Diva sapun OMH


Ako me redovno čitate, znate da sam teško podnela odlazak Manne iz Srbije. Taman sam pronašla ono što mom licu odgovara, posle milion isprobanih stvari. Taman sam shvatila kakve strukture čistača odgovaraju mojoj problematičnoj koži. Taman sam pronašla dva sapuna u koje sam se klela. I puf! "ćao, nema više!". Nekoliko meseci su rasprodavali zalihe i ostali su nemi na pitanja zašto i kako :(
Negde uoči tog bekstva, Maja Diva Soap mi je poslala čuveni paketić, koji sam toliko puta spomenula i koji još uvek nisam u potpunosti probala i podelila utiske sa vama, što samo znači da ću to uraditi u budućnosti :)
Bilo kako bilo, bila sam skeptična prema njenim sapunima. Naravno, ne zato što su njeni (baš naprotiv, zbog te činjenicama sam i odlučila da ih probam!) nego zato što sam bila duboko razočarana svim drugim sapunima za lice koji nisu dolazili iz Mannine radionice. Osim toga, definitivno sam bila odlučila da više ne koristim nijedan čistač koji u vrhu liste sastojaka ima maslinovo ulje jer sam skapirala da mi ne odgovara i da mi ne čisti pore dovoljno. Međutim, kako Maju izuzetno cenim i poštujem i konsultujem je za sve i svašta, znala sam da mi neće poslati nešto što bi me potencijalno ugrozilo. Moram da napomenem da se nismo dogovarale o saradnji i da nije tražila recenzije i hvalospeve, već samo moje utiske i iskustva a ja sam samoinicijativno pisala i recenzije iz dva razloga: 1) Volim da utisci o probanim proizvodima ostanu negde zabeleženi jer  pametan piše a budala pamti :) odnosno ja umem i da zaboravim da mi je neki proizvod bio loš, jer vremenom zaboravljam one osrednje i loše stvari pa ih se setim kada ih kupim opet :D i 2) Zbog mojih vernih čitalaca koji imaju slične ili iste probleme sa licem najviše, i kojima sam na taj način pomogla ili ću potencijalno pomoći u budućnosti.


Napravila sam ogroman uvod, ali sam želela da vam približim činjenicu da sam sa velikom dozom skepticizma krenula da koristim ovaj sapun, iako je od Maje. Da biste to još bolje shvatili, reći ću vam da sam dan pre nego što ću početi da koristim OMH sapun, otišla u dm i kupila Alverde penu za čišćenje jer sam sumnjala  u penu koju će stvoriti sapun sa velikom količinom maslinovog ulja, a meni samo bogata pena dobro očisti lice.
Svi oni koji imaju problematično lice znaju za te napade panike kada menjaju rutinu ili samo jedan proizvod, a ja sam imala više neželjenih iskustava ove godine sa promenom čistača, kroz Alverde kremu i Ivić i Zeljković sapune.
I tako sam ja pre skoro mesec dana počela da koristim OMH, što je skraćenica za Oatmeal, Milk i Honey, odnosno Ovsene pahuljice, Mleko i Med. Nijedan od ovih sastojaka npr. ne volim u ishrani, zanimljivo!
Moj OMH je polovina sapuna, a standardno pakovanje je 120 g i najverovatnije košta 280 dinara, kao i svi Majini sapuni na Artijani, gde ga trenutno nema :(


Na moje iznenađenje, OMH se ne ljigavi i stvara penu, možda ne tako bogatu kao da je samo od kokosovog ulja, ali je to ipak pena koja će dobro očistiti lice i sprečiti zapušavanje pora, a samim tim i zapaljenske procese. Sapun miriše prijatno i po sebi ima tragove ovsenih pahuljica koji mogu dati piling efekat, po potrebi :)
Sapun koristim minimum dva puta dnevno, svakodnevno, i ja sam, najiskrenije, prezadovoljna! Sama činjenica da se moje lice nije pogoršalo mi je i više nego dovoljna. I dalje nema novih akni, pu pu pu!
Ono što je jako bitno je i to da ovaj sapun testiram po najvrelijim danima ovog leta kada je neminovno znojiti se od glave do pete, po nekoliko puta dnevno. Par dana sam imala dve/tri bele bubuljice (whiteheads) ali sam njihovu upalu sprečila tako što sam prestala da stavljam puder za posao (već samo korektor na te neke moje flekice&ožiljke) i izbacila noćnu kremu, iz prevelike predostrožnosti :) I lice se vratilo u normalu, što bi značilo da su bubuljice nestale a akni i dalje nema, jupiiiiii! :D
Inače, tokom testiranja sapuna se desilo i vremensko zahlađenje od nedelju dana, kada mi je koža zaista bila divna, i imala sam utisak da je baš počela da se regeneriše nekako. Flekice kao da su se manje videle i lice mi je u globalu delovalo čistije i lepše. Zasluge prepisujem OMH sapunu, jer sam jedino njega promenila u rutini :)
Iskreno, jedva čekam da prođu ove velike vrućine i da pratim dalje razvijanje situacije sa licem i reagovanjem na OMH, pa da vidim da li će mi se lice još više oporaviti, što ćete svakako saznati!

Sastav OMH sapune je sledeći:

Sodium olivate, Sodium Cocoate, Sodium palmate, Sodium Castorate, Sodium Cocoa Butterate, glycerine, kozje mleko, ovesne pahuljice, med

Meni odgovara savršeno za temperature ispod nekih 30ak stepeni, pa iako imam tečni puder na licu, što je dosta iznenađujuće! Za temperature iznad 30C, pogotovo preko dana, puder menja korektor ciljano na mesto kojem treba prekrivanje i ujednačavanje, i mirna sam! Sve u svemu, ovaj sapun ima moju veliku preporuku i definitivno će postati moj standardni izbor!
Treba još da isprobam i Majin Miss Karota sapun, ali i da potrošim tu Alverde penu :D, ali najbolje je kada postoji nešto čemu provereno možeš da se vratiš!

DA LI STE VEĆ PROBALE NEŠTO IZ DIVINOG ASORTIMANA?

Podelite:

2 komentara

  1. Verovala ili ne, sigurna sam da ima još sapuna koji bi ti odgovarali licu! No, drago mi je da smo jedan od njih pogodili iz prve! Hvala na tekstu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda se još više radujem!
      Nema na čemu, zaista sam uživala i uživam i dalje! :*

      Избриши