Marigold hidratantna krema za negu masne kože


Marigold je za mene otkriće godine! Oni koji me redovno prate znaju da sam njihove proizvode naručila iz očaja, kada su se opet pojavile akne i moje lice počelo da ludi. Prevashodno mi je bio potreban tonik, a kremu za lice sam naručila čisto eto da se nađe, kao još jedna krema za lice koju moram da isprobam, kada sam ih isprobala onoliko! Sa korišćenjem sam počela tek negde u drugoj polovini februara.


Ova krema dolazi u tubi od 30 g i to je veća varijanta. Postoji i varijanta od 12 g i košta nešto malo manje od 300 dinara. Ova veća košta nešto malo manje od 500 dinara. Koliko mogu da vidim, pakovanje je sada promenjeno tj. izgleda da su svi Marigold proizvodi promenili pakovanja ali to su, u suštini, isti proizvodi.


Ono što mi se posebno dopada kod pakovanja je način otvaranja u vidu one bodljice, kao kod nekih pasti za zube ili farbi za kosu, kada vi sami bušite zaštitnu traku, što vam garantuje da niko pre vas nije otvarao proizvod i da rok trajanja kreće od trenutka kada vi to odlučite.


Kada smo kod roka trajanja, ova krema ima rok od tri meseca po otvaranju. Marigold proizvodi, kao prirodna kozmetika, imaju kraće rokove trajanja, mada sam ja već probila rok sa tonikom i to evo već 2 meseca, i nisam imala nikakvih problema, ali sa kremom se to neće desiti jer ću je, odokativno, potrošiti pre isteka roka.


Kako nam Marigold kaže, ova krema je namenjena masnoj i problematičnoj koži. Ja sam bila ubeđena da je moja koža mešovita, a verujte da danas više ni ne znam kakva je, s obzirom da je skroz prestala da se suši O.o Ranije sam uvek imala suve obraze i bradu čak, a već više od mesec dana to nisam doživela, pa bih rekla da mi se koža umastila, odnosno unormalila u tom delu?


Bilo kako bilo, Marigold nam savetuje svakodnevno korišćenje kreme, i za dan i za noć. Ja sam probala i izdržala dva dana, ali više od toga nisam mogla tj. morala sam da je koristim samo noću jer mi je za dan preteška, odnosno lice mi se znoji i greje i ne mogu da je nosim, čak i po hladnom vremenu. (Mogu da zamislim šta bi bilo leti ili ispod pudera!)
Krema je gusta i podseća me na pantenol krem. Probala sam da je nanosim i na vlažnu kožu, međutim, efekat je isti. Ali, kao noćna krema mi savršeno odgovara. Nanosim je na sapunom oprano lice i naprskano Marigoldovim tonikom. Ova krema se brzo upije a ono što mi je posebno prijalo je omekšavanje kože posle skoro dva meseca nekorišćenja nijedne kreme i povremenog korišćenja jojobinog ulja.
Što se samih akni tiče, ne stvara ih tj. ne zapušava pore. Ovu krema se zadržava najduže na mojoj koži i ako ta dužina zadržavanja određenog preparata zaista ima značaj, onda mi je pomoglo kod akni, mada ja mislim da mi najviše pomaže nešto drugo, što najavljujem u svakom postu već, a nikako da kažem šta i kako, pa neću ni sad jer mislim da zaslužuje poseban post.
Da se vratim kremi i kažem da mom licu prija samo noćno mazanje kreme. Danju ništa ne mažem jer mi je trenutno sve preteško i prija mi samo tonik i ništa teže od te cvetne vodice. Ne znam kako bi i da li bi uopšte ova krema odgovarala nekome sa masnijom kožom, pogotovo preko dana, ali je za noć svakako preporučujem. Lice je lepo negovano, omekšano a pore nisu zapušene, pa nema straha od akni.
Vredi probati, u svakom slučaju! Probajte je i za dan, mada bih je ja preporučila samo za noć :)

DA LI STE PROBALI MARIGOLD KREME?
KAKO VAMA VIŠE ODGOVARAJU, KAO NOĆNE ILI DNEVNE? ILI OBE?
DA LI SU VAM POMOGLE KOD AKNI?





Podelite:

18 komentara

  1. Drago mi je da ti je odgovarala :) to što su ti obrazi i brada bili suvi pretpostavljam da znači da su ustvari bili dehidrirani, pogledaj ako već nisi http://www.mojneseser.com/2014/02/nega-dehidrirane-koze-lica-i-kako-se.html :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad mi nije padalo na pamet da mi je koža dehidrirana, zato se i nisam osvrtala na te tekstove :) Mada, moguće je, ne znam... što se lica tiče, sad tek znam da ništa ne znam :D
      Hvala na brizi :***

      Избриши
  2. Zdravo,i ja sam skoro porucila ovu kremicu,a sa njom i manju bademovu,ulje kostica grozdja i labelo za usne.Ulje je odlicno,a ova kremica mi je kao i tebi u pocetku bila preteska,ali onda mi se lice naviklo i nasla sam sistem za mazanje a to je da uzmem malu kolicinu,zagrejem je prstima a onda umasiram u kozu.Na ovaj nacin stavljam manje i lepo mi je koza upije.Imam masnu kozu a ulje je to redukovalo i sada lepo utaptam ovu kremicu,sacekaj da ti se upije neko vreme i onda tek puder.Teska je na licu malo,ali meni nikakvo prosijavanje ne daje,cak suprotno.Sto se tice labela,ooodlicno je.A bademovu kremu sledeci put uzimam 30ml jer je fenomenalna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago da ti obe odgovaraju! Čime čistiš lice?

      Избриши
  3. Hvala za preporuku, baš sam tražila dobru noćnu kremu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, nadam se da će ti odgovarati kao i meni! :)

      Избриши
  4. Moras da hidriras kozu preko dana, nisam ni ja mesecima, pa sam dobila bubuljice od dehidriranosti.... sad imam i masnu i osetljivu i problematicnu kozu.. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ali meni se uopšte ne javlja dehidriranost, naprotiv! Zato više i ne znam koji tip kože imam, jer sada više uopšte nemam suve delove a ranije su to bili obrazi i brada! Skroz sam i ja zbunjena!

      Избриши
  5. Zdravo Ana,
    I ja mislim da ti je koža bila dehidrirana. Kad je jednom dovedeš u normalno stanje (a izgleda da već jesi) ,lakše ćeš shvatiti koji je njen tip.
    Ova krema je bila moja prva iz palete prirodne nege, pre neke dve godine, no sećam se da je još tada bila preko 700din. Ova cena je više nego povoljna.
    Iako piše da je za masnu, meni je bila malo teška za dan (za leto,ni u ludilu) ,a mislim da je to zbog emulgatora (kojeg ovde prepoznajem) ,koji nije baš idealan izbor za masnu kožu.
    Ipak,kao i tebi, za noć mi je bila dobra i ovaj brend generalno, uliva poverenje. Imala bih ja neko pitanjce za njih, ali ne bih ovde o tome.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To znači da ja onda nikada (da ne kažem u poslednjih deset godina) nisam imala mešovitu kožu, nego sam imala masnu a dehidriranu? Tu se ja malo bunim jer od kada sam počela da obraćam pažnju na nju, znači nekih poslednjih 10-15 godina, oduvek su me, nakon umivanja, obrazi zatezali a u zadnjih ne znam ni ja koliko je počela i brada. To je znači godinama dehidrirano iako nikad nije tako delovalo, jer bih ja to odmah prekrila kremom?
      Sa druge strane, ako sam dobila akne, mora da mi je koža masna, a ne mešovita?
      A onda opet, ceo život je tretiram nekim blagim sredstvima, dnevna i noćna krema svakodnevno a onda kada sam krenula na agresivniju varijantu sa sapunom, meni se lice dovelo u red? Sada više i ne koristim dnevnu kremu npr. a lice me uopšte ne zateže! Ma, skroz mi više ništa nije jasno!

      Sećam se da si mi rekla za Marigold i već sam sumnjala da ni meni neće odgovarati, kao što i nije ali samo za dan.

      Što se tvog pitanjca njima tiče :) nadam se da nije nešto ozbiljno, onda bi morala da mi kažeš :D :D :D

      Избриши
  6. Draga Ana,
    jako je bitno da tačno odrediš tip i stanje svoje kože da bi mogla pravilno da je neguješ.Ukoliko ti se koža celog lica masti i ima promene u vidu proširenih pora,mitisera i akni,ali,takodje peruta i zateže-onda je tip masna,a stanje dehidrirano.A ukoliko je samo T zona promaščena sa promenama,a obrazi se samo perutaju i zatežu,onda ti je koža mešovita (masna T zona,a obrazi normalni),sa dehidratacijom.Takodje je bitno da i lokalizacija akni dosta govori uzroku zbog kog su nastale.Ukoliko su akne na obrazima i oko brade,onda trk kod dermatologa,jer su verovatno uzrokovane hormonskim disbalansom,i kremama rešavaš samo posledicu,a uzrok je zapravo u tvom organizmu.Bitno je da si rešila problem dehidratacije,a što se suvišnog mašćenja tiče,budi strpljiva vremenom će se smanjivati,i budi srećna jer takva koža najsporije stari.:-)
    Što se kreme tiče ,lepo je što si joj našla adekvatnu namenu.I provereno znam da joj cena nikada nije bila veća od te po kojoj si je platila.Srećno i uspešno blogovanje želim,puno pozdrava.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!
      Dermatolozima više i ne verujem jer nisam naišla na nekoga ko će se ozbiljno posvetiti pacijentu. Čini mi se da oni samo umeju da ti kažu da izbaciš to i to od hrane i da ti "prepišu" Avene, La Roche Posay, Acnefug, Skinoren, Vichy i ostale koji ih plaćaju : X (možda sam malo bezobrazna, ali takav utisak se stiče). I oni npr. uopšte ne razlikuju fleke od postupalnih eritema i stvaraju ti takav osećaj neugode, ma... uvek kažem, dok god može bez doktora, dobro je :)
      Što se moje kože tiče, ni u jednom opisu se skroz ne pronalazim, zato se toliko i bunim, ali bih stvarno mogla, prvom prilikom, da negde stručno odredim tip i stanje.
      Ova krema mi je savršena za noć, dok mi je Marigold tonik savršen za dan. Nisam probala vaše mleko za čišćenje lica i ne znam da li ono može biti klasičan čistač lica koje se ne šminka svakodnevno (?), a onda bi moja nega cela bila sastavljena od Marigolda, zanimljivo!

      Избриши
    2. Da,nažalost,kod nas postoji taj problem sa svim lekarima,ne samo sa dermatolozima.Ukoliko problem ipak uspevaš da rešiš kozmetikom,to je svakako bolja varijanta od potrage za etički odgovornim stručnjakom.
      Što se tiče mleka(ne samo Marigoldovog),ona su uvek formulisana tako da u svom sastavu sadrže supstance koje disperguju čestice šminke,i samim time potpomažu njihovo uklanjanje sa lica,dok je svrha tonika da dodatno očisti i tonira lice nakon čišćenja mlekom,ili da ukloni svakodnevne nečistoće sa lica(prljavština,metabolički produkti,itd.).Dakle,ukoliko se ne šminkaš,za čišćenje lica dovoljan je samo tonik ili losion na kraju dana i nema potrebe da koristiš mleko.Dakle,tonik koji već koristiš je dovoljan :-) Videla sam u predhodnim postovima da ga uglavnom koristiš za negu,ali on se može koristiti kao čistač-samo ga naprskaš na tupfer vate i sa njom očistiš lice.Naravno,u ovu svrhu možeš koristiti i bilo koji drugi loson/tonik koji ti prija. :-) Puno pozdrava...

      Избриши
    3. Hvala na stručnom predstavljanju proizvoda :) i na savetima!

      Избриши
  7. Bas volim tvoje recenzije, sve je nekako lepo i detaljno napisano, a cini mi se da bas probavas one proizvode koji me interesuju. Mada je to vrlo moguce i zbog toga sto mi se cini da imamo isti tip koze. :) Meni ova krema nije odgovarala, tacnije jeste mozda nedelju-dve, posle me upropastila, dok Marigold badem krema moze uvek da prodje. Reci mi da li si probala nesto od Lipo kozmetike i da li imas nameru da recenziras njihove proizvode? Oni su valjda profesionalna kozmetika po nekim pristupacnijim cenama, i za nas tip koze mi Lipo Gel A deluje kao stvoren, mada nigde ne vidim neka iskustva. Kad budes probala nesto od njih, obavezno nam recenziraj.
    Iva

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, baš mi je drago!
      Jesi li Marigold koristila i danju? Možda ti zbog toga nije odgovarala?
      Iz mog ličnog iskustva, svaka krema će tu i tamo zapušavati pore ako čistač nije jači malo. Na taj zaključak sam došla ovih dana, od kada na svaka 4-5 dana menjam čistač i čekam da mi stigne Mannin sapun, kojem se opet vraćam. Ovako bogate kreme mi odgovaraju samo noću i to posle jačeg sapuna, tj. nekog čistača koji kao prvi INCI sastojak ima kokosovo ulje. Samo mi takvi čistači očiste lice i spreče veće mašćenje u toku dana.
      Ja danju ne koristim ništa osim tonika i pudera (ako se šminkam tog dana). Svaki vid mazalice mi onako iznutra znoji i masti lice i prestala sam da ga mažem za dan. E sad, gel bi trebalo da bude nešto najbolje za dan, za naš tip kože, ali se trenutno ne usuđujem da menjam rutinu jer se lice smirilo i odgovara mi trenutna rutina.
      Za Lipo kozmetiku nisam čula, ali sam sada malo proguglala i videla sastav gela koji spominješ. Kako ne spada u prirodnu i ručno rađenu kozmetiku, moram da kažem da sastav uopšte nije loš, mada bi meni smetao propylene glycol :/

      Избриши
  8. Zdravo!
    Ja muku mucim sa masnom kozom i hormonskim bubuljicama :/ svidja mi se ideja prirodne kozmetike jer mi se cini da smo vec dovoljno okruzeni "hemijom"
    Takodje, kao studentu, cena je vise nego pristupacna :D
    Jedno pitanje, gde kupujes ovu kozmetiku?
    Puno pozdrava, samo tako nastavi!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno!
      Prirodna kozmetika po meni ne može da se meri sa onom "običnom" i medicinskom i zato mi nikada nije palo na pamet da joj se vratim. Period bilo koje detoksikacije, pa i sa kozmetikom, traje najviše tri nedelje, a kakvo će stanje kože biti tokom tog perioda je individualno. Ali vredi.
      Ako misliš na ovu kremu, kupujem je u Marigold online prodavnici (http://www.marigoldlab.com/prirodna-kozmetika/nega-masne-koze_14/) a ako misliš na celu rutinu, uglavnom je kupujem online: Marigold i Manna. Koristim i još jedan losion koji mi mućka jedna žena i koji kupujem na svakih 20 dana, i tek mi je takva vrta nege rešila akne, i to za relativno kratko vreme. Uskoro ću pisati o tome opširnije, jer stvarno zaslužuje poseban post!

      Избриши