Potrošeno u martu


Još jedan mesec 2015. godine je iza nas a po moje lice je bio izuzetno povoljan jer sam se konačno rešila akni. Stalno obećavam da ću o tome pisati, ali nikako ne nalazim vremena da se tome onako lepo posvetim. Možda ste primetili i da recenzije malo kasne, ali naišao je takav period. Evo, po prvi put se dešava da u potrošenim proizvodima bude jedan nerecenzirani, ali potrudiću se da to svedem na minimum.

Da ne bih nepotrebno dužila, evo spiska:


1. Avon Planet Spa serum za negu vrata i dekoltea sa maslinovim uljem, koji sam recenzirala ovde, je jedan od onih "potpunih promašaja" i nepotrebnih proizvoda za mene. Trajao mi je skoro godinu dana (!) uz redovno korišćenje i ništa posebno nije radio, a nekad su umela i bubuljice da mi izbiju po tom delu tela. Jes' da su to one u vidu osipa i nisu strašne, ali ipak je to jedna vrsta neželjene reakcije. Pravo da vam kažem, jedva sam čekala da ga potrošim.

2. Rimmel Extra Super Lash maskara, koju sam recenzirala ovde, je jedna skroz ok jeftina maskara. Odlična za prirodni izgled i čisto naglašavanje boje trepavica.

3. Herbateria body buter, shea buter i vanila, o kojem ću tek pisati, sam kupila isključivo za negu moje izuzetno zahtevne kože ruku i moram da priznam da nisam u potpunosti zadovoljna. Još jedan u osnovi shea buter koji dobro ne ishranjuje i ne neguje kožu. Nažalost :(

4. Balea MED Ultra Sensitive losion ta telo More + Urea, koji sam recenzirala ovde, je ok losion sa ok hidratacijom. Na duže staze i uz svakodnevno korišćenje, pokazuje znake slabije hidratacije u odnosu na Alverde losione, mleka i putere, tako da mu se neću vraćati ponovo.

5. Dr. Pasha krema za bebe, koju sam recenzirala ovde, je nastojala da postane moje omiljena mazalica za ruke i moj konačni izbor, ali onda je odbila poslušnost i krenula tako da isušuje moju kožu da je to strašno. Bukvalno sam dobila bele grublje ljuspice po rukama i nije pomoglo ni kada bih je koristila na vlažnoj koži, a ni dodato jojobino ulje. Veliko, veliko razočarenje!

6. Freshka Gora Medeni balzam za usne Cimet, koji sam recenzirala ovde, je jedan od boljih balzama, međutim, primetila sam da nakon umivanja lica sapunom, kada ga nanesem, koža uz same usne počinje da pecka neko vreme i to je verovatno reakcija na jedno od eteričnih ulja ruzmarina ili cimeta koje se nalaze u sastavu ovog balzama. Nakon jednog minuta to peckanje prestaje i nema nikakvih daljih komplikacija, ali iz predostrožnosti ga više neću kupovati.
Da li se još nekome desilo isto?

7. Manna sapun Ekstradevičansko maslinovo ulje, koje sam recenzirala ovde, koristim isključivo u nezi intimnih delova i moje zadovoljstvo opisuje i to što sam ga kupila po drugi put. Trajao mi je nekih osam meseci (!) i jedino čime nisam zadovoljna je miris, ali ako tražimo što blažu higijenu ni ne možemo očekivati puderaste ili neke druge lepe (uglavnom veštačke ;) ) mirise  koje sam uglavnom dobijala sa prethodnim sredstvima za intimnu negu koje sam koristila.

8. Avon Nailwear Pro+ lak za nokte, u nijansi Pastel Pink, je jedan od 5-6 Avonovih lakova koje sam naručila pre godnu-dve. Više od deset godina koristim samo njihove lakove pa ih ne mogu valjano uporediti sa drugima, ali mogu da kažem da sam ja zadovoljna. Naravno, trajanje na noktima najviše zavisi od toga koliko se obavljaju kućni poslovi i da li se koriste kreme koje sadrže alkohol.

9. Manna sapun Aloe vera sa limunskom travom, koji sam recenzirala ovde, je još jedan sapun koji sam prerano odbacila kao komedogen za lice i prešla na korišćenje samo tokom tuširanja. Tako sam ga i potrošila.

DA LI STE VI IMALI SLIČNA IKSUSTVA SA OVIM PROIZVODIMA?

Podelite:

16 komentara

  1. Ja imam medeni sa vanilom ali nisam primetila takve reakcije, cak sta vise prezadovoljna sam sa njim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ni ja nisam osetila sa vanilom, kao ni sa narandžom, zato i mislim da nije do samog balzama nego do reakcije kože na eterično ulje cimeta.

      Избриши
  2. Ni meni se ne svidja miris Manna sapuna sa maslinovim uljem :D

    ОдговориИзбриши
  3. Svaka čast, Anči, jedva čekam post o nezi lica, stvarno nisam znala da ćeš tako brzo uspeti, pogotovo što sam čitala da je devojkama uglavnom medicinska kozmetika pomogala oko akni i da su im ulja bila preslaba. Zoya lakovi su skuplji, ali su 5 free i manje smrde, i jesu manje štetni, a dobra im je postojanost. Uglavnom sapuni imaju neki ph koji ne odgovara vaginalnom području :/ Snežana mi reče da je to peckanje normalno. Sviđa mi se što si stavila veću fotografiju i što je tako bistra :) Znam da pokušavaš da uštediš, ali mnogooo je kvalitetniji nerafinisani shea puter i koliko god da je skuplji desetostruko se isplati!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ivić! :* Medicinska kozmetika meni nije radila apsolutno ništa, zato sam i prešla na prirodnu. Akne su kod svih toliko slične a opet toliko individualne (!?) ali poenta jeste u dobrom čišćenju i ne zapušavanju pora, pa ko nađe savršeni način za to - spasio se! Moja potraga je trajala baš dugo, i sada sa sigurnošću ne mogu da kažem da je ovo kraj jer sam tek mesec dana bez akni, ali promenila sam dosta toga u nezi ... ma, pisaću već! :D Hvala na podršci!
      O sapunima se ispredaju svakakve priče, ali da sam imala bilo kakav nus efekat, sigurno bih prekinula da ga koristim. Slaba je ponuda gelova bez štetnih sastojaka, i uglavnom im je cena visoka, ali ne isključujem da ću probati neki!
      Svesna sam svega što se putera tiče :/

      Избриши
    2. Dosta sam čitala na forumu ana, ima tema intimna nega i cela ta priča oko ph ima smisla jer ako se naruši ta vaginalna kiselost nečim što je previše agresivno, ubijaju se valjda i loše i dobre bakterije koje održavaju tu regiju i lakše dolazi do razvoja infekcija, mislim da bi ipak trebalo da pitaš ginekologa ili da procunjaš još malo po netu, čisto radi informisanja. Jeste slaba ponuda, ali opet.. možda nećeš odmah osetiti nus pojave. Ne znam, ja se trudim što više da dođem do tih dokazanih naučnih činjenica, a ovo mi deluje logično.

      Избриши
    3. Kada bih slušala ginekologe (ili većinu doktora) što se kozmetike tiče, za intimnu negu bih koristila Niveu ili neki običan bebi sapun! Ili ništa ne bih koristila. Iz takvih krajnosti u krajnost se ide :(
      Svi ti tekstovi, saveti i mišljenja umeju baš da zbune i da više bukvalno ne znaš koga da poslušaš :(

      Избриши
  4. Ne moras da prestajes sa koriscenjem blazama :) Uglavnom svi osecaju peckanje etericnog ulja cimeta na usnama, opasno je samo ukoliko je neko alergican ili preosetljiv na cimet. U suprotnom je potpuno bezazlen :)

    ОдговориИзбриши
  5. Meni je ovaj planet spa tretman za vrat i dekolte bas dobar. Svidja mi se miris, a nekako je i bas lagan.. mlada sam, a cini mi se da si i ti, pa na nas i nema nekog veceg efekta, ali musterije koje su u godinama i koriste ga bas su zadovoljne i uvek traze jos :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako su žene u godinama zadovoljne, ko sam ja da protivurečim :D :D :D Šalim se, mada ni ja nisam "u cvetu mladosti". Imam 31 godinu :)

      Избриши
  6. Ja obožavam Manna sapun sa maslinovim uljem i jako mi godi koži :).

    ОдговориИзбриши
  7. Jedva čekam post o licu . Drago mi je da si ga konačno sredila, a ubija me radoznalost da čujem da li ti je neki od mojih saveta (na pm) pomogao.
    U svakom slučaju, divna vest!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Majo :*
      I mene je iznenadila lakoća rešenja i brzina, mada sa eritemima nije tako lako i brzo. Sve kao gledam da ukombinujem post o oba problema jer moje lice i dalje nije ujednačene boje zbog njih, pa kada bi neko gledao samo slike, možda ne bi bio tako oduševljen po pitanju akni kada crvenih fleka ima i dalje. Kako god, čim nađem dovoljno vremena da se lepo posvetim, napisaću post i ono što je meni pomoglo :)

      Избриши