Sofi sapun Cimet


Sofi je na moj blog ušao na mala vrata, ali probavši treći proizvod po redu od njih, shvatam da su oni zaista odlični i da su malo podcenjeni kod korisnika, ili se meni tako čini?
Sapun Cimet je moj najnoviji sapun kojim se poslednjih dana tuširam. Kupila sam ga pre više od šest meseci ali je tek sada došao na red, jer sam pre njega otvorila Manninu Čokoladu i Aloju, pa dok sam njih potrošila...
Ovaj sapun sam kupila u dm-u i koštao je 270 dinara, koliko koštaju svi Sofi sapuni. Dolazi u klasičnom pakovanju kao i svi sapuni ovog proizvođača i teži 130 grama.


Do sada sam od Sofi sapuna probala samo Vitamin + i mogu reći da su oba podjednako odlična za tuširanje! Svi znamo da je cimet začin od pamtiveka i da ima lekovita svojstva. Na samom pakovanju sapuna je naznačeno da eterično ulje cimeta zagreva kožu. Koristite ga uz oprez, jer može biti iritantan. Čitala sam kako se kod naš teško može naći pravi cimet iz Šri Lanke, koji nije štetan. Kažu da je kineski cimet štetan zbog visokog procenta kumarina.
Miris cimeta je sladak i njega ili voliš, ili ne voliš. Tokom tuširanja, a i posle, celo kupatilo miriše na ovaj sapun, što izuzetno volim :) Ako ovaj sapun koristite tako što ga trljate o kožu, može imati jak piling efekat a ako pravite sapunicu u rukama, napravićete je baš brzo i biće baš bogata, za kratko vreme, pa je odlična za tuširanje bez stresa :)


Sofi sapuni su veći od standardnih, pa su malo nezgodniji za korišćenje. U svakom slučaju se navikneš, a i sapun se korišćenjem smanjuje pa i zaboraviš koliko je bio glomazan i težak na početku.
Koža je posle tuširanja lepa i čista i nema nikakvog osećaja suvoće i zatezanja. Ja se posle svakog tuširanja mažem nečim pa ne znam kakav je osećaj sat vremena posle tuširanja, ali ako ne zateže odmah, ne verujem da zateže ni kasnije, s obzirom da kažu da je pH kože narušen samo par minuta posle korišćenja sapuna.


Kako u poslednje vreme mnogo viš gledam taj prvi INCI sastojak u sapunima, zbog pene koja mi odgovara da bude što bogatija, dolazim do zaključka da su sapuni sa palminim uljem veoma izdašni i dobri. Jeste kokosovo ulje nekako najbogatije, ali i palmino ima konja za trku. Ne znam da li bih se usudila da sapun sa tim uljem koristim za lice, jer kažu da i nema nekog uticaja na negu, ali za telo je sasvim pristojan!

Sve u svemu, ima sve moje preporuke!

KOJI JE VAŠ OMILJEN SOFI SAPUN?

Podelite:

6 komentara

  1. Moj omiljeni je sa lavandom :)


    karminisanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Čoveče, šta je ova tamna mrlja na sapunu? Toga nema kod mene. Mada, moj sapun je skorije proizvodnje...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam! Misliš da je nešto do stajanja? Ja ga nisam otvarala do korišćenja.

      Избриши
  3. Ej pa ne znam, mozda im se u toj šarži nešto tako izdvojilo... Ako se miris nije menjao ne bih rekla da je od stajanja, taj sapun sigurno može da stoji dokle mu je rok trajanja. Bi mi čudno pa reko da pitam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i ja verujem da bi se po mirisu prvo osetilo. I meni bi bilo čudno da sam videla tvoj prvo :D

      Избриши