Diva Hand Cream & Body Frosting: poređenje u nezi ruku


Redovni čitaoci znaju da me je aprila krenulo sa poklončićima :D pa sam celog maja negovala ruke i zapažala promene. Šalu na stranu, svi koji čitaju moj blog, znaju koliko je koža mojih ruku zahtevna i da ono što je većini sasvim dovoljno i odlično, za mene je preslabo.

Moja koža ruku je suva, sklona stalnoj dehidrataciji i tanka. Potrebna joj je i unutrašnja i spoljašna vlažost a tu si i neizbežne zanoktice. Naći proizvod koji će zadovoljiti sve moje potrebe a da ne košta mnogo, gotovo je nemoguće. I nemoguće je da to bude jedan proizvod. Često moram da imam dodatnu negu za zanoktice.

Draga Maja koja proizvodi Diva kozmetiku, poslala mi je ove dve mazalice. Body Frosting je bio namenjen za telo, ali sam ga ja koristila na rukama. I nije bio dovoljan da obezbedi potrebnu hidrataciju ali je zato za zanoktice bio FANTASTIČAN! Ja inače koristim posebno ulje u tu svrhu, ali sa Body Frostingom ulje mi uopšte ne treba! Zanoktice su super hidrirane a kako u sastavu nema alkohola, tako i lak za nokte traje mnogo duže!



Preporučuje se korišćenje na vlažnoj koži i verujem da bi za telo bio odličan! Miris mi se nije baš dopao, ali nije ni neprijatan. Može se kupiti u pakovanju od 125 ml i 250 ml i ako google konverter makedonskog denara u srpske dinare ne laže :D, po cenama od 350-360 i 550 dinara, što je zaista povoljno! Pogledaje jednu od online prezetacija ovde.

Sa druge strane, Hand Cream mi je obezbedio dobru hidrataciju a i doneo miris sa sobom, koji ne prolazi i posle pranja ruku! Uživala sam u tom mirisu mada ne bih mogla sa sigurnošću da ga definišem. Kao neki lepi prašak za veš možda?
Što se zanoktica tiče, ipak je Body Frosting tu bio bolji.



Diva kozmetika je novitet i osveženje i preporučila bih je svima koji žele dobre i zdrave proizvode koji uopšte nisu skupi! Jedva čekam da probam i njihove sapune za lice i telo što će se i desiti za neki mesec, kada potrošim nagomilane zalihe drugih proizvođača.

DA LI STE PROBALI NEŠTO IZ DIVINOG ASORTIMANA?
KAKVI SU UTISCI?

Podelite:

4 komentara

  1. Ponoviću što sam ti rekla u mejlu da mi je malo krivo što ga nisi probala na telu. Ovo je pravi puter, bez vode, izvrstan za suvu kožu tela. Kao što sam ti rekla,meni nije favorit za ruke, baš zbog nedostatka vode.
    I da otkrijemo misteriju u vezi mirisa. Miris se zove Brown Sugar & Fig, engleskog proizvodjača i distributera, znači daleko od praškastih mirisa (sem ako nešto nisam propustila) .
    Emulizije (a tu spada i ova kremica) polako uvodim u asortiman, dakle još se ne nalaze na prodajnom sajtu i ovakva iskrena mišljenja i zadovoljstvo nepristrasnih,a zahtevnih : -) korisnika mi mnogo znače.
    Hvala ti Ana, zaista ovi testeri nisu morali dobiti poseban post, dovoljan mi je bio i privatni mejl.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha prosto samu sebe zasmejavam kakva sam sa mirisima!
      Znam da ti nisi želela nijednu recenziju nego samo utiske, i hvala ti na tome, i ovako :)
      Biće super kad se i emulzije pojave u ponudi, jedva čekam da vidim šta će tu sve biti!

      Избриши
    2. Ah, još i ovo! Frosting ne miriše ni na šta, tačnije, miriše samo na ulja i putere od kojih je sastavljen. Ta varijanta se pokazala najtraženijom i zato je oslobođen mirisa. Koriste ga i za decu i neko čak i za lice, tako da ljudi vole da osete taj prirodan miris ulja.
      A za konverziju denara u dinar, da ne bi koristila kalkulatore, iznos samo pomnoži sa 2 i dobiješ dinare.

      Избриши
    3. E super, još lakše računanje!

      U globalu, neproblematičim i debljim kožama stvarno baš prija "sirovija" kozmetika, bar ljudima u mojoj okolini!

      Избриши