Natura Siberica Little Siberica šampon Bez suza

Foto: NaturaSiberica.rs

Kako sam od Bobice dobila pregršt uzoraka kozmetike koju ona ne koristi ili joj ne odgovara, u narednom periodu ću vam opisati puno različitih proizvoda, a prvi među njima je bebeći šampon za kosu iz Little Siberica linije najzastupljenijeg ruskog proizvođača prirodne kozmetike kod nas - Natura Siberica.
Little Siberica je, pogađate, linija namenjena najmlađima i dobitnica je nagrade "najbolji proizvod za mamu i bebu" magazina Natural Products i Soil asocijacije za 2013. godinu. U svojoj ponudi imaju proizvode za negu kože i kose i preporučuju se za korišćenje od bebinog prvog dana.


Standardna verzija ovog šampona dolazi u pakovanju od 250 ml i košta 1200 dinara, što mi se čini preskupo! Možete ga naći u Natura Siberica radnjama u Beogradu i Nišu, u nekim manjim radnjama i u njihovoj online prodavnici.

Struktura šampona je neke srednje gustine, providan je i nema jak ili karakterističan miris. Vrlo je nežan i blag, gotovo i da ne pravi penu na mojoj dugoj kosi 😀, što je dobro za šampon koji se preporučuje za novorođančad. Za njih se takođe preporučuje mala količina šampona, ili, kako bi rekli, tek jedna kapljica, dok sam ja, kao velika beba, potrošila svih 7 ml za jedno pranje 😁


Moji utisci su je da šampon stvarno blag i efekat posle pranja me je baš podsetio na Babylove šampon - teme dođe nekako masnjikavo, a ja imam čak i suvu kosu. Ipak je ovaj šampon toliko blag da bih ga pre preporučila dečici 😊 Ja kosu perem na nekih 5-6 dana, a sa ovim šamponom, period se skratio na 4 dana.


Vidi se da je sastav šampona pažljivo biran, da ima puno prirodnih sastojaka. Glavni surfaktant je na bazi šećera, što meni uglavnom ne odgovara i čak često izaziva svrab i svi šamponi koji sadrže lauryl glucoside u tolikoj kolilčini mi ne odgovaraju.

Da li bih ovaj šampon koristila od bebinog prvog dana? Ne verujem. Iako mi se u tu svrhu sviđa što je blag, ne sviđa mi se cena. Verujem i da bih probala da nađem nešto još blaže, mada kada vidim kakve sve bebi šampone koriste žene u mojoj okolini na svojim bebama, ova Little Siberica dođe luk i voda 😃 Definitivno je bolji izbor od bilo koje Nivee, Johnsona, Kosilija i sličnih! A i Natura Siberica zaista preporučuje tek kapljicu deci mlađoj od 3 godine.


DA LI STE PROBALE NEŠTO IZ LITTLE SIBERICA LINIJE?
DA LI KORISTITE BEBI KOZMETIKU?


Podelite:

8 komentara

  1. Који шампон за бебећу косу препоручујеш?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno ne znam, nisam još u tome, ali kada bih bila, pokušala bih da pronađem nešto najodgovarajuće među prirodnim brendovima :)

      Избриши
  2. Bogami je baš poskupio! Ja sam ga uzela svom sinu prošle godine negdje početkom jula i još ima za par pranja tako da duuugo traje ali sam ga na nekom popustu platila manje od 700 din.
    Odlično pjeni, lijepo miriše a boja mu je žućkasta. Nije mu izazvao nikakve iritacije u vidu svraba ili peruti a pošto se djeci ne masti kosa lijepo je opere.
    Sad sam mu kupila Baby Derm sa uljem borovnice i ekstraktom ovsa i omega 3 i 6 masnim kiselinama. Nema savršen sastav ali ni nisam isključiva, bitno je da ne sadrži jake deterdžente a ovaj je takav. Za osjetljivo tjeme. Ima i odgovarajući PH.

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Ne draga, imam baš ovaj. Što?

      Избриши
    2. Zbog cene. Onda su baš podigli cene od prošle godine! :(

      Избриши
    3. Ja ti to sve vrijeme pričam, ozbiljno su poskupili :/.
      Ove kreme za lice koje ja koristim su za 100% skuplje nego prije godinu dana!

      Избриши
    4. Haha jesi pričala, a sada se potvrdilo i na ovom primeru. Preterali su :(

      Избриши