Alverde puter za stopala Bio-Limeta & Bio-Ehinacea


Pre gotovo dve godine, Alverde je izbacio prethodnu verziju ovog putera, koji sam ja kupila čak dva puta! Nova verzija se, na prvi pogled, razlikuje u boji i sličici na pakovanju, ali sam htela da proverim da li je menjano i nešto unutra 😊


Pakovanje, mililitraža i cena je ostala ista s tim da se meni čini da je struktura malo drugačija? Ovaj puter mi deluje čvršći, puterastiji i brže s upija u kožu. Najviše mi liči na Alverde Mama puter.


Miris je isti: svež i citrusan a kožu i dalje blago hladi i odmara.


Lepo hidrira i neguje, i već lepu kožu će samo održavati. Čuda ne očekujte, naročito ako imate zadebljalu kožu.


Pored svega, i sastav je ostao kompletno isti, tako da je ovo isti puter za koji bi se jedva primetilo da je promenio pakovanje.

DA LI STE PROBALI OVAJ PUTER?
ČIME VI NEGUJTE VAŠA STOPALA U ZADNJE VREME?


Podelite:

12 komentara

  1. Tražila sam ga kada sam zadnji put bila u DM ali ga nije bilo pa sam kupila kremu za stopala na istu foru samo je militraža 75ml.
    Ja sam baš zadovoljna kremom, divno miriše, hidrira i dopada mi se što se lako upija, biće dobra za ljeto i otvorenu obuću.
    Jedino što meni lično malo smeta je taj efekat hlađenja jer imam slabu cirkulaciju i stopala su mi uvjek hladna :/.
    Preko stopala navučem Ecotools čarape za hidrataciju pa tako i prespavam samo što nisam neku razliku primjetila sa i bez njih pa ih koristim čisto reda radi, kad ih već imam :).
    A za zadebljale pete je turpija jedino rješenje, ništa drugo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram se ispraviti, krema je ipak drugačijeg sastava!
      Takođe ima bio limetu i ehinaceu ali sastav se ipak razlikuje.
      Krema sadrži kokosovo i jojoba ulje, aloja veru, glicerin i ši puter. Štiti od žuljeva i naziv joj je 5 u 1 fuss-creme.

      Избриши
    2. Takođe mi se sastav više i sviđa jer alkohol nije u vrhu sastava :).
      Ima tu raznih čuda ali ne znam sve da prevedem, uglavnom sojino ulje je na drugom mjestu (helianthus annuus seed oil) pa ši puter :).

      Избриши
    3. Da, te manje su bogatije i imaju bolji sastav, otuda i razlika u ceni! Kada bi ovaj puter stavili u tubicu od 75ml koštao bi nekih 150 dinara :D
      Helinathus Annus je suncokretovo, ali verovatno su i sojino umuvali negde, ne mogu oni bez njega pa to ti je!

      Избриши
    4. Daaaa, suncokretovo, u pravu si, zato sam i navela naziv, nešto nisam bila sigurna :).
      Nego, sve hoću a nikako da ti preporučim za ruke prvenstveno a može i za sve drugo. Olival propolis mast. Ne znam jesi li viđala? Ana sa YT kanala Ana 2 cats ga preporučuje za suvu i ispucalu kožu. Čekiraj.

      Избриши
    5. Mislim da sam gledala tu Olivalovu mast ali da mi sastav nije odgovarao. Nisam sigurna, ali mislim da koriste parafin i tako to :/

      Mogu da ti kažem da pranje u rukavicama stvarno pomaže i sada mi je krivo što nisam ranije počela :D

      Избриши
    6. Parafin?! Ništa onda :/...
      Da, rukavice su spas i za ruke i za nokte :).

      Избриши
    7. Da, i oni i Biobaza umeju tako neprijatno da iznenade :/


      Rukavice su mi otkrovenje! I lak duže traje! :D

      Избриши
  2. Volim njihove proizvode :) jedno vreme sam ih izbegavala zbog toga sto im je alkohol skoro uvek na drugom mestu :/ ali kad sam probala neke proizvode, nije mi smetao niti isusivao kozu pa sam kuila jos par proizvoda i zadovoljna sam. :) Ovaj konkretno nisam probala. :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, taj alkohol baš bode oči ali nešto i ne smeta koži tela. U proizvodima za lice je već duga priča!

      Избриши
  3. JA se tebi divim kako imas zivaca da se non stop mackas sa 10 razlicitih proizvoda :D U svakom slucaju, divan post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, to je neka navika iz rane mladosti :D a i sprečava me da prebrzo potrošim jednu mazalicu ako ću celo celcijato telo svakodnevno da mažem njomE :D

      Hvala, draga, drago mi je ako ti se sviđa :*

      Избриши