Rimmel Lasting Finish mono rumenilo


Nisam neka ljubiteljka rumenila, ali ovo mi se dopalo jer je nežno i diskretno. Osim toga, neki od Rimmel proizvoda su pre par godina bili moji favoriti, pa volim i sam brend. I još je kupljen na većem popustu u Lillyju, po ceni od 350 dinara. Savršeno, rekla bih!


Lasting Finish rumenilo dolazi u četiri nijanse, od kojih sam ja odabrala najsvetliju - 010 Santa Rose. Meni je predivna i verujem da će se dopasti svima koji vole blagi i prirodni sjaj.
Pakovanje je malo i zgodno za nošenje svuda, a jedino što mi smeta je što se malo teže otvara, uvek mislim kako ću oguliti lak sa palca. Verovatno mu treba malo razrađivanja.


Teži 4 grama i puna cena mu je nekih 500-600 dinara. Vrlo je lagan a sama boja je postojana i zaista dugotrajna. To sam ustanovila još dok sam ga u Lilly-ju probala na ruci, u svim nijansama 😊


Ja ga nanosim Aura višenamenskom četkom i još uvek nemam posebnu četku za rumenilo, jer mi ova uvek završi posao 😖


Kao što sam već rekla, ova nijansa je svetla, blaga i prozračna. Može se i nadograditi, ali trenutnoj boji mog tena je taman kako treba! Lepo prelama svetlost a i ne zavlači se i ne skida se sa lica uopšte a ja čak ni ne setujem šminku. Sve u svemu, ja sam prezadovoljna i svakako bih ga preporučila dalje! Prelepa prozračnosti i prirodna svežina na obrazima. Meni se višestruko isplatilo dugo traganje za odgovarajućim rumenilom!



DA LI STE PROBALE RIMMEL LASTING FINISH?
KOJE JE VAŠE OMILJENO RUMENILO?

Podelite:

18 komentara

  1. Ja ne volim rumenila, bas uopste, jako mi lose stoje, ali ova boja je bas prirodna, pokusacu da pronadjem :) ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda smo vrlo slične po tom pitanju ;) Javi kako ti se dopada ako ga probaš, u Lilly-ju je trenutno akcija, čisto da znaš :)

      Избриши
  2. Дивна боја. Одувек сам мислила да сви обавезно користе руменило, све док не прочитах твоју рецензију и Јанин коментар :) Свашта човек научи.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Heh, ja na prstima jedne ruke mogu da nabrojim žene koje ne koriste. Velika manjima :)

      Избриши
  3. Ova nijansa se na meni ne bi ni primjetila, mogao bi da prođe kao puder za matiranje :D!
    Nisam ih probala mada sam primjetila da su na sniženju i to je super cijena.
    A moja omiljena su, znaš već, Deborah Natural i ArtDeco koji ima najzanimljivijih nijansi. Postojanost na mojoj masnoj koži je zaista odlična.

    Ako voliš svijetla rumenila ima jedno baš u liniji Deborah Natural, nijansa 02 Rose, predivno je!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha jeste. I ja retko kad uzimam najsvetlije nijanse, ali ostale su mi ili upadljive ili malo više vukle na žućkasto.

      Znam da su ti oni favoriti, i baš sam gledala da isprobam Deborah, ali su se izgleda brzo rasprodali, ostalo je nešto malo što mi nije bilo "po meri" :/

      Избриши
    2. Pih baš mi žao, prati Jasmin, i tu su na popustu bila, a imaš i na Lily sajtu i dalje 1+1 komb. pa vidi.

      Избриши
    3. U Lilly online prodavnici je baš rizik da se kupi jer:

      "Napomena: Gratisni proizvod dolazi u različitim nijansama i ne možemo da garantujemo koju nijansu ćete dobiti prilikom kupovine na Online prodavnici"

      Koja je verovatnoća da dobiješ ono što ti treba? :D

      Избриши
  4. I mala napomena: pogledah koja je gramaža tog Rimmel i mogu ti reći da je manja od standardne. Recimo Deborina su od 6g a ArtDeco od 5g. Mada i količina od 4g može biti nepotrošiva ako se ne truse (ova moja zaista ne) i ako koristiš dobru četku koja ne kupi previše proizvoda. To sam ustanovila otkad imam RT.
    I ona pečena (Bourjois, Deborah) traju odavde do vječnosti i nazad! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, jeste manji i po gramaži i po pakovanju, ali meni ne smeta jer već sada znam da će trajati godinama :D
      Inače, mene nervira kada su pakovanja velika i to sve zbog one glupe četkice koju ne znam da li neko koristi! :D
      Ne trusi se ni ovo, stvarno je iznenađujuće kvalitetno za tu cenu, a što se četke tiče i dalje nikako da isprobam te RT. Hoću, neću, treba mi, ne treba mi... Kada bi dali u setu sa nekom za puder u prahu, manje bih se nećkala :D

      Избриши
  5. Predivna boja :) do sada nisam probala mnogo njihovih proizvoda ali ovo rumenilo divno izgleda :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo mi nije bilo potrebno da procitam... Sad moram da kupim! :D Izrazito sam svetla (onaj tip koji ne moze da pocrni) i volim nenametljiva rumenila, jer sa "normalnim" nijansama izgledam kao klovn, a ovo bas deluje nezno i osvezavajuce.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha ma stvarno nije skupo, pogotovo sad na akciji!
      Verujem da će ti ova nijansa biti super! :)

      Избриши
  7. Eeej, i ja imam ovo rumenilo u drugoj nijansi, nekoj rozoj :) I super je! Ja ga mešam malo sa breskvastim rumenilom jer sam mi previše svetluca, kao hajlajter, samo u boji :) A ova nijansa bi bila idealna baš za hajlajtovanje, ako nije previše pigmentovana, teško mi je da zaključim po slikama, ali pročitala sam jednu recenziju o istoj ovoj boji i takođe je cura bila oduševljena tako da ne sumnjam da lepo izgleda :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pigmentacija je tu, ali kako je sama boja baš nežna, u zavisnosti od boje tena, verujem da stvarno može da odglumi i hajlajter :)

      Избриши
  8. Lepo izgleda ali je nijansa presvetla za mene, iako sam bledunjava :). Najomiljenije rumenilo mi je iz Avona, nijansa Classic Aura. Divno je, lepo pigmentovano, neka tamnija roze nijansa, preporucujem od srca :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na preporuci, Kristina! :) OD Avonovih sam samo probala onaj u kuglicama, odavno!

      Избриши