Zeleni put pakovanje za kosu


Uvek se obradujem kada saznam za neke nove proizvođače prirodne kozmetike. I Facebook stalno predlaže neke nove, koje ja obavezno posetim. Tako sam došla i do Zelenog puta, koji sebe predstavljaju kao proizvođača biorazgradivih proizvoda za domaćinstvo i ličnu higijenu isključivo biljnog porekla, koji ne sadrže kiseline i alkalije.
Mene su interesovali i kozmetički, i proizvodi za kuću pa sam rešila da ih probam. Proizvodi za kuću imaju jaču cenu, ali sam računala da su to sve koncentrati i da će se na duže staze isplatiti. Kozmetika im nije skupa, što me je nateralo da malo sumnjam u sastav. Odlučila sam da ih pitam za sastav nekog proizvoda, mislim da je u pitanju bio šampon, i oni su mi, sada znam, ispisali samo ove aktivne sastojke, tj. one podobne, a ne ceo INCI spisak, koji ću videti tek kada mi stigne paket i razočarati se.


Pakovanje za kosu dolazi u plastičnom pakovanju od 400 ml i košta 519 dinara. Međutim, ako se učlanite kod njih, dobićete svaki proizvod sa 23% popusta. Učlanjivanje se vrši naručivanjem proizvoda u inosu od njihovih 15 bodova (ova maska npr. ima 4) a malo više o tome možete pročitati ovde. Kada su me zvali telefonom da potvrdim porudžbinu, pitali su me da li sam nekada bila učlanjena u Elisu, što će nekima možda biti jasnije zašto, ako nešto bliže znaju o toj firmi. Ja samo znam da je jedna komšinica radila njihove proizvode, ali ne znam ništa više od toga. Meni je samo drago da me Zeleni put više nije kontaktirao u smislu smaranja, teranja da njihove proizvode nudim drugima i sl. kakav se utisak stiče kada saznate da je neka firma door to door, multi level i sl.


Da se vratim na pakovanje! Služi za regeneraciju i uspostavljanje vlažnosti kose. Moja kosa nije oštećena, samo je malo suva i trenutno joj treba skraćivanje krajeva. Pakovanja uglavnom uzimam zbog te dubinskije hidratacije i lakšeg raščešljavanja jer je gusta i kovrdžava, pa što je duža, to se pre mrsi.
Kao što možete videti na slici, Zeleni put kaže da je ovo pakovanje 100% prirodno i organsko, a ovo je još jedan klasičan primer zamena teza, o čemu više možete pročitati na Diva Soap ili Budi lepa blogovima.


Dolazimo do sastava koji već na drugom mestu navodi mineralno ulje a na trećem dimetikon. Nafta i silikoni koje ne želim na svojoj kosi, iako je pakovanje u pitanju i ne stavlja se teme. Ne želim drži vodu dok majstori odu učinak koji mi, na duže staze, još više isuše kosu. Parfem, koji sigurno nije dobijen od eteričnih ulja :D, bih im i oprostila ali DMDM hydantoin, koji je ovde verovatno u službi konzervansa, ne opraštam zbog činjenice da otpušta formaldehid. Neko opet može reći da ovo pakovanje ne ide direktno na kožu, ali opet...


Po otvaranju me je zapuhnuo baš jak miris. Kako sam ja već više od godinu dana navikla na blage prirodne mirise, ovo je baš bio udar na moja čula mirisa i vida. Pakovanje je gusto, ali ne previše. Posle pranja kose stavim ga u obilnoj količini i ostavim minimum 5 minuta. Moja kosa je bez balzama ili pakovanja užasna, sklona eliktricitetu i umršena, pa mi odgovara dugo držanje nekog proizvoda koji se ispira. Nakon ispiranja ovog pakovanja kosa nije ništa spektakularnija od bilo koje maske ili balzama. Nije ni nešto posebno hidrirana i nakon sušenja fenom nije baš da se raščešljava kao kada se pod vodom ispira. Dakle, ovo je za mene promašaj i jedva čekam da ga potrošim.

DA LI STE KORISTILI NEŠTO IZ ASORTIMANA ZELENOG PUTA? 
KAKO STE ZADOVOLJNI?

Podelite:

10 komentara

  1. Da, da i ja sam se nakratko naložila na njihove proizvode, ali sam ubrzo shvatila da su EKOLOŠKI, ali ne i prirodni. Verovatno su super za domaćinstvo, ali su daleko od prirodne kozmetike. Mislim da sam negde na kupindu videla sastav proizvoda i to je bilo dovljno '-.-

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za domaćinstvo tek treba da ih probam. Mogu samo da se nadam da su dobri! :)

      Избриши
  2. Silikonsko ulje iz organskog uzgoja i parafinsko ulje koje je 100% biorazgradivo.. Ovo je revolucija u razvoju nauke, poljoprivrede, tehnologije i čega sve ne.. za Nobela!!
    Vama dvema je dovoljan pogled na sastav da vidite o čemu se radi, a većina ljudi veruje u ovakve tvrdnje, misleći da korišćenjem ovakvih proizvoda čini dobro sebi i prirodi..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš sam se nasmejala!
      Jedan od razloga postojanja bloga je i taj, iako bez predumišljaja :) Mnoge muka natera da saznaju više, a neke i čista radoznalost. Imam utisak da se situacija popravlja i da danas mnogo više blogerki, na primer, pazi na sastav, u odnosu na prošlu godinu, pa automatski više ljudi ima priliku da sazna i nauči nešto o proizvodima i firmama koje se time bave.

      Избриши
  3. Tragikomicno... Ns neki nacin. Prevaranti su uvek u MLMu, ali da je ovako jadna kozmetila deo MLMa ne mogu da izverujem! Sto kaze Snezana, imaju revolucionaran proizvod kad se spoje tvrdnje i sastav.

    ОдговориИзбриши
  4. Koristim vec nekoliko godina Elisa pastu za dimacinstvo (kazem, jer si ih pomenula) i u par navrata sam koristila njihov konceteat za sudje i takodje za ves.
    Sa njima sam pocela kad sam ostala u drugom stanju i plasila sam se da standardna hemija za domacinstvo ne naskodi zbog jakoh isparavanja :).
    A na nagovor moje svekrve koja samo Elisu koristi i ptezadovoljna je.
    Ona tu pastu maze na opekotine i nikada nije dobila plik, bas joj zalijeci ruke.
    Ja je, naravno, nekoristim u te svrhe vec za ciscenje i zadovoljna sam. Ne isusuje mi ruke, blago mirise.
    A sama pravim sredstvo koje je oooodlicno za skidanje kamenca i za cesme :)! Otada ne kupujem one jake proizvode za kamenac od kojih mi se vrti u glavi i moram da pazim da ih koristim kad mi sin nije kod kuce!
    Ako te zanima, mogu ti napisati :). Nije prirodno po sastavu ali mi je jako ucinkovito i zdravije sigurno od gore pomenutih a ustedjeces i novac :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram da priznam da mi je njihovo dezinfekciono sredstvo bilo odlično, kao i sredstvo za stakla, ali kozmetika im je očajna :(
      Baš me zanima to tvoje sredstvo za kamenac!

      Избриши
  5. Nista jednostavnije! Pomjesas 2dl vode, 1dl deterdzenta za sudje (ja sam Fairy) i 3 kesice limuntosa. Ako imas neku praznu flasu sa rasprsivacem bice bolje jer preciznije nanosis na slavine.
    Poprskas, istrljas, ostavis malo da odstoji i vidjeces rezultat!
    Za kadu mi je prvi put trebalo vise truda ali kad sam uspjela da je dovedem u stanje kao kad je bila nova mojoj sreci nije bilo kraja!!
    Sad samo odrzavam :)!
    Posto jako isusuje ruke, koristi rukavice. Ja ih ne koristim ali ruke poslije toga obavezno namazem puterom.
    Javi utiske ako probas :)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš ću probati kad istrošim sredstva koja sam već načela! :)
      Hvala ti :*

      Избриши