Essence The Gel lak za nokte ~ Mandarine Bay


Ovaj lak sam kupila početkom godine, ali on ipak asocira na lepo vreme, sunce i leto!


Ovo je, inače, prvi Essence lak koji sam probala i pokazao se kao pun pogodak! Osim što mi nijansa izuzetno prija i popravlja raspoloženje, sam lak je dugotrajan i izdržljiv. Četkica je malo deblja i kraća od onih na koje sam navikla.


Essence The Gel lakovi koštaju nekih 200 dinara, ali ja sam ovaj kupila na popustu i platila ga samo 140. Koliko mogu da vidim na njihovom sajtu, ova nijansa se više ne proizvodi, što je baš šteta.




Vrlo vesela koralno narandžasta koja će još lepše stajati na preplanuloj koži!


Essence lepo i kulturno navodi sastav svih svojih proizvoda na sajtu, pa ako ne znate gde je ta knjižica sa sastavom u samoj drogeriji, uvek možete otići na sajt i informisati se u potpunosti.

ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, PHTHALIC ANHYDRIDE/TRIMELLITIC ANHYDRIDE/GLYCOLS COPOLYMER, DIPROPYLENE GLYCOL DIBENZOATE, ISOPROPYL ALCOHOL, POLYETHYLENE TEREPHTHALATE, N-BUTYL ALCOHOL, SILICA, ALCOHOL DENAT., PROPYLENE GLYCOL, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, POLYURETHANE-11, CI 77000 (ALUMINUM POWDER), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)

Gledam sastav pa shvatam da nikada nisam probala prirodne lakove za nokte! Znam da je i ponuda vrlo slaba kod nas, ali baš mi nikako nije palo na pamet da probam neki. Logona su preskupi, Idun su jeftiniji ali opet skupi...


DA LI STE PROBALE ESSENCE THE GEL LAKOVE?
KOJA NIJANSA VAM JE OMILJENA?

DA LI STE PROBALE PRIRODNE LAKOVE?


Podelite:

11 komentara

  1. Нисам пробала природне лакове за нокте и нисам упозната са понудом код нас.
    Свиђа ми се како ти стоји ова боја.
    Није ми јасно како лак за нокте може да буде тако јефтин.
    Већ годинама не лакирам нокте...Кад су моја деца била мала, увек сам имала налакиране нокте и моја ћерка се данас често тога сети.
    Порука младим мамама: Дотерујте се, деца воле кад су им маме лепе :) и невероватно је шта све памте.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I mene uvek začude ovako jeftine cene lakova i prosto mi bude žao da ne kupim neki po toj ceni. Zadnjih godina uopšte ne znam da sam neki lak platila više od 150 dinara! :D

      Za doterane mame je živa istina! Ja sam kao dete obožavala našminkane i namirisane žene! Čak sam volela da vidim i njihove ugašene cigarete sa otiskom karmina! :X (U to vreme je sve bilo prihvatljivo, ali mogu i da se zakunem da cigarete nisu smrdela ovoliko kao danas!)

      Избриши
  2. Jao, kakva diiivna boja! Al bi mi stajao :D!
    Ja sam pazarila 2 iz nove kolekcije Colour booster, 02 Instant fun (kajsijasto roze) i 06 Instant hapinness (mint) po aktuelnoj cijeni od 239 din čini mi se.
    Potrebna su 2 sloja za ravnomjernu pokrivenost, formula je super, četkica takođe (kao u L'Oreal vernis de l'huile koje obožavam). Uz nadlak mi fino traje, vidjeću da li će prevazići L'Oreal-ove koji su najpostojaniji koje sam probala (7 dana bez ikakvog krzanja!!).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja mislim da bi ti bio super! A nisam videla nove kolekcije, ali verujem da su divni!

      Sedam dana! Pretpostavljam uz nadlak i bazu neku?

      Избриши
    2. Ja uvjek sa bazom i nadlakom sve nosim ali bez obzira na to neki počnu da se krzaju nakon 3. ili 4. dana.
      Pošto idem na posao 5 dana u nedelji stvarno gledam da mi drži tih 5 dana, petkom skidam i pustim nokte da odmaraju 2 dana :).
      Ove L'Oreal-ove zaboravim kad sam nalakirala :D. I sve mi žao da skinem :)...
      A ove Essence nijanse nisam mogla da propustim, moje su boje skroz. I super je što je militraža manja (9ml), znači potrošiću ih.

      Već sam odvojila nijanse za proljeće i ljeto koje ću da trošim a ove jesenje i zimske sam sklonila.
      Mislim da je Essence 5 free, Aura, Flormar, Chine Glaze, ma skoro svi su ti ili 3 free ili 5 free. Imaš kod Cajke na blogu te info.

      Избриши
    3. Da, da, razumem.
      Essence je dugotrajniji od Flormara, definitivno!

      Избриши
  3. Ne lakiram nokte i ne razumem se u lakove, ali ova boja mi je predivna, prava prolecna <3

    ОдговориИзбриши
  4. Meni su Essence lakovi omiljeni - super cetkica, najcesce odlicna formula, lepe nijanse. Inace, ovaj tvoj cini mi se da je u nijansi Mandarine Bay (naziv laka pise vertikalno belim slovima ispod bar koda), a ono Deae je ko zna sta. ;) Inace, super ti stoji boja!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Skroz si u pravu, nijansa je stvarno Mandarine Bay! Prvi put koristim Essence lak pa nisam ni znala da tu stavljaju naziv, i da nisi skrenula pažnju, nikada to ne bih otkrila! Hvala! :)
      Šta li je onda ovo na dnu? O.o

      Избриши
    2. Nema na cemu, drago mi je da sam bila od pomoci! :)
      (Bas sam pogledala, kod mene na svakom laku razlicite oznake stoje na dnu, ko zna sta je to...)

      Избриши