Diva sapun Choco Amaretto


Ljubitelji slatkiša i čokoladnih mirisa će se na prvi pogled zaljubiti u ovaj sapun, baš kao što sam i ja. I to dok je još upakovan jer taj miris probija sve :)

Sećate se da mi je pre par meseci Diva poslala sapunčiće da ih isprobam? Prvo sam isprobala jedan za lice, o kojem ću pisati drugom prilikom. A onda sam prošle nedelje otvorila Chocco Amaretto i istog sekunda poželela da ga pojedem! Ne preterujem kada kažem da deluje kao neka dobra i bogata čokolada koju možeš da kupiš negde preko :D


Inače, ovaj sapun se može naručiti i iz Srbije, preko Artijane. Teži 120 grama a košta 280 dinara, što je za ovaj luksuz i te kako isplativo! Glavni sastojak mu jeste maslinovo ulje ali je daleko od ljigavog sapuna koji ne peni. Ovaj sapun sasvim fino peni i ne gnjetavi se, a na takve sapune sa maslinovim uljem do sada nisam naišla!
Pored raznih drugih ulja, tu je i glavna poslastica - crna čokolada, što je za mene opet novina jer nikada nisam probala sapun sa takvim sastojkom.
Uostalom, evo kompletne liste:

Sodium olivate, Sodium Cocoate, Sodium Palmate, Sodium Castorate, Sodium Cocoa Butterate, glycerin, goat's milk, pure silk fibres, natural clays, cocoa powder, dark chocolate, premium cosmetic fragrance 


Sve to je zaduženo da vaša koža bude super nahranjena i hidrirana. Nema osećaja zatezanja i suvoće a vaša čula uživaju sve vreme! Imam utisak da ne postoji osoba kojoj ne bi prijao ovaj sapun pa je moja topla preporuka svima!

DA LI STE PROBALI DIVA SAPUNE?
KOJA JE VAŠA OMILJENA ČOKOLADNA TUŠIRALICA?

Podelite:

2 komentara

  1. Ovaj sapun mi deluje baš zanimljivo, kad ga vidim ovako na slikama, prijede mi se. :) Baš bih volela da ga isprobam, mada se ne kupam sa sapunima, ali zimi bi dobro došlo, jer nam se koža lakše isušuje. :) Nisam čula za ove sapune, tako da eto prilike, možda isprobam neki drugi, ako ne ovaj. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nećeš pogrešiti a meni se koža nije isušivala, a jeste prirodno suva. Doduše, ja uvek mažem i mleko za telo ali dok ga ne namažem, nije bilo isušivanja niti "stegnutog" osećaja.
      Diva sapune sada možeš naručiti i ovde http://divaprirodnakozmetika.esy.es/index.php a ne samo preko Artijane :)
      Javi utiske kad ih probaš! :)

      Избриши