herbaterie nam poručuju da su koristili najbolje biljne sastojke, ali ja predpostavljam da to nisu najkvalitetnija čista ulja. Jeste da cena od 350 dinara zvuči malo, ali ako uporedim fantastične rezultate sa Manninim puterima koji koštaju minimum 1000-1100 dinara za 100 ml, dođemo na razliku od 300-400 dinara i neuporedive rezultate, tako da ja definitivno više neću kupovati Herbateria putere.


 DA LI STE PROBALI NEŠTO IZ HERBATERIA ASORTIMANA?
KAKO SU SE VAMA POKAZALI?

Podelite:

10 komentara

  1. Pa to je ono, biljna ulja i puteri su mnogo hranljiviji kad se ne rafinišu i normalno je da su skuplji. A još i kad su organski, ih, cena skače. 250g organskog kakao putera košta 1389din (Vegana), a 250g organskog shea putera je 2377din (Oshadhi) ! Možda sam snob, ali stvarno me jako privlače kvalitetne sirovine sa sertfikatom :o

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma kakvi, ne bih ja tako strogo ocenjivala osobu koju privlači ono najkvalitetnije! :*

      Избриши
  2. Bože, bože, kakve li su ti to ruke, kad se toliko mučiš oko njih? Prosto neverovatno da ti ništa ne pomaže.
    Ja naravno nisam probala ovaj puter (baš si me nasmejala- p(b)uter!) , ali skoro da bih volela, jer me zanima koja je to formula koja tebi treba.
    Kao prvo,mislim da je fora u hidrataciji, ne masnoći, tako da možeš da potražiš i neke kreme, ne samo putere.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, jesam čudna živuljka! :D
      Koža celog lica i tela mi je tanka i verovatno podložna svemu. A i naviknuta je na mackanje a nenaviknuta na pranje sudova :D A sada, kada su sudovi isključivo moja briga, još više se suši i dosta sporo regeneriše. I naravno, odmah se jave zanoktice. :/

      Избриши
    2. Eh, to bi bilo najlakše, ali mi neverovatno smetaju jer je navika čudo! A što je najgore, i muž mi samo njih savetuje, umesto da se malo on prihvati :D :D :D
      Šalu na stranu, ne smetaju mi dok čistim kupatilo, ali sa sudovima kao da nisu moje ruke!

      Избриши
  3. Kupila sam nedavno ši Out of Africa, fenomenalan je. Mažem i lice i telo i ne smeta mi. Ši sadrži dosta starinske masne kiseline i često se falsifikuje mešanjem stearina i ulja.Oshadhijev mi nije odgovarao ali je, za razliku od ostalih, maziv.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno :) Ja se ponadala da se nešto promenilo :D Hvala u svakom slučaju!

      Избриши