My Green Way Shea Butter


Moja omiljena biljna masnoća je baš ši, zbog svojih fantastičnih moći koje sam toliko puta imala prilike da vidim i osetim na sopstvenoj koži. Prija mi što je osim baš puteraste masnoće, pun vitamina koji regenerišu pa mi je tako i prva pomoć kod ranica, upalica, iritacija i slično.

U početku sam koristila nerafinisane i organske ši putere a onda sam probala i rafinisani, koji mi je takođe sasvim odgovarao i kada sam videla da My Green Way puter košta samo 650 dinara za 150 grama, morala sam da ga kupim!


Inače, proizvođač My Green Way je moj zemljak i komšija 😊 ali do sada nisam imala prilike da ih probam. Mislim da su relativno novi na tržištu i da su se pojavili sa buđenjem prirodne i ručno rađene kozmetike kod nas, pre par godina. U svojoj ponudi imaju pilinge i butere za telo, kupke za stopala, ulja za telo i soli za kupanje ali oni takođe i pakuju biljna i eterična ulja čije su zemlje porekla Španija, Australija, Maroko... Tako je ovaj rafinisani puter iz Burkine Faso, Afrika.


Ovaj puter dolazi u staklenoj teglici od 150 grama i može se kupiti širom Srbije ali i online na njihovm sajtu, gde važi besplatna dostava za porudžbinu preko 1000 dinara. Mislim da bi trebalo da ažuriraju spisak prodavnica jer pouzdano znam da jedna apoteka na jednoj adresi u Nišu više ne postoji 😀.
Nakon što sam ovaj puter tražila u par prodavnica zdrave hrane gde ga u tom trenutku nije bilo, odlučila sam da ga ipak naručim online. Ubrzo su me kontaktirali da potvrde porudžbinu i dan dospeća, a tog dana se me i ljubazno pitali u koje vreme mi odgovara da mi paket donesu na kućnu adresu.



Ovaj puter je rafinisan, što se jasno vidi po boji, a onda i po nedostatku karakterističnog mirisa. On je još rafiniraniji od Marigoldovog koji sam prethodno koristila a i ima baš dugačak rok trajanja. Struktura mu je malo tvrđa a lepljivija i ne verujem da je posle obrade ostao ijedan vitamin i meneral 😀 Ovakav puter neće učiniti sve one dobre stvari koje organski i nerafinisani ši puter može ali će vam ipak pružiti masnoću, zaštitu i hidrataciju, tako  da bih ga ja koristila samo na izrazito suvim delovima tela i kao zaštitni sloj od spoljašnih faktora, kada treba.


Sećate se da je Marigoldov imao rok trajanja od samo tri meseca, mada sam ga ja koristila i duže od pola godine! My Green Way ima rok duži od godinu dana!

DA LI STE PROBALI NEŠTO IZ MY GREEN WAY ASORTIMANA?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Podelite:

8 komentara

  1. Одговори
    1. Ako ti samo treba tretiranje nekog suvog, dehidriranog dela tela, biće dobar :)

      Избриши
  2. Нисам ништа од њих пробала а после ове твоје рецензије немам намеру ни да пробам. Нарочито ми није јасно шта је то схеа.
    Ја овде не видим ни састав, али ни име произвођача?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha tačno, kada se ši pojavio kod nas negde pre 10ak godina, svi su ga zvali "šea" :D :D :D Mislim da je trebalo par godina da do nas dođe "ši" izgovor ali mnogi i danas zovu šea! Baš po zdrava hrana radnjama i sl. Danas se brže živi i ima više mogućnosti, ali mogla bih da se opkladim, da toga nema, da bi ši završio kao Levis farmerke ili Voren Biti kod nas :D

      Slažem se za sastav tj. da bi moralo da piše da je ovo rafinisani puter, ali dok to ne postane zakonska obaveza kod nas, teško da će neki proizvođači i prepakivači sami da se sete :/

      Избриши
    2. Закон постоји, тако да имају законску обавезу. Закон о трговини, члан 40. став 1: ''Роба у трговини на мало мора имати декларацију која садржи податке о називу и врсти робе, саставу и количини, као и друге податке у складу са посебним прописима и природом робе, а нарочито податке о произвођачу, земљи производње, односно увоза, датуму производње и року употребе, увознику, квалитету (класи), као и упозорење на евентуалну опасност или штетност робе.''

      Избриши
    3. Super si, Bobice! Ja sam bila ubeđena da ne postoji takav član, čitajući kako se uglavnom žale na zakon! Mora da su pronašli neke "rupe" pa umesto punog INCI sastava oni upišu samo aktivne sastojke ili tako nešto, jer znam da su mnogi tekstovi na tu temu koristili to što "ne stoji u zakonu".

      A ovaj proizvođač je onda definitivno izostavio nekoliko stavki :(

      Избриши
    4. Ако имаш линк за неки текст, пошаљи ми на ел. пошту :) Овде код тебе не могу да копирам...
      Не верујем да су пронашли ''рупе'' већ верујем да народ нити зна своја права нити има времена да пише инспекцији. Чињеница је да не можемо да очекујемо од инспекције да иде и проверава милионе ствари (ма шта ко о томе мислио)...

      Избриши
    5. Jeste, zaštitila sam tekstove od kopiranja jer je jedno vreme harala krađa tekstova, ali ovaj template je zaštitio svaki tekst pa i komentare :/
      Ja mogu da kopiram tuđe, ali vi ne možete moje, što nije baš najsrećnije rešenje :/

      E i to je tačno a sada ne mogu baš da se setim tekstova jer sve to datira od pre dve-tri godine, kada je i prvi put počelo da se priča o INCI nomenklaturi. (Ja prevashodno pričam o sastavu :)) Da nisi kopirala da nije samo sastav, nego i poreklo, klasa itd. ne bih ni znala! (Što opet govori i da nismo nešto preterano angažovani da saznamo :( )

      Избриши