Maybelline Affinitone tečni puder


Pre nekoliko dana sam, pre svega čitateljki Sindi, obećala da ću napisati recenzije za odavno kupljene Maybelline Affinitone pudere. 24H je već recenziran a klasični Affinitone nisam ni otvorila jer sam već imala nagomilane pudere koje sam u to vreme trošila, i sada da me neko pita zašto sam ovaj uopšte i kupila, ja ne bih znala da odgovorim!


Mislim da mi je u tom trenutku nešto mnogo odgovarala nijansa a to bih rekla jer mi sada baš odgovara. Na naše tržište je stiglo 6 nijansi a proizvođač kaže da se prilagođavaju boji tena. Iz imena i kako su same nijanse poređane, reklo bi se da je ovo jedna baš tamna nijansa, ali nije. Meni je baš kako treba a i verovatno se zaista odlično prilagođavaju 😊


Affinitone puder dolazi u plastičnoj tubici od 30 ml i košta nekih 600 dinara. Mislim da se i on polako povlači iz prodaje, ali se još uvek može naći po drogerijama. Sada vidim da sam ga ja platila malo više od 300 dinara na Beauty Shopu. Verovatno me je i veliko sniženje cene nateralo da ga stavim u korpicu 😊


Na dnevnom svetlu

Na veštačkom svetlu

Kao što sam rekla, moja nijansa Dark Beige 42 je neka srednja nijansa i meni je baš odgovarajuća za ovaj period! Nisam neki stručnjak, ali bih rekla da je neutralnog podtona.
Puder je potrebno malo promućkati pre otvaranja jer je vodenastiji. Na licu se lepo i brzo rasporedi i rekla bih da ima blago do srednje prekrivanje, s tim da bi nanošenje četkom/blenderom, korišćenje korektora ili nadograđivanje verovatno izvuki još. Završnica je prirodna i donekle mat na mom licu, mada ja nemam problem sa mašćenjem i prosijavanjem. Na granici je da naglasi suve delove, pa treba biti oprezan a i ne bih ovaj puder preporučila suvokošcima.

Na licu je veoma lagan, što mi se baš sviđa. Lepo se ponaša i na suncu, mada sam ga nosila kratko i ne znam da li oksidira. Za dva sata na suncu se ponašao savršeno, pa verujem da bi mogao i duže 😊


Evo kako izgleda ovaj puder nanesen prstima, bez prajmera i korektora. Sam je samo malčice prekrio crvene fleke ali je lepo ujednačio ten, tako da ko nema većih problema za prekrivanje, ovaj puder bi mu mogao biti idealan.


Kod ovog pudera mi se najviše sviđa nijansa i to što je baš lagan. Laganiji od nekih krema čak!


A što se sastava tiče, naravno da se Maybelline ne zaobilazi silikone, PEGove, sintetiku, parabene... Možda se u novim puderima nešto promenilo?

DA LI STE KORISTILE AFFINITONE?
DA LI, KOJIM SLUČAJEM, ZNATE "BLIZNAKINJU" OVOJ NIJANSI?


Podelite:

7 komentara

  1. Ovaj puder mi je bio prvi puder, secam se da sam ga kujpila u 8. razredu. Jako se lepo radi sa njim, moram priznati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha prva ljubav zaborava nema :D
      Tvoja generacija je prošla odlično, imali ste ogroman izbor! Kada sam ja bila 8. razred, glavni puder je bio Young Derm :D :D :D

      Избриши
  2. Ako ti ta nijansa odgovara onda lijepo s njim u tašnu pa upoređuj sa drugima :).
    Nisam ništa od njihovih pudera koristila ali jurim njihove korektore tečne, onaj Fit me i onaj Renew. I sinoć konačno dođoh do info kako da ih nabavim jer se kod nas ne uvoze.
    Na YT kanalu Dejane Erić, preko 2 instagram stranice jeee :).
    A probah ja četkicom da nanesem moju BB kremu :). I kad sam jednom probala sad ne mogu da prestanem :D.

    Naime, kupila sam na nekom sniženju na Realtechniques sajtu njihovu Expert Face četku (k'o mali majmun, moram sve da probam hahaha) i tako mi je stajala neotpakovana baš dugo jer se nisam usuđivala da probam. I onda rješih jednom pa šta bude!
    Četka je preeedobra, efekat je mnogo bolji nego prstima a prekrivenost je zaista jača. Ali mi je najčudnije kako bronzer i rumenilo "legne" na tako nanešenu podlogu, perfektno! Baš je razlika, bar meni... I mogu ti reći da su RT četke zaista vrijedne onolike halabuke po netu, ja sam svojima prezadovoljna i otkad ih imam nijedne druge ne koristim za lice, zaista su odlične za taj cjenovni rang.

    ОдговориИзбриши
  3. Da, ovaj čuvam dok ne pronađem parnjak definitivno, mada i dalje ne znam da li je možda poenta i što se prilagođava tenu!
    Sad me zanima da li će mi odgovarati i kada pocrnim, ali i ako ne bude odgovarao, moram da upamtim da je odličan za ovaj period godine, možda čak i za zimu, eventualno sa prajmerom ispod.

    Nisam čula za tu devojku, ali stvarno je dobro što postoje osobe koje ti mogu doneti šminku, ili kozmetiku uopšte, iz inostranstva, kad je već ovde ne uvoze! Koliko im treba da stignu i koliko koštaju?

    Haha ma samo napred za RT četke, pa i ako će da ti stoji, vredi kupiti na popustu jer ja ne znam osobu koja ima nešto loše da kaže o njima!
    Ja i dalje nemam nešto njihovo, mada se i odavno nešto nisam šminkala sa povodom, sve je više na brzinu jer je povod običan izlazak preko dana ili neka kupovina, ali kada bih se šmikala svakodnevno za posao ili tako to, sigurno bih uložila u RT!

    ОдговориИзбриши
  4. Još uvjek nisam probala da nešto naručim preko te stranice jer nemam Insta profil, baš me nešto mrzi da sad i to otvaram, i FB mi je previše, da nemam grupu koju moram redovno da ažuriram ne bi me ni tamo bilo :/.

    Jedna stranica je La Sirene, druga je čini mi se Iva. Pošto drže i MUR i MUA dekorativu, a željela bih da naručim i onu I heart chocolate paletu od MUR-a, čekam povoljnu priliku :) pa da naručim sve o istom trošku.

    Ni ja nemam baš prilika da se lijepo našminkam za uveče pa mi neke paletice stoje jer nemam baš vremena za posao da se šminkam sat vremena baš bih voljela da imam više vremena i prilike za to jer uživam u tim malim ritualima poigravanja sa sjenkicama, četkicama, trepavicama ��. Skuvam sebi kafu i ihhhhh...
    Mada, nisam se raspitala da li korektore uvoze u CG...hmmm. Znam da tamo ima u slobodnoj prodaji MUR i MUA, Catrice, Beauty UK... Već pravim "spisak" ��!
    Ali, ako i kad budeš kupovala četkice RT su provjerene, ne bacaj pare na neke druge.

    ОдговориИзбриши
  5. I ako želiš da poboljšaš prekrivnu moć pudera mislim da se četkicom to može postići, bitno je (bar ja tako) da puder utiskuješ u kožu, manje da ga razvlačiš. A ako imaš viška, pokupiš Beauty blenderom.

    Ni to ti nisam rekla ali onaj Aurin bb je stvarno dobar, ako izuzmemo da boja spada sa njega ali čini mi se da se to dešava i sa originalnim bb. Ja sam ga kupila još prošle godine bez da sam čitala neke recenzije, kasnije sam vidjela da ga hvale mnoge jutjuberke i blogerke koje imaju i original :). Tako da, probaj i njega. Dobra je fora što sa njim možeš i da setuješ, da ublažavaš prelaze rumenila, bronzera, kontura, čak i da nanosiš te proizvode. Multitask zezancija, a ja takve volim najviše :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam napravila Instagram profil ono kad je "počelo" ali sam brzo shvatila da nije to za mene, pa ga ni ne koristim.

      Eh te palete, ma ništa ti više ne treba!

      Da, sa četkom se postiže i potpuna prekrivenost a onaj Ebelin blender koji sam imala sam bacila, nisam mu videla svrhu. Za sada izbegavam i četke i blendere da možda ne bih opet vratila akne a i nije mi trenutno do neke velike prekrivenosti jer opet - nema prilike :D, ali dobro je znati! Ja koliko sam se bila naložila na blendere, zamalo da naručim original :D

      Избриши