Diva Femina sapun


Došlo je vreme da probam i recenziram još jedan Diva sapun koji mi je Maja preporučila za tuširanje. Sam naziv Femina mi je odmah rekao da će miris biti ženstven i lep, ali me je njegova nežnost baš baš oduševila, odmah na početku.


Feminino standardno pakovanje je 120 grama i košta 280 dinara, a možete ga kupiti u Divinom online shopu. Diva proizvodi su se do sada prodavali preko Artijane u Srbiji, a sada ima sopstvenu internet prodavnicu koja nudi neke novitete na našem tržištu, kao što je sakupljanje bodova za vernost tokom kupovine, koji vam omogućavaju popuste pri sledećoj kupovini. Npr. za ovaj sapun dobijate 28 poena, koji pri sledećoj kupovini mogu da se pretvore u vaučer od 14 dinara.
Osim toga, Diva vam je obezbedila i poklone pri svakoj kupovini, a o svemu tome možete pročitati na stranici internet prodavnice.

Da se ja vratim Femini :)
Ovaj sapun me je odmah kupio svojim prelepim mirisom a svrstao se u favorite prelepim osećajem koji pruža tokom tuširanja. Pena je bogata, baš onakva kakvu volim, a osećaj, posle ispiranja, je nežan i negujuć, bez imalo zatezanja i suvoće. Ima svaku moju preporuku i verujem da bi svaka žena uživala u njemu!

Kao i Choco Amaretto, i Femina pripada Diva Chique liniji sa prelepim mirisom i proteinom prirodne svile.

Sastav ovog sapuna je sledeći:

Sodium olivate, Sodium Cocoate, Sodium Palmate, Sodium Castorate, Sodium Avocadate,   Sodium Cocoa Butterate, Sodium lardate, goat milk, glycerine, white kaolin clay, pink kaolin clay, pure silk fibres, cosmetic pigments, premium cosmetic fragrance

Savršeni odnos maslinovog i kokosovog ulja, ali i palminog, ricunusovog, avokadovog, kakao buterovog, ali i svinjske masti, omogućava lepu penu bez topljenja i ljigavljenja sapuna. Zato oprez svima koji izbegavaju sastojke životinjskog porekla u kozmetici!
Tu su i dve vrste gline koje savršeno neguju, kao i već pomenuti proteini svile. Kozmetički pigmenti i premijum mirisi su tu za taj chique izgled&osećaj, pa oprez i za one koji ih izbegavaju.

DA LI STE VEĆ PROBALE DIVA SAPUNE?


Podelite:

2 komentara

  1. Neizmerno mi je drago što si uživala u testerima. Kad je neko probao toliko sapuna i hvali moje, to je kompliment već od 'profesionalca'! Hvala ti puno!

    ОдговориИзбриши