Zeleni put krema za predeo oko očiju


Več sam vam pisala kako sam naručila par proizvoda ovog proizvođača i moje razočarenje kada sam videla da to nije ono što se predstavlja da je. Ako niste pročitali, pročitajte ovde.
Krema za oči je bila drugi kozmetički proizvod koji sam odlučila da probam. Za negu kože oko očiju sam više od šest meseci koristila Mannin puter od kajsije. Njemu je polako isticao rok trajanja a počela sam da primećujem i da se koža oko očiju suši, pogotovo koža ispod očiju. Ipak nisu ti puteri kreme i na duže staze mogu da isuše kožu lica. Samo je nekako razvuku i opuste. Desilo se i mojoj mami, sa ši puterom od Manne. Lice joj je nekako izgubilo boju, izgledalo je opušteno i naduveno. Ali o tome ću u Potrošenim proizvodima sledećeg meseca, najverovatnije.
Dakle, rešila sam da se vratim kremama za oči i Zeleni put mi je bio logičan izbor, s obzirom da je porudžbina kod njih trebalo da bude veća, da bih sakupila poene potrebne za 23% popusta.


Ova krema dolazi u staklenom pakovanju od 50 ml i košta 780 dinara. Odmah sam je podelila sa mamom (60+ kategorija :)) koja ima većih problema sa kožom oko očiju: naduveni podočnjaci, sklonost iritacijama, opuštanje kapaka, bore... Ja nemam nekih specijalnih problema, osim primećene suve kože i sitnijih i plitkih borica, koje su nastale u zadnjih dva/tri meseca.


Zeleni put ovu kremu preporučuje i za kožu vrata i dekoltea, ali je ja nisam probala u tu svrhu. Bele je boje  i gusta je. Ima prijatan miris, mente uglavnom.


A onda dolazimo do sastava i već očekivanog razočarenja jer Zeleni put ipak nisu proizvođači prave prirodne kozmetike. Ova krema ima malo bolji sastav od njihovog pakovanja za kosu, ali ne beži od sintetike i konzervanasa koji oslobađaju formaldehid. Za pohvalu su jojobino ulje i ši buter na visokom trećem i četvrtom mestu, ali to ih ne čini prirodnom kozmetikom.
Međutim, moram da priznam da je mojoj mami oporavio podočnjake totalno! Ona je imala onako kesaste i naduvene podočnjake. Nakon par dana, oči su joj se preporodile i zategle, na naše opšte zaprepašćenje!
Krema, definitivno zbog mentola, baš hladi kožu i razbuđuje nas. Brzo se upija i daje prijatan osećaj, a sasvim ok i hidrira. Koža oko očiju svakako bolje izgleda ali mislim da bi mojoj koži odgovarala bilo koja druga, prava prirodna krema koju ću sledeću kupiti.

IMATE LI NEKI PREDLOG ZA MENE?

Utisci nakon dva /tri meseca korišćenja: ovde.

Podelite:

8 komentara

  1. Logonina okoloočna je odlična, ali baš skupa 2000 i nešto dinara za 15ml. Ali se sporo troši, ja imam dva mala testera od po 1,7ml i mesecima mi traju o.O

    ОдговориИзбриши
  2. Imaš naravno i Marigoldovu okoloočnu koju nisam probala, ali planiram http://www.marigoldlab.com/prirodna-kozmetika/proizvodi/antirid-15g.html i Sabi Handmade http://www.sabihandmade.com/#!product/prd12/3155373891/antirid :* a Alverde i Cosnature sigurno imaju nešto, potraži po dm-u! :) Dar kozmetika isto ima antirid, ali mislim da ne vode dovoljno računa o konzerviranju svoje kozmetike, baci pogled na sajt, biće ti jasno..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da, nego sam mislila utiske da čujem, ni ne sećam se da je neko ikada pisao o nekoj okoloočnoj prirodnoj :)
      Sabi moram da probam, baš nikada nisam a u Marigold već imam poverenja! Alverde sam videla da su baš jeftine, oko 400 dinara, i Cosnature su možda malo skuplje. Možda baš sa njima i krenem, videću, nego sam htela nešto na preporuku, mada nije kao da imam neki veliki problem i zahtevnu kožu oko očiju.
      Što se Dar kozmetike tiče, ni njih nikada nisam probala, mada sam videla da imaju široku ponudu. Nisam primetila ništa čudno na sajtu, mada se nisam ni udubljivala. Šta ne valja?

      Избриши
    2. Vrlo često prisustvo vode u proizvodima bez ikakvog adekvatnog konzervansa : / aj šaljem ti na mejl recenzije prirodnih okoloočnih koje sam našla :*

      Избриши
    3. Znači i oni su jedni od "tih" :)
      Hvala :*

      Избриши
    4. E da, i ovi su ekološki i na bazi lekovitog bilja i mislim da im kozmetika nije baš najprirodnija http://limes-pirot.com/proizvodi/ Njih sam zapravo videla na kupindu, a ne Zeleni put!

      Избриши