Riznica zdravlja Zdrava pasta Menta


Relativno skoro se na našem tržištu pojavila Riznica zdravlja, proizvođač (za sada samo) paste za zube za kojeg se ne zna da li je više pažnje posvetio kvalitetu ili pakovanju proizvoda 😀 Zahvaljujući uvek tako divnoj Ivi sa bloga Prirodna kozmetika, koja mi je poslala primerak ove paste, imala sam to zadovoljstvo da je probam i prenesem vam utiske.


Za početak, ja sam izuzetno izbirljiva kada su paste za zube u pitanju (i ne samo paste, što već dobro znate 😀). Sve kod mene i na meni je previše osetljivo izgleda, kada malo bolje razmislim? Tako su i moje desni postale osetljive pre nekih, pa možda i 10 godina, više se i ne sećam. U početku nisam znala šta se dešava jer u to vreme paradentoza nije bila toliko zastupljena u reklamama 😀 ali i među ljudima. Primetila sam samo da me ponekad boli dok perem zube i trebalo je malo dok shvatim da me desni toliko bole kada perem zube nakon voća i povrća koje u sebi sadrži dosta soka, kao što su jabuke, paradajz, jagode... Pranje zuba je postalo nepodnošljivo i ja sam izbacila iz ishrane sve to što mi smeta jer mi je stomatolog rekao da tu nema pomoći, da se taj neki začetak paradentoze ne leči, a metode sa plombama, na duže staze, donose više štete nego koristi. Preporučio mi je paste za osetljive desni. Ja sam probala Lacalut, nisam primetila pobošljšanje, izbacila sam to voće i povrće i nastavila sa svojim životom sve dok mi rođaka jednog dana nije predložila Paradontax, koju je ona koristila. Sumljičavo sam probala, i nakon početnog zgražavanja zbog ukusa, brzo sam se oduševila jer sam uz nju slobodno mogla da jedem sve voće i povrće! Od tog dana, možda sam samo 2-3 puta probala neku drugu pastu (Alverde, Himalaya i još par njih, kada sam prelazila na zdraviju i prirodnu kozmetiku) ali sam se uvek vraćala Paradontax jer nijedna nije mogla ni da joj priđe.

Razumećete da kada mi je Iva ponudila Riznicu Zdravlja, odmah sam spomenula paradentozu. Rekla mi je da je pasta namenjena (i) osetljivim zubima i da neću imati problema. Bila sam voljna da probam a zdrave srpske proizvođače uvek treba podržati.


Što se sode bikarbone tiče, tu nikada nisam pravila problem ni pitanje. Moja pokojna baka je verovatno ceo život prala zube sodom bikarbonom i umrla je sa svim svojim zdravim zubima u 80. godini tako da mi je svaka štetnost osnovano sumnjiva 😊
Ja sam, doduše, probala samo jednom kao dete (pogađate, ona me je naterala) i bilo mi je grozno, pa to više nikad nisam uradila.


Zdrava pasta Menta dolazi, kao što sam već rekla, u najlepšem pakovanju ikada! Kutijica koja se klizno otvara krije još jednu kutijicu-kućicu za samu pastu. Veoma pažljivo, inventivno, kreativno, ma sve pohvale! Prijatan miris se širi i pre otvaranja!


Sama pasta teži 85g i jeste malo teže/nezgodnije istisnuti je. I potrebno je malo opreza jer jednom nanesena pasta na četkicu vrlo lako može da sklizne jer nije lepljiva.


Zaštitna folija je tu i to ću uvek pohvaliti.


Pasta prelepo miriše i pravo je osveženje u odnosu na Paradontax.

Osećaj pranja je fenomenalan, promena uvek prija a sviđa mi se što je ukus sladak, zahvaljujući steviji. Ali ono što je najbolje od svega je da stvarno prija i osetljivim desnima i, iako je koristim tek 10 dana, usudiću se da kažem da mi se čini da je i bolja od Paradontax! Sa Parodontax mi desni ipak malo krvare, dok su sa ovom pastom malo prokrarile prvog, eventualnog drugog dana. Posle toga više nikada!


Ja sam i više nego zadovoljna i ne znam da li će se utisci promeniti u budućnosti, ali se nadam da neće jer planiram da koristim ovu pastu na dalje u životu 😊 U svakom slučaju ću vas obavestiti i kada je potrošim!

Jedino što mi smeta je činjenica da je jug Srbije totalno zapostavljen i da je jedini način da je kupim preko Masline, gde košta 300 dinara i plus dostava 200. Beograd, Novi Sad i Vršac imaju mogućnost online kupovine preko Univerexporta, gde je cena nepunih 270 dinara, a dostava besplatna.

Stvarno se nadam da će doći i u Niš, a koliko sam videla na njihovom sajtu, u planu imaju i proizvodnju prirodnih antiperspiranata, što me baš interesuje da li je moguće i kako će to izgledati. U svakom slučaju, ako budu dobri kao pasta, ne sumnjam da ću ih koristiti! 😊



DA LI STE PROBALI OVU PASTU?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Hvala Ivi, pre svega, što me se setila i tako mi definitivno odredila pastu koju planiram da koristim i uz koju se osećam fenomenalno! 😗

Edit 5. maj 2017. - Utisci nakon potrošenog celog pakovanja su ovde

Podelite:

6 komentara

  1. Jako si me zainteresovala za ovu pastu...Moracu da je isprobam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je savršenstvo, biće mi drago ako i tebi bude! :)

      Избриши
  2. Joj, mnogo se radujem :D Anči, super je recenzija i da je koristiš još dugo u zdravlju i veselju ♡ Nadam se da će stići i na jug naše zemlje :)

    ОдговориИзбриши
  3. Divna pasta zaista. Ja sam je probala i super mi je.
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post i ostavi komentar na njemu. ❤ ⬇
    Dreaming of - fashion and beauty

    ОдговориИзбриши