Potrošeno u aprilu


Dragi moji, ovih dana sam se vratila sa kraćeg putovanja i mogu vam reći da sam presrećna što je vreme ovako lepo i toplo. Podseća na leto koje je moje omiljeno godišnje doba!
Tokom aprila se nakupilo dosta potrošenih proizvoda, a sa nekima sam raščistila zauvek! Idemo redom:


1. B.U. Hippy Soul dezodorans, o kojem sam pisala ovde, ima predivni osvežavajući miris i da nisam odlučila da raskrstim sa sličnim proizvodima, definitivno bih ponovila kupovinu!

2. Manna egzotični puter od kajsije, o kojem sam pisala ovde, sam kupila da bih ga koristila kao antirid, ali posle 10 meseci mogu da kažem da ipak nije za to. Dakle, posle 10 meseci intenzivnog korišćenja, dva puta dnevno, primetila sam da je koža oko oka počela da se naizgled suši, da su se stvorile neke jako plitke borice i to ispod oka (!) i da sam počela da izgledam samoj sebi nekako nenegovano i sparuškano. Puteru je i isticao rok trajanja, ali mislim da to nije razlog. Ipak su za negu lica, na duge staze, bolje kreme, po mom mišljenju.
Ovaj puter sam dokrajčila koristeći ga kao kremu za ruke, a tu je Manna standardno najbolja!

3. Rimmel Stay Matte tečni puder, o kojem sam pisala ovde, je bio moj omiljeni puder, ali je počeo da mi bude pretežak pa više nisam tako oduševljena kao prvih nekoliko meseci korišćenja. Neću ga više kupovati. Da potrošim još neke nagomilane pudere, pa da konačno pređem na one bez štetnih sastojaka, mada koliko sam proredila šminkanje, ne znam kada će to biti :D

4. Manna maska za dubinsko čišćenje i obnavljanje kože, o kojoj sam pisala ovde, me je malo razočarala jer sam očekivala puno više. Ne očekujte rezultate koje obećava u reklami. Bar ih ja nisam dobila.

5. Alverde Repair šampon sa grožđem i avokadom, o kojem sam pisala ovde, me je naterao da pomislim da mi Alverde šamponi ne odgovaraju, jer posle par pranja, teme počinje da me svrbi. Nisam jedina koja ima takva iskustva, zato sam i odlučila da ne isprobavam sve njihove šampone, nego da pređem na neki drugi brend. Imam da potrošim još Sensitive varijantu, o kojem ćete uskoro čitati :)

6. Oriša krema za stopala, o kojoj sam pisala ovde, je najbolji proizvod od Oriše koji sam isprobala, ali nije zadovoljio neke moje osnovne kriterijume.

7. Marigold tonik za lice, o kojem sam pisala ovde, je odličan proizvod i definitivno jedan od mojih favorita kada je u pitanju nega problematične kože. Sada isprobavam neke druge, ali bih toplo preporučila ovaj tonik i definitivno bih ponovila kupovinu!

8. Freshka Gora Chisto sapun Običan, o kojem sam pisala ovde, je odličan a jeftin sapun za svakodnevno pranje ruku!

9. Herbateria body buter Shea buter & Lavanda, o kojem sam pisala ovde, nije zadovoljio moje kriterijume. Ne obezbeđuje dovoljnu hidrataciju i negu za moju suvu kožu ruku, pogotovo kada su zimski meseci u pitanju, tako da ga definitivno više neću kupovati.

10. Manna Coco sapun sa čokoladom, o kojem sam pisala ovde, mi, uz prethodnu beauty rutinu, nije odgovarao za lice, ali mi je bio dobar za tuširanje.

I ovo nije sve! Među nekim stvarima mi se zavuklo prazno pakovanje Manna sapuna sa kamforom, o kojem sam prvi put pisala ovde, za koji sam mislila da sam ga slučajno bacila u pravo đubre, pa ga nisam ni slikala. Kasnije sam ga pronašla, ali me je mrzelo da opet slikam sve proizvode :D
Anyway :D , redovni čitaoci već znaju da je on jedan od mojih omiljenih sapuna kojem sam se vratila nakon skoro 10 pokušaja da mu nađem dostojnu zamenu, i to vam dovoljno govori!

Vratila sam se sa kraćeg putovanja i ubrzo krenula da sređujem kozmetiku. Taman sam mislila da sam odlučila da ne gomilam i ne pravim velike zalihe, a onda sam, sređujući, opet shvatila da se tu nagomilalo dosta toga. I ne mogu reći da mi nije drago zbog toga i da sam ponosna što su mi tu pomogli i brendovi kao što su Diva Soap i All Naturals ali ćete malo pričekati recenzije jer moram prvo da potrošim ostale proizvode čiji rokovi trajanja počinju polako da se približavaju isteku O.o Još jednom se potvrđuje koliko prirodna kozmetika t r a j e!

Uživajte kada god možete! :*

Podelite:

19 komentara

  1. Rimmel stay matte i ja imam, ali ga bas rijetko koristim i to samo navece jer je tezak na licu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam imala problema sa Alverde šamponom u vidu svraba. Manna sapune sam koristila, ali kako su se bukvalno istopili i promenili miris i strukturu završili su u kanti. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš čudno za sapune, nikad mi se to nije desilo! Posle koliko vremena bi se to desilo? Doduše, možda su bili dugo u vodi pa se otopili?

      Избриши
    2. Posle 2 meseca svakodnevnog koriscenja. Nisu bili u vodi, bas sam pazila.

      Избриши
  3. Trenutno koristim Sensitive Alverde šampon i mislim da mi odgovara za teme jer ga ne isušuje dodatno, nema alkohola u sastavu, konačno !! :D Prilično je siromašan sastav Maninog putera od kajsije, čitava dva sastojka.. ne znam, ja volim da u toj okoloočnoj ima više ulja i da bude raznovrsnije :) I da, Alverde ima neke sprejeve za telo tj. bilo ih je https://www.facebook.com/dmdrogerije.Srbija/photos/a.132396503578722.30048.126669147484791/199854760166229/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja trenutno koristim Sensitive i dosta je bolji od ovog Repair npr, ali meni teme počne da reaguje posle nekih mesec dana, pa još ne smem ništa da kažem :)
      Da, puter za oči definitivno nije! Pogotovo ne na duže staze!
      Ne znam za ove Alverde sprejeve!

      Избриши
  4. Анониман07. мај 2015. 23:26

    Cudno za Manna putere, meni su bas preporodili kozu.
    Alverde za kosu jos nista nisam isprobala, ali jesam stik Alverde roll on citrusi i menta, bozanstven je miris i odrzava svezinu, ali posto se ja ne znojim mnogo ne znam kako bi radio kod onih koji imaju problem sa tim. Uglavnom preporuka za to.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izgleda da nekoj koži prijaju ti "sirovinski" proizvodi, dok ih se neka brzo zasiti, kao moja, i počinje negativno da deluje.
      Da nemaš možda deblju kožu?
      Hvala na preporuci! :)

      Избриши
    2. Анониман09. мај 2015. 16:25

      Ma gde debela, tanka da tanja ne moze biti :-)

      Избриши
    3. Onda me baš zanima na koji način ga upotrebljavaš, koliko i kada? :D

      Избриши
    4. Анониман10. мај 2015. 15:57

      Jednom ili 2x dnevno nakon ciscenja lica pilingom ili samo sapun i voda. Posle ga otopim i namazem. Samo benefite vidim i bas nista lose nije napravio. :-)

      Избриши
    5. Eto vidiš, ja kada sam tako koristila, meni je buknulo! Definitivno se nikad ne zna! Hvala što si podelila svoja iskustva! :*

      Избриши
    6. Анониман10. мај 2015. 18:42

      Bas mi je zao, ali tako je to i nikad se ne zna kome ce sta odgovarati i kome nece. Hvala tebi na recenzijama! :-)

      Избриши
  5. Fino si troškarila, Manna proizvode sam probala i odlični su mi, obožavam B.U dezodoranse :)

    ОдговориИзбриши
  6. Dobro ti ovo potrosis sve!! :DDDD Tako treba... hahahahah!!! :D

    ОдговориИзбриши