Forest Essentials Ubtan Soundarya u nezi lica


Pre otprilike dve nedelje sam se pohvalila na Facebooku kakvo sam bogatstvo dobila od drage Bobice 💓 Proizvod koji sam prvo probala je ubtan proizvođača Forest Essentials. O ubtanu nisam ništa znala, dok nisam pročitala baš kod Bobice na blogu šta je to i samu recenziju ubtana ovog proizvođača, pa vam ja dodatno neću ponavljati pojedinosti.

Foto: Bobica.rs

Već znam da ajurvedska kozmetika prija mom licu a Forest Esentials se predstavlja kao luksuzna ajurveda! Mnogo mi se dopada njihov pristup, filozofija, pakovanja, a moram i da napomenem da su socijalno odgovorni i svaku moguću informaciju o proizvodu već možete naći na njihovom sajtu. Nažalost, kod nas se ne mogu kupiti ali Bobica ga je kupila preko eBay-a, a ima ga i na Amazonu. Cena je do 20 dolara.

Ono što je meni vrlo zanimljivo je da se ovaj biljni prah koristi u ritualima mladenaca u Indiji a, osim toga, koristi se za čišćenje kože i kao maska za lice. Ja sam odlučila da ga koristim kao masku jer verujem da što duže proizvod stoji na koži, to više upija sve blagodeti istog. Sa njim se može i umivati i pilingovati lice, ali meni je maska način da iskoristim maksimum od ubtana.


Kako volim jednostavnost i minimalni broj sastojaka u maskama koje prvi put koristim na licu, napravila sam mešavinu od samo 2 sastojka: ovog ubtana i hidrolata smilja.
Miris ubtana je od onih jačih, standardno za indijske proizvode, ali meni prija jer mi miriše nekako otmeno. Mnogo me podseća na miris stana moje tetke iz devedestih godina, ne znam da li je to do nameštaja ili nečega što je imala u stanu ali me je miris odmah vratio u taj period.

Pomešala sam jednu kašičicu ubtana i dve kašičice hidrolata i smesu bogato nanela na celo lice. Dobro prianja za lice i ne raspada se. Prvo korišćenje je bilo malo preterano jer sam ovu masku držala na licu pola sata, zato što nisam osećala zatezanje, mada peckanje jesam, ali mene praškaste maske uvek negde peckaju. Međutim, nakon što sam skinula masku, bila sam crvena kao rak 😀 Koža jeste bila meka i glatka ali crvenilo je bilo najvidljivije, i tako naredna 24 sata, koliko je trebalo da se crvenilo u potpunosti smiri. Kako se crvenilo smirivalo, lice je izgledalo sve lepše, sjajnije i čak je dobilo neki preplanuli sjaj koji traje 2-3 dana! Sledeći put sam znala da masku moram kraće da držim tj. da je skinem već na prvo peckanje.

   
Sada masku držim 10-15 minuta, nakon čega je skidam toplom vodom. Skidajući je, vršim i blagi piling. Lice je, nakon skidanja, glatko, nežno i sjajno, kao što sam već rekla. Ja sam prezadovoljna!
 Ovu masku koristim dva puta nedeljno i nakon skidanja lice samo poprskam hidrolatom. Čitala sam da ne treba mazati kremu sat vremena nakon maski sa glinom, pa ga ne mažem ni nakon ove maske. Ako mi lice zateže i nakon sat vremena, stavim noćnu kremu. Ako ne zateže, ne stavim ništa 😊

 Moj utisak je da je ova maska savršena za masnu kožu i za dubinsko čišćenje. Vreme držanja bih odredila prema tipu kože, što znači da što koža masnija i deblja, to duže držanje na licu. Preporučila bih je svima sa masnom i nečistom kožom a osobama sa mešovitom, normalnom i suvljom kožom po potrebi za dubinsko čišćenje i revitalizaciju. Baš suvoj koži bi verovatno najbolje bilo koristiti ga za umivanje 😊

Kao što sam rekla, ja sam prezadovoljna i zahvalna Bobici što mi je omogućila da probam ovu egzotiku, kakve se kod nje na blogu često sreću. Zahvaljujući njenoj darežljivosti, sretaće se i kod mene 😍


DA LI STE PROBALE UBTAN U KOZMETICI?
DA LI VOLITE AJURVEDSKU KOZMETIKU?


Podelite:

4 komentara

  1. Nisam se još upustila u ajurvedsku kozmetiku ali ovo mi jako primamljivo izgleda :D Maske za lice su mi već dugo fetiš i često sam u iskušenju da probam svaku na koju naletim, pogotovo ako su prirodne. Definitivno ide na wish listu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajurvedska kozmetika jeste malo jača i preporučuje se prvo testiranje pa onda korišćenje, ali na mojoj jako tankoj i osetljivoj koži najgore što se desilo je to crvenilo, koje je ipak prošlo i nije ostavilo posledice, tako da nisam dovoljno uplašena da bih bila odgovorna :D O.o
      Biće zanimljivo da čujemo i tvoja iskustva i način na koji će tebi najviše odgovarati. Kao maska mi se čini da bi dao najjači efekat :)

      Избриши
  2. Веома ми се допада твоја рецензија овог убтана. Ја је нисам користила као самосталну маску, ето нове идеје :) Да, то су предности ''суве козметике'' - прилагођавамо је сопственим потребама, одговара разним типовима коже, нема конзерванаса... као лего коцке.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Bobi, mada je ovo dodatak na tvoju kompletniju :)

      U pravu si, samo suvu kozmetiku možemo u potpunosti prilagoditi sebi!

      Избриши