Planeta Organica krema za telo Organic Shea


Kada sam krajem prošle godine prvi put probala Planeta Organica mazalicu za telo, znala sam da se na njoj neću zaustaviti, jer je taj Beli puter jedan od najboljih proizvoda za suvu kožu tela.
Već sam vam pisala o porudžbini u prodavnici Dodir Prirode M, gde sam se nakupovala Rusa a tu se našla i ova krema za telo koju koristim zadnjih nekoliko dana.


Organic Shea dolazi u plastičnom prostranom pakovanju koje vam omogućava kompletnu iskoristivost proizvoda. Nema zaštitnu foliju, što mi se ne sviđa. Sadrži 300 ml proizvoda i košta 623 dinara u Dodiru Prirode M, gde uz svaku porudžbinu preko 2000 dinara, imate besplatnu dostavu.


Tekstura je bogata a miris me opet vraća u neko detinjstvo/tinejdžersko doba i asocira na nešto ali ne znam konkretno na šta ili koga. Nisam sigurna ni da mogu da opišem ovaj miris, nekako zagušljivo-čist, ako to uopšte ima smisla? Ako bi me asocirao na neku boju, to bi definitivno bila tamno puder-roze!

Mojoj suvoj koži savršeno prija, lepo je hidrira i neguje. Miris se ne zadržava dugo na koži.


Krema mi savršeno odgovara i definitivno bih je opet kupila, ali i preporučila svima.


U kremi ima dosta organskog ši putera, što je divno, ali i manje količine veoma cenjenih ulja bekovine i amaranta, sa kojima se, mislim, prvi put susrećem.

 DA LI STE PROBALI OVU KREMU?
DA LI VOLITE PLANETA ORGANICA KOZMETIKU?


Podelite:

4 komentara

  1. Обожавам ПО! Углавном одлични производи веома прихватљиве цене, дивног мириса, лепог и згодног паковања.
    Који ти је бољи крем, овај или онај ''Сибирски бели''?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa šta znam, onaj je baš puterast i čvrst, ali ima lepši miris koji traje i traje, pa bih verovatno odabrala njega :) Ali to ne umanjuje vrednost ovog, i ovaj je stvarno odličan što se nege tiče! :)

      Избриши
  2. Deluje mi kao odlican proizvod za hladne dane :))

    ОдговориИзбриши