Alverde Mama puter za telo sa crnim slezom


Pre dve godine sam koristila prethodnu verziju ovog putera, i bila sam zadovoljna. A onda sam kod Ive na blogu Prirodna kozmetika saznala da je puter promenio pakovanje. Osim što sam ga se podsetila i poželela da probam ovo novo izdanje, čuvši da je odličan za ruke i njoj i njenom momku, vrlo brzo sam ga i kupila 😊


Mama puter je namenjen trudnicama i ono što mi nikad nije bilo jasno je to kako je moguće da proizvod koji bi trebalo da pruži jaču (da ne kažem: bolju) negu i hidrataciju, košta manje od drugih Alverde putera? Ovaj puter košta 360 dinara i teži 200 ml, što ga verovatno svrstava u najjeftiniji sertifikovani prirodni kozmetički proizvod koji bi trebalo da spreči strije u trudnoći!
Naravno, može se naći samo u dm drogerijama.


Pakovanje je plastično i široko, pa je iskoristivost proizvoda maksimalna. Tu je i zaštitna folija, kao kod svakog Alverde putera 👍


Struktura je čvršća ali razmaziva a miris je meni vrlo prijatan, kao i kod prethodnog izdanja. Trenutno ga koristim samo na rukama, koje su moj najsuvlji deo tela pa se puter vrlo brzo upije a ruke su meke, nežne, mirisne i hidrirane. Nekome sa normalnom kožom bi verovatno bio pretežak, pogotovo u toplijim mesecima, ali meni je dobar, s tim da bih možda volela i da je jači 😀
Sa dolaskom još toplijih dana će sigurno biti još hidratantniji na rukama, dok koži tela, koja je malo manje suvlja od ruku, znam da bi super legao. Ma i na rukama je dobar, ali ja volim da ruke onako sijaju od sitosti 😊



Sastav ovog putera je u potpunosti isti kao i sastav prethodne verzije. Nije mi jasna ovolika količina (organskog, doduše) alkohola?


ŠTA MISLITE, ZAŠTO JE OVAJ PUTER JEFITINIJI OD OSTALIH?
I ZAŠTO OVOLIKA KOLIČINA ALKOHOLA?



Podelite:

10 komentara

  1. U njemu su najverovatnije rastvoreni biljni ekstrakti plus js konzervans. Ali mogli bi da ga smanje, slažem se :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije kao da sam primetila lošiji efekat na koži, ali da, odmah posle vode ga svrstava u neke staromodne tonike i losione za masnu kožu :D

      Избриши
  2. E baš sam i ja pomislila zašto je jeftiniji od ostalih :)!
    A alkohol im je možda kod mene i najveći minus :/.
    Negdje sam pročitala da proizvodi sa visokim procentom alkohola na duže staze isušuju kožu pa me baš interesuje da li je to tačno...
    No, to mi je jedina, novčano pristupačna, sertifikovana kozmetika...
    A Planeta Organica, je li sertifikovano bar nešto?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, kažu da koža radi na tom principu da sama onda počne da luči masnoću, što meni na telu i ne bi bila neka šteta :D Zbog toga alkohol definitivno izbegavam u proizvodima za lice, ali što se tela tiče sam mnogo tolerantnija, jer imam suvu kožu.
      PO ima BDIH, Icea i Eccocert.

      Избриши
  3. Ево га још један неодговорни увозник/продавац који не поштује Закон о трговини, члан 40:
    став 1: ''Роба у трговини на мало мора имати декларацију која садржи податке о називу и врсти робе, саставу и количини, као и друге податке...''
    став 3: ''Сви подаци из става 1. овог члана морају бити наведени на јасан, лако уочљив и читљив начин, на српском језику...''
    Ови написали без чега је, уместо да су написали од чега је.
    Знање латинског/енглеског језика није законска обавеза у Србији, али навођење састава јесте.
    Бахато, дрско, примитивно и безобразно! И веома неодговорно!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eh, Bobice, retki su ti koji će na srpskom ceo sastav da otkucaju, toliko retki da se ja prosto iznenadim kada ga uopšte vidim :/
      Do danas nisam ni znala da imaju tu obavezu uopšte! O.o

      Избриши
    2. Када дођеш у туђу кућу, поштујеш домаћина и његова правила, зар не? Или не идеш у госте тамо где ти се правила не допадају.
      Наши закони су добри и врло јасни. То што их они не поштују највише говори о њима.
      Ненавођење састава на српском, као и латинично писмо спада у дискриминацију (међу људским правима је и поштовање националног и културног идентитета и спада у забрану дискриминације).
      Спомињање вегана и вегетаријанаца сматрам бацањем прашине у очи!
      Ја се питам каква је то ''природна'' козметика која не поштује људску природу да разуме (било шта, у овом случају састав)?
      Да ли су компатибилни природна козметика и дискриминација?

      Избриши
    3. Slažem se skroz i ne znam šta da mislim osim da im je dozvoljeno sve, kao i svakon "stranom investitoru".
      Mada nisu ni oni krivi što mi sami ne poštujemo i ne zahtevamo da se poštuje Ustav, niti kažnjavamo ako se ne poštuje. Ipak nisu oni tu od juče. Ne znam sa sigurnošću, ali bih rekla da su tu već 10 godina! Ako ti 10 godina niko nije zamerio ništa, kako da znaš da uopšte grešiš!

      Hm, reklo bi se da više krivim tvorce pravila što ih ne poštuju toliko čvrsto ili ih poštuju toliko selektivno?

      Избриши
  4. Slazem se sa tobom, ovo je definitivno najjeftiniji proizvod za negu u trudnoci za koji sam ja cula :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, a s obzirom da je u pitanju nemačka sertifikovana prirodna kozmetika, ta činjenica baš zbunjuje!

      Избриши