Maybelline Affinitone 24H tečni puder


Ako se iko uopšte seća da sam pre godinu i po dana najavila da ću pisati o ovom puderu, svaka mu čast! 😀 Jedna od njih je čitateljka Sindi koja je želela da čuje moje utiske o ovom puderu, pa me je naterala da konačno napišem punu recenziju.

Inače, tada sam kupila dva Affinitona, jedan je ovaj 24H o kojem vam danas pišem, a drugi je onaj klasični u plastičnoj tubici. Bio mi je potreban neki dugotrajni, povodom neke proslave. Tada mi je ten još uvek bio posle-letnji pa sam odabrala nijansu 40 Fawn.


Rekla bih da se Affinitone puderi više ne proizvode, da ih je zamenila druga Maybelline linija, ali ponegde se još uvek mogu naći ovi puderi.  Na naše tržište je došlo 6 nijansi.


U vreme kada sam kupila 24H, puder sam koristila svakodnevno. Danas je situacija drugačija - ja više ne nosim pudere tako često, a leti gotovo nikako. Zato ni ne mogu da potrošim sve što sam nakupovala jer, osim ređeg korišćenja, imam problem i sa nijansama koje su kupljenje za leto a koje su mi trenutno suviše tamne.


Affinitone je linija koja je smišljena da se prilagodi tonu kože a 24H je dugotrajna verzija koja treba da pruži otpor svim vidovima smetnji. U mojoj, ne tako velikoj, praksi, ako ste pogodili nijasnu - biće odličan, kao što je meni bio u jednom periodu. Ako niste, kao ja trenutno, onda mi se čini da puder relativno brzo oksidira i još više naglašava odstupanje.


Puder dolazi u staklenoj bočici sa pumpicom i teži standardnih 30 ml. Ja sam svoj primerak kupila preko Beauty Shopa na nekom većem popustu i koštao me je nepunih 400 dinara. Puna cena mu je nekih 700-800 dinara, ako imam dobro pamćenje.


Nijansa 40 Fawn je tamnija i kada sam ga koristila pre godinu i po dana, imala sam utisak da je neutralnog podtona, kojem ja smatram da pripadam (doduše, ne baš kategorično jer me, što se više trudim da otkrijem, sve više zbunjuje). Sada mi se čini da je malo žućkast, ili je to možda samo oksidirao, a to se više vidi kada je nijansa promašena?




Na slici je samo jedan sloj pudera, bez prajmera i nanesen prstima.

24H je srednje gustine, lako se nanosi i ima prirodnu do mat završnicu, u zavisnosti od tipa kože. Ima dobru moć prekrivanja a dodavanjem sloja se može postići potpuna prekrivenost, rekla bih. Ima tendenciju i da naglasi suvlje delove, pa mislim da je bolji izbor za normalnu do masnu kožu, u zavisnosti i od spoljašnih faktora.


Navodi proizvođača da je (bilo koji tečni) puder nekomedogen, da omogućava koži da diše i da ne šteti ako se nosi ceo dan su za mene marketinški trik. Iz mog iskustva, takvi navodi su (možda) tačni za jedan kraći vremenski period, naravno što masnija (problematičnija) koža, to kraći. Kontinuiranom, svakodnevnom i celodnevnom upotrebom, mislim da se problemi moraju pojaviti.

Kad se samo setim perioda svog života kada su mi puderi trajali 3-4 meseca! Ovom je, eto, čak i istekao rok pre par meseci a ja ga pošteno nisam ni iznosala 😀


Kada govorimo o sastavu, i ovaj puder je, kao i većina drogerijskih, pun silikona, sintetike, a tu su i PEG, paraben, parafin... ovo tako ne liči na mene, jel da? 😁


DA LI STE VI KORISTILE AFFINITONE 24H?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?

DA LI KORISTITE MAYBELLINE PUDERE?



Podelite:

4 komentara

  1. Čini mi se da sad imaju takvu varijantu ali bez parabena i parafina.
    I čini mi se da je žutog podtona.
    Slažem se da puderi svi čepe pore i štete koži ma šta se pričalo, ja ih ne koristim iz istog razloga.

    Ima sad na tržištu stvarno kvalitetnih BB krema za problematičnu kožu ali i za ostale tipove (Vichy, Exfoliac, Lili Lolo, dr Hauchka itd.), dobro prekrivaju i ne vidim toliku potrebu da to MORA biti puder na dnevnoj bazi.

    OK za neku posebnu priliku, neko važno fotografisanje kad ti treba full prekrivenost, "betoniranje", ali za svaki dan je totalno bzvz :/.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurno su smućkali nešto novo i moderno (bez puno štetnih sastojaka) do sad, ovaj puder se sigurno pojavio pre minimum 5 godina!

      U pravu si, dobra BB krema stvarno može da zameni puder. Meni je za zimu odlična bila Olival CC, pa verujem da može da se nađe i za toplije mesece nešto.

      I slažem se za sve ove dugotrajne pudere, to nikako nije za svaki dan!

      I meni se sada čini da je žućkast, možda ne mnogo, ali ipak jeste. Kada sam ga kupovala nisam obraćala pažnju na to previše a i više sam gledala da pogodim nijansu. Kada sam ga prvi put nosila bio mi je savršen pa sam automatski verovala da je neutralan. Skoro sam ga opet stavila i na svetlijoj koži se više primećuje da je ide ka žutom, pogotovo nakon 2-3 sata nošenja. Zato sam i pomislila da je možda oksidirao, ali kako nisam prestručna :D ostaljam da drugi koji bolje znaju daju konačan sud :D :D :D

      Избриши
  2. Ne bih smjela ništa od BB da ti preporučim, znam da su ove prirodnije na bazi ulja a to ti je možda komedogeno, a od medicinskih znaš da ja koristim Exfoliac. Hvale i Vichy pa ću je sigurno nekad probati, nema parabena, parafina a ima SPF 16 (mineralni su filteri čini mi se).

    Kod BB krema problematično je naći nijansu, ova Exfoliac je recimo suviše narandžasta meni ali dobro se prilagođava a i nijansa mi nije presudna već da mi ne upropasti ten.
    A prekriva mi super, taman kako volim.

    Ove drogerijske niti gledam niti me zanimaju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, kakvo mi je lice, šta god da stavljam svaki dan - smetaće, ali druge žene, odnosno devojčice, treba da znaju :)

      Избриши