Stari Avon ruževi - 1. deo

U skorašnjem prekopavanju šminke, sa idejom da isprobam neke nove nijanse, koje su mi se do skoro činile da nisu za mene, setila sam se da imam puno Avonovih uzoraka karmina tamo negde. Avon je pre 10 i više godina bio gotovo jedini proizvođač čiju sam šminku koristila, jer je pre svih došao u Niš. Nekoliko godina pre Lilly i dm drogerija 😊
Neki ruževi su baš stari i nisam ni bila sigurna da li ih danas ima u ponudi. Inače, meni su njihovi ruževi uvek odgovarali po kvalitetu i kremastoj teksturi, ali sada sam želela da isprobam i neke nove boje. Nisam se iznenadila da je preovladala nude nijansa, ali sam definitivno zaključila da mi se najviše sviđa kako mi stoje neutralne ka hladnim nijansama.

Predstavljaću vam ih po pet, da bi sve bilo pregledno, koliko toliko.


Ultra Moisture Rich, nijansa Cherub 


Ovakve nijanse sam oduvek volela! Ovo je za mene jedna lepa nude nijansa, hladnog tona, svetlo roze. Pigmentacija je srednja a završnica kremasta do sjajna. Koliko mogu da vidim na sajtu, povučena je iz prodaje.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Avon Ultra Moisture Rich Sheer, nijansa Sheer Spice


Ovo je neka crvenkatsa nijansa sa čak i malo braonkastog u sebi. Blaga je, sa providnom završnicom. Kako je pigmentacija slabija, dobro stoji na usnama i lepo se skida, ravnomerno. Imam utisak da je ovo neutralna nijansa, s obzirom da mi ne stoji loše 😊
Koliko mogu da vidim na sajtu, nijansa je povučena iz prodaje.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Avon Ultra Color Rich, nijansa Cool Peach 



Još jedna nijansa kakvu sam oduvek volela i kupovala. Sviđa mi se što je sam ruž baš dugotrajan i dobro pigmentovan. Imam utisak da bi svima lepo stajao, naravno, ko voli ovako svetle nijanse.
Koliko mogu da vidim na sajtu, nijansa je povučena iz prodaje.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


Glazewear - nijansa Pink Kiss


Glazewear je linija 2u1, karmin i sjaj. Ova nijansa je neka nežno roze, sa šljokicama, hladan ka neutralnom podtonu, rekla bih. Vrlo je kremast i hidratantan. Imala sam veliki problem da ga fotografišem uz blic, bukvalno bi zamutio celu sliku! Uopšte ne znam zašto i to mi se nikada nije desilo!
Koliko mogu da vidim na sajtu, nijansa je povučena iz prodaje.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko


Blic


Ultra Color Rich 24K Gold, nijansa Gold


Linija 24K Gold je predstavljena kao prva linija ruževa sa pravim česticama zlata u sebi. Pigmentacija nijanse Gold nije jaka i sam ruž je više sjajan nego obojen. Čestice zlata ili šljokice su tu i stvarno lepo prelamaju svetlost. Imam utisak da bi ova nijansa lepo stajala toplijem ka neurtalnom tonu kože. Meni lepo stoji kada se malo skine, kada ode boja a ostanu šljokice 😀
Koliko mogu da vidim na sajtu, nijansa je povučena iz prodaje.

Dnevno svetlo

Veštačko svetlo

Dnevno

Veštačko

Blic


DA LI STE PROBALE OVE NIJANSE?

 

Podelite:

9 komentara

  1. Divne su nijansee :D Imam ih milion ali nekako ove karmine u stiku sam potpuno zapostavila :/

    ОдговориИзбриши
  2. I ja ove nude obožavam! Od Avona sam nedavno uzela 2 iz njihove mat linije ali ih nešto ne nosim (GR su mi draži), a uzela sam i jedan Luxe roze, divna, kremasta i hidratantna tekstura ali mi je ipak presvjetao pa sam ga poklonila drugarici, njoj stoji 5 puta bolje a mislim da bi i tebi. Sad ne mogu da se sjetim kako se zove nijansa :/...

    A ako voliš hladne pink onda čekiraj Golden Rose Velvet mat u broju 02. Meni je divan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam nikada probala mat ruževe! Znaš i sama kako trošim balzame :) Ne podnosim osećaj suvoće na usnama a sve imam utisak da bi mi mat bili presuvi?
      Koliko vidim ovako sa slika, 02 nijansa je baš lepa!

      Избриши
    2. Ne volim ni ja suvoću ali ispod mat ruževa nanesem balzam pa mi ne smeta. Kad je toplije čak mi ni tečni mat ne izazivaju toliku suvoću a koristila sam najgore (Aura).
      Sad bih od tečnih probala Deborah ove nove, čujem da su odlični, ili Sephora Lip Stain... Mislim da bi za visoke temperature bili bolje rješenje od klasičnih u stiku zbog postojanosti i nerazlivanja...

      A ti onda probaj Alverde ruževe (oni mi nisu ni trunku isušivali usne) ako ti ne smeta sjaj i opasnost od razlivanja (mada imam i nijansu koja je "tvrđa" recimo) ili iz Avon Luxe linije neki. Ako pronađem koja je tačno napisaću ti.

      A da, taj GR je stvarno dobar. I ja ih volim, imaju širok izbor nijansi, nekako mi i struktura odgovara, za tu cjenu nema boljih! Cijele zime sam ih koristila najviše (naročito 01, on mi ispade favorit, ali nije za tvoj ten mislim)...

      Избриши
    3. Evo sad pogledah na sajtu Avona, ovo su Luxe ruževi (ne balzami), sad su na akciji 490 din. mada sam ja svoj platila 400 (jer je bio na zalihama) kod moje " Avon dame".
      Nijansa koju sam uzela jer je nju imala je Pink Satin ali ima još predivnih nijansi.

      Избриши
    4. Da, za visoke temperature je uvek problem, ja tada šminku stvarno svodim na minimum, pogotovo preko dana.
      Avonovim ruževima sam uvek bila zadovoljna, sve teksture su mi odgovarale, mada Luxe nisam probala. Mislim da tada kada sam naručivala, nije ni bilo te linije.
      I GR 01 je lepa nijansa, mada vidim da se na slikama dosta razlikuje.
      I Pink Satin je lepa!
      Hvala na preporukama :***

      Избриши
  3. Volim Avonove ruzeve, ne pamtim da su me nekad razocarali, a probala sam sve linije :). Mat liniju ti toplo preporucujem jer nimalo ne isusuje, veruj mi na rec Ana :), jesu mat ali su i kremasti, naruci testere i vidi i sama.. Luxe nisu po mom ukusu jer su sljokicavi i vrlo hidratantni, tebi ce se mozda dopasti. True Colour Ultra bi ti se definitivno dopali, lepo pigmentovani a jako hidratantni.. True Colour klasicni su takodje divni, volim i Plump It liniju, ma sve je super, probaj uzorke, oduzih komentar :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na preporuci, Kristina!
      U mojoj okolini više nama toliko Avon Dama, ali uzorci su mi definitivno u planu!

      Избриши