Avon Super Shock sjaj za usne


Još jedan proizvod od pre Isusa Hrista!
Ja sam bukvalno shvatila prolećno čišćenje, pa sam počela da vadim iz naftalina neku potpuno zaboravljenu šminku. Tako sam ovaj sjaj dobila na poklon i kako to odmah nije bila moja boja, nisam ga ni koristila.
Sada, kada mi se malo izlazi iz nude okvira, prvo sam prekopala šta već imam i po prvi put otvorila ovaj sjaj.


Odavno nisam prelistavala Avon katalog, ali gledajući njihov sajt, izgleda da Super Shock linija više i ne postoji. Kako god, ovaj sjaj izgleda kraće i buckastije od standardnog uskog oblika za sjajeve, ali u sebi sadrži 12 ml.


Nijansa koju ja imam je Tickled Pink.


Ovaj sjaj je neke srednje gustine ali je baš sjajan i u sebi ima neke sitne šljokičice, nevidljive na prvi pogled, tek možda na usnama. Lako se nanosi jer četkica baš dozira količinu.



Na usnama je presjajan i nekako vodnjikav za moj ukus pa treba pripaziti na količinu jer dobijamo i reflektovanje svetlosti, mokar izgled i baby lips u bukvalnom smislu 😀
Sjaj je dugotrajan i otporan, ali kao i sa svakim ovakvim sjajem, ne nosi se sa puštenom kosom na vetru 😀

Na prirodnom svetlu

Na veštačkom svetlu

Meni se ne sviđa, preferiram neke druge teksture, boje i završnice, ali neka ga ima na blogu, možda nekada zatreba podsećanje 😊


Kao i uvek, Avon šminka sadrži sintetiku, mineralna ulja... 😟


KAKVE SJAJEVE VI VOLITE/ NE VOLITE?


Podelite:

10 komentara

  1. Alverde ima maltene isti ovakav sjaj :) https://www.dm.de/alverde-naturkosmetik-lipgloss-maximize-effect-rasperry-in-love-20-p4010355882295.html i mnogo ti lepše stoje ove boje od nude nijansi!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, deluje vrlo slično, s tim da je Alverde zdraviji milion puta :D
      Hvala ti, Iviću, mada se ja baš ne osećam "u svojoj koži" ali je lepo čuti da ne delujem glupo, kada se već osećam tako :D :D :D

      Избриши
  2. Обожавам та прекопавања, често то радим и увек се обрадујем пошто увек нешто ископам.
    Мени се допада како ти стоји ова боја.
    Често ми се сјај не допадне зато што ми је много лепљив. Имаш ли неки добар и постојан да препоручиш?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ko zna šta sve kriju tvoje egzotične iskopine! :D
      Hvala ti, mada se ja baš ne osećam "svojom" sa njom :)

      Postoje i nelepljivi, ali ja dugo nisam probala ništa novije na tržištu :/ Ni ja ne znam odakle bih krenula kada bih sada išla u kupovinu!

      Избриши
  3. Bas sam skoro bacila ovaj sjaj, jer mi dugo stoji. Boja je lepa, ali nekako mi je ta cetkica cudna, zato ga nisam nesto koristila...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je četkica zgodna jer ne izvlači mnogo sjaja, takve mi više odgovaraju :)

      Избриши
  4. Sjajevi su ove sezone pravi hit. Ova nijansa je odlicna <3

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajeve sam odavno "napustila". Dobro si uradila recenziju, sve u detalj.

    Za mene je ovo nude nijansa jer je u prirodnoj boji usana i rekla bih da nije jako pigmentovan. Daje taj "mokar" izgled i sjaj, to bi bila nijansa koju bih ja birala i koje biram.

    Od "neljepljivih" imam ja jedan Essence iz XXXL linije. Čula sam da su dobri Nyx Butter Gloss.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Nedić :*

      Meni je ovo više roze nego nude :) Verujem da bi na prirodno tamnijim usnama bio tamniji.

      I dalje nikako da probam nešto od Nyxa! :D

      Избриши