Zeljković sapun od kozjeg mleka sa dodatkom zeolita


Kao što sam već nekoliko puta spomenula, dobila sam poklon paket prirodne kozmetike od moje najdraže blogerke Ive sa Prirodne kozmetike. Do tada nikada u ruci nisam držala sapun ovog proizvođača, iako su relativno popularni i pristupačni.
Oni koji me redovno prate znaju da više od godinu dana lice čistim&umivam samo sapunom pa se uvek obradujem nekom novom, iako sam za tih godinu dana hiljadu puta rekla da više neću da eksperimentišem.


Zeljković sapun dolazi u kartonskoj kutijici. Sadrži 70 g i relativno je mali ali je zato zgodan za korišćenje. Na njemu je utisnut žig kozje glave jer svi njihovi sapuni u najvećoj količini sadrže kozje mleko. Čitala sam da je pravilno reći da su sapuni sa kozjim mlekom, a ne od istog.
Ono što ja lično ne volim kod sapuna je slaba pena, gotovo nikakva. Svakako je bolja od npr. Vutreks sapuna, ali je neuporedivo manja od sapuna koji kao većinski sastojak imaju kokosovo ulje.
Zeljković sapun sam počela da koristim nakon 4 a možda i 5 dana korišćenja pomenutog Vutreksa koji mi nije odgovarao. Plašila sam se da mi ni Zeljković neće odgovarati, ali posle 2-3 pranja sam se razuverila jer upalni proces koji mi se stvorio tokom korišćenja Vutreksa, nestao je sa Zeljkovićem. Mojoj sreći nije bilo kraja i počela sam da menjam mišljenje o jeftinim sapunima. Koliko znam, Zeljković sapuni koštaju manje od 100 dinara!

Međutim, nakon još par dana i ovaj sapun je počeo da mi smeta u smislu da je lice počelo da bude sve crvenije odnosno postupalni eritemi od pređašnjih akni su počeli da deluju upaljeno i dobili su jaku bordo boju. Kao totalni laik i samo pasionirani pratilac stanja mog lica, zaključila sam da je ovaj sapun preslab da bi prodro u dublje slojeve kože i regenerisao tkivo? Izdržala sam nekoliko dana a onda sam počela da paničim da će mi se akne ponovo javiti, s obzirom da mi se lice više mastilo tokom korišćenja ovog sapuna pa sam skoknula do dm-a da kupim nešto drugo za čišćenje lica. (Oni koji su kuburili sa aknama shvatićemo moje strahove kada jednom oporavite lice)


Po prvi put sam koristila nešto što u svom sastavu ima zeolit (iako tek na zadnjem mestu :)) pa mi je žao što mi se nije bolje pokazao.


Osim kozjeg mlega, ovaj sapun sadrži ta jeftinija ulja kao što su palmino i suncokretovo, koji nikako ne odgovaraju mojoj problematičnoj koži lica, međutim, potrudiću se da mu nađem drugu namenu :)

KAKO SE VAMA SA PROBLEMATIČNOM KOŽOM POKAZALO KOZJE MLEKO?
DA LI STE KORISTILI NEŠTO ZA ZEOLITOM?

Podelite:

8 komentara

  1. Meni ovaaj sapun uopšte nije odgovarao. Lice mi je bilo skroz crveno i totalno isušeno!
    A mnogi kažuu da im je on rešio sve probleme sa aknama :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, prvi put i ja da pročitam da nekome ne odgovara ovaj sapun! :)

      Избриши
  2. Ih, baš bezveze :o ali makar ga možeš iskoristiti za ruke.. Mislim da mogu da razumem tvoj strah iako nisam imala problema sa aknama i verujem da je normalan. I ne bih nikako volela da ti moj poklon upropasti lice : /

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svakako ću ga iskoristiti a tvoj poklon mi je samo ulepšao dan, tako da nema brige nikakve :***

      Избриши
  3. Što se tiče samog sapuna, ovde ne bih bog-zna-šta dodala, što već nisam rekla u kometaru na prethodni post.
    Sem da zeolit je dodatak, nikako ne glavni sastojak i zato je na poslednjem mestu.
    I nešto na ličnom nivou: ni jedan sapun ne može da prodre u dublje slojeve kože i dobro je što je tako, a nikako ne može da ima regenerišuću ulogu. To ne bi trebalo da očekuješ ni od jednog sapuna. Sapun treba da čisti kožu i očuva njenu odbrambenu funkciju, u vidu neisušivanja i neiritiranja. Dugotrajnim korišćenjem sapuna i nekorišćenjem surfaktanata, zaista se primećuje razlika u kvalitetu kože, u korist sapuna. Ali dobrih sapuna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, a onda, predpostavljam, sapun ne može ni da "smeta" toj regeneraciji kojoj težim? Da li neki sastojci mogu da je uspore ili stopiraju, da tako kažem? Sastojci ili pogrešan izbor istih?
      Btw, šta je, po tebi, najbolje za regeneraciju kože?

      Избриши

    2. Naravno da može da smeta,ako je preagresivan. Ja još uvek nisam upoznala čoveka kome ne odgovara prirodan sapun,ali da znaš,postoje i takvi.
      Regenracija se postiže samo posle sapuna, kremama, bogatim uljima i drugim sastojcima, no, čuda se ne dešavaju preko noći. Tu je i caka sa prirodnom kozmetikom, ona podstiče unutrašnje, dakle tvoje resurse, da funkcionišu. Šta je najbolje, stvarno ne mogu da ti kažem, tu je paleta poželjnih sastojaka: vitamin A, alantoin, arganovo, ulje pasjeg zrna,koštica nara (sve skupa ulja) , proteini. ..
      Ja sam mišljenja da sve što je prirodno nije uvek i najbolje i da sve sintetičko nije uvek loše, tako da treba da napraviš balans na svojoj listi nepoželjnih/ nepoželjnih sastojaka. Pre svega toga, zaista ti ne bi škodilo da posetiš dobrog dermatologa, da bi znala koji je uzrok tvojih problema, pa samim tim i gde je rešenje.

      Избриши
    3. Verovatno si u pravu, kao i uvek :)
      Kad bolje razmislim, meni je trebalo godinu dana da postignem da mi se koža ne masti a opet i ne zateže, posle sapuna, što mi je otkriće, stvarno!

      Избриши