Diva Kiss balzam za usne Jagoda


Oni koji me prate na facebooku već znaju da sam dobila najmirišljaviji paketić ikada od meni vrlo drage Maje Diva Soap i mislim da je svi znate po njenoj stručnosti, profesionalnosti, pravednosti i želji da pomogne. Ja bih lično mogla da dodam još dosta komplimenata na njenu ličnost ali znam koliko je ona skromna u tom smislu i ne bih da joj bude neprijatno. (A verujte da je fenomenalna!)
Inače, Maja je iz Srbije, ali živi i radi u Makedoniji. Diva je brend prirodne kozmetike i najveći deo ponude se sastoji iz sapuna za lice i telo najinteresantnijeg izgleda! Osim sapuna, tu su i body buteri, pilinzi za telo i balzami za usne. Imaju internet prodavnicu a u Srbiji se prodaju i preko Artijane.

Prvi proizvod koji sam isprobala gotovo istog trenutka kada sam ga videla bio je ovaj balzam za usne. Preslatko roze pakovanje u obliku cvetića je prosto mamilo da se odmah otvori a po otvaranju me je zapljusnuo prelepi slatki miris jagode pa sam imala potrebu da ga stalno mirišem i mackam :)


Prvih nekoliko dana korišćenja je mogao da se nanosi bez upotrebe prstiju, dakle poljupcem :D a kasnije se uključuje prst, što za mene predstavlja znak da balzam postaje kućni. Osobama koje ne nanose balzam za usne 20 puta dnevno taj period sigurno traje duže, ali ja sam opsesivna što se toga tiče.
Hidratacija koju ovaj balzam pruža je odlična a dobija se i blagi sjaj na usnama. Nema preteranog masnog osećaja i razlivanja. Sve u svemu, baš mi se sviđa!

Diva Kiss balzam dolazi u plastičnom pakovanju od 5 ml, a osim Jagode, možete birati i između Natur i Kokos varijante. Cena je 2 evra.


Što se sastava tiče, tu uopšte nema brige i sve je podređeno dobroj hidrataciji i nezi.

DA LI STE PROBALI NEŠTO IZ DIVINOG ASORTIMANA?

Podelite:

4 komentara

  1. Joooj Ana, pa baš si me iznenadila! Očekivala sam mejl i baš sam se pitala zašto ne stiže!
    Pre svega, moram da naglasim da etiketa sadrži grešku,koja se potkrala kopiranjem etiketa. Naime, sastav je isti (sem natura,koji sadrži i kakao puter), a razlikuju se samo arome. Medjutim, ovaj jagodasti jedini sadrži i miku, tj. mika pigment roze boje, namenjen za kozmetičku upotrebu (INCI je:Titanium Dioxide - Mica - Iron Oxide). (Sad će drvlje i kamenje na mene!!!)
    Etikete su dosad naravno dopunjene, a kad sam tu primetila, već je bilo kasno, jer sam bila u cajtnotu. A i nisam očekivala da ćeš praviti recenzije.
    Arome su za kozmetičku i prehrambenu upotrebu, tako da su apsolutno bezbedne.
    Inače, balzami nisu izlistani na Artijani, a cena u Makedoniji je 1 EUR, što bi bila cena i za Srbiju .

    Ovi cvetići su mi nova pakovanja, ti si upravo prva koja je dobila balzam u njima i iskreno, nabavila sam ih više zbog atraktrivnosti pakovanja, nego zbog praktičnosti. Stikove je lakše nabaviti i imaju ih svi.

    Drago mi je da ti se balzam svideo, meni je par puta spašavao katastrofalno bolno stanje usana, jer ja ga koristim samo kad moram.

    Piši mi mejl kako ti se svideo ostatak!

    Hvala ti puno na ovom postu, zaista si me iznenadila!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, zadovoljstvo je moje, i to veliko :D
      I ja sam u veeeelikom škripcu sa vremenom, pa ne stižem bukvalno ništa! Zato sam se i odlučila za recenziju, da ne pišem dva puta isto :)
      Editovaću post što se cene tiče, a čim stignem, javiću se, mada ne vidim kraj frci sa vremenom u kojoj sam :/

      Избриши