Shenemil ulje za nokte i zanoktice


Podsredstvom drage Ive sa bloga Prirodna kozmetika i njenog darivanja od pre mesec/dva, upoznala sam se i sa Shenemil proizvodima. Dobila sam masku za lice od gline i ulje za nokte i zanoktice, koje ću recenzirati danas.
Shenemil je, inače, moj zemljak :), Nišlija, i ovo je prvi proizvođač prirodne kozmetike sa juga Srbije da sam ja čula. Uglavnom su svi najbolji proizvođači sa severa :)


Ovo ulje sam, od celog paketa, prvo probala i to prvo veče kada sam ga dobila. Na samom pakovanju ne piše da se koristi tokom noći, ali ja sam, poučena nekim ranijim iskustvima sa proizvodima za istu ili sličnu namenu, odlučila da ga mažem pred spavanje.
Inače, moji nokti su jaki, ali imam problema sa zanokticama, tj. moraju se držati pod kontrolom i stalno negovati, inače se koža suši i zanoktice se javljaju vrlo brzo. Nisam od onih koje ih grickaju, kidaju i muče pa naprave krvoproliće već volim da ih lepo negujem. Imam strpljenja da ih ne izgrickam :)


Ulje dolazi u pakovanju od 20 ml što je i više nego izdašno za ovaj tip proizvoda. Koristi se tako što se par minuta sa njim masiraju nokti i zanoktice. Kao što sam rekla, ja to radim pred spavanje. Pakovanje je kao kod kapi za nos, pa je doziranje i korišćenje vrlo lako i nema straha od prosipanja.
Ima neki čudan i jak miris koji ne bih znala da odredim, međutim ne zadržava se nešto posebno dugo.

Sastav ulja je bogat: ulje soje, bundeve, kantariona i lana, sa etarskim uljem lavande, kamilice, ruzmarina, bergamota, geranijuma, žalfije i nane.

Već nakon dva nanošenja, zanoktice su pod kontrolom i ne stvaraju se nove. Znači da ovo ulje lepo hidrira kožu oko nokta, iako ga ja baš i ne masiram par minuta. Više par sekundi ;) I nije da baš masiram. Više ga razmazujem i trudim se da ti pokreti imaju neke veze sa masažom, ali ja prosto nisam taj tip i vrlo brzo me uhvati nervoza. Ali, da nema efekta, verovatno bih popustila i malo više se trudila. Kako i ovakvim načinom upotrebe zaista ima efekta, ja nastavljam tako da radim :)

Ovo ulje ima moju preporuku i hvala Ivi što me je upoznala sa njim i Shenemilom :*. Kao za inat, njihov sajt trenutno ne funkcioniše (shenemil.rs) ali ostavljam vam njihovu facebook stranicu. Ne znam koja je cena ovog ulja i da li je to pisalo na sajtu, ali, koliko se ja sećam, nisu skupi. Da jesu, mislim da bih upamtila :D

Dodatak: Cena ulja je 150 dinara!

DA LI STE PROBALI NEŠTO OD SHENEMIL KOZMETIKE?
ŠTA VI KORISTITE ZA NEGU ZANOKTICA?

Podelite:

4 komentara

  1. Jeeej, drago mi je da radi posao :D Evo ti ovde cena http://www.biospajz.rs/ulje-za-nokte-i-zanoktice-shenemil-20-ml.html

    ОдговориИзбриши
  2. Koristila sam belu, zelenu glinu i biomasku, pastu za zube i na spisku mi je i to ulje i glina za kosu (i verovatno cu im sve pokupovati do kraja :D ). Biomasku OBOŽAVAM! Bela glina mi prija više nego zelena za lice, dok mi zelena odgovara za telo, posebno leđa. Obožavam ih! Sve što sam probala je dobro, ako nije za lice npr., dobro je za telo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago!
      Ja trenutno koristim i biomasku i čekam da prođe neki probni period, pa da dam konačni sud. Za sada sam zadovoljna :)

      Избриши