The Versatile Blogger Award


Odavno me neko nije tagovao u izazovu, i kada sam jutros videla nominaciju Irene sa bloga Lepojkica i mama, baš sam se prijatno iznenadila! Na njenom blogu se, osim kozmetičkih, možete informisati i o bebećim temama jer nam ona, kao mlada mama, predstavlja dosta toga korisnog, iz prve ruke.

Pravila izazova su sledeća:

  1.  Napisati 7 činjenica o sebi
  2.  Nominovati najviše 15 blogo-koleginica i obavestiti ih o nominaciji
  3.  Zahvaliti se devojci koja me je nominovala
  4.  Objaviti sliku i pravila u svom postu

Dakle, iako je mnogo teško pričati o sebi a još teže navoditi činjenice, neću da budem partibrejker, ali će činjenice nasumično odrediti daljinski upravljač televizora, odnosno kanal na kojem se nekako zaustavim i priča koja se tu dešava, asociraće me na neku činjenicu o mojoj malenkosti 😀

1. Ne funkcionišem na prazan stomak. Ne znam kako ljudi mogu da izađu iz kuće ili da rade a da ništa nisu stavili u kljun. Meni je teško i da pričam ako ne doručkujem, a kamoli sve ostalo.

2. Prvi put sam u kozmetički salon otišla sa 19 godina. Radi šminkanja za matursko veče. I nisam bila zadovoljna. Mislim da sam se 3-4 puta profesionalno šminkala, i nikada nisam bila baš onako prezadovoljna. Verovatno sebe nisam videla onako kako su me šminkerke videle ali bitno je da kada sada pogledam te fotografije, šminke se najmanje stidim 😀😀😀

3. Baka me je izdvajala od ostalih unuka. Tatina mama me je nekako najviše volela i to se nije ni trudila da sakrije. U tom periodu je mene malo bilo sramota zbog toga, a sada mi je toliko simpatično i beskrajno drago! Od četvoro unučadi biti najpametniji, najlepši, najbolji... ipak i nije tako loša stvar 😃

4. Prvu cigaretu sam probala na ekskurziji u VI razredu. Cigarete su moja davna i odvratna prošlost i danas ih nikako ne podnosim u svojoj blizini. Bila sam aktivni pušač duže od 10 godina, a onda sam ih ostavila pre 5 godina i to smatram jednom od svojih najboljih odluka u životu!

5. Ne volim fizičke poslove. Oduvek sam bila prava devojčica i nikada me nije privlačilo majstorisanje bilo koje vrste. Nisam nešto volela ni kućne poslove i u familiji sam oduvek bila poznata kao Crnogorka. Meni se baš nije sviđalo što me smatraju lenjom, ali nisam se nešto ni trudila da to opovrgnem. Dođe vreme kada nešto i moraš, pa onda stvorim obavezu da bih to i uradila. Pre ću da uradim ako bilo koji vid posla shvatim kao obavezu, ako to ima smisla?

6. Ne volim riblje meso. Oduvek sam bila mnogo nezgodna što se hrane tiče i 90% hrane koje nisam volela u detinjstvu, ne volim ni danas. Tu spada i riba,od girica, preko raznih konzervi, do specijaliteta. Mogu eventualno jednom godišnje, nešto što ne smrdi 😮 i što posnije, bez bilo kakvih ulja, umaka i soseva.

7. Jedno vreme sam se trudila da budem plava. U tinejdž periodu sam želala da budem plavuša, pa sam prelazila sve faze od grozno narandžaste do upropašćene kose. Mislim da su sve moje odluke iz tog perioda bile loše, pa tako i ova. Danas verujem da priroda ipak zna šta radi i zašto to radi a da brinete treba da postanu plavuše tek kada počnu ozbiljnije da sede 😊


Sada kada sam se zalaufala, čini mi se da nije teško kao što sam na početku mislila i hvala TV kanalima na idejama 😃

Ja ću nominovati blogerke koje najčešće čitam a to su, hronološki:

1. Iva Prirodna kozmetika
2. Kristina Sparks of Beauty
3. Bobica
4. Aleksandra Još jedan blog


DA LI STE SE PRONAŠLI U NEKOJ ČINJENICI O MENI?
 

Podelite:

6 komentara

  1. Kakvo iznenađenje! Hvala ti puno na nominaciji, puno znači :) <3

    Što se tiče naših sličnosti, ja mogu da funkcionišem na prazan stomak samo sam jako nezgodna xD
    Na profi šminkanju nisam nikad bila, uglavnom jer mi se ne sviđaju kako šminkaju, previše mi je to bronzera i tamne senke, sve neke drag queen/Grand fazone furaju... Jednostavno ne vidim sebe u tome.
    Morske plodove ni ja ne volim :( Verovatno potiče od sećanja na babu kako guli krljušt ribama, pa sva ta krv i smrad...
    Ja sam htela riđa da budem pa sam dobila boju šargarepe koje se posle mesec dana pretvorilo u neku groznu braon-narandžastu. Od tad eventualno neki umeren ombre fazon, ali i to jako oštećuje krajeve.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, draga, unapred se radujem tvojim činjenicama :)

      Jao te riđe nijanse stvarno retko kome stoje ono baš baš a i teške su za održavanje. I da, krajevi su već sami od sebe osuđeni na oštećivanje, još im dodaj farbu/blanš...

      Da, ima svakakvih šminkerki, pogotovo danas :/

      Избриши
  2. Mnogo zanimljive činjenice :) :)! Nešto drugačije i zabavno od tebe, treba češće ovako da nas razonodiš :D!

    Ja sam jaaako mršava baš zato što ne volim da jedem i hranu doživljavam kao nužno zlo. Nikada ne doručkujem, rijetko kada ručam a jedini siguran obrok je večera. Mogu da budem gladna po čitav dan i da to ne utiče na moje raspoloženje :). Pri tom uvjek jurim, dosta pješačim, rijetko kad sam bolesna (pu, pu) a i pušač sam :/. Kako? Mislim da je dobra genetika, ja tako funkcionišem čitav život i znam da ne valja ali ne volim da jedem i kraj! To doživljavam kao gubljenje vremena :P.

    Sa farbama nisam pretjerano eksperimentisala a prvi put sam otišla u salon sa nekih 17g na tretmane lica, ubrzo su uslijedili odlasci na depilaciju, obrve...

    Profi su me šminkali cijela 2 puta (jer mrzim da visim u salonu na dan kad treba nekud da idem) a 1 od ta 2 je bilo (pogađaš) moje vjenčanje hahaha.
    2. put je bio čist kapric sa moje strane, tako mi došlo :) :)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Nediću, drago mi je da sam te zabavila :*

      Ma što se same hrane tiče, to je po meni skroz ok i uvek se vodim onom "jedi da bi živela, a ne živi da bi jela". I pametno je to da jedeš samo kad si gladna, a za aktivnost dobijaš još jedan veliki plus! E sad, ti si navikla da ti glavni obrok bude večera, i to je sigurno navika. Ja pa uveče ne mogu da jedem, tj. kako dan odmiče, sve sam manje gladna :)

      I ja sam godinama išla ne depilacije, obrve, tretmane lica, da budem model za nokte nekim drugaricama... A posle sam počela sve sama da radim i u salon nisam otišla 3 godine!

      Živo me zanima, šta si u horoskopu/podznaku? :)

      Избриши
    2. Čik pogodi :D! Ja sam "račica", mada ne znam koliko to ima veze sa mojim znakom, rakovi su hedonisti :). Mada, nije da nisam i ja, lijena sam po prirodi ali što ti reče, odgovornost prema obavezama me "gura" :).
      A za podznak pojma ti nemam!
      A ti?

      Избриши
    3. Haha, neverovatno, uvek sam oko osebe imala puno Rakova! Muž mi je Rak :D
      Ne bih pogodila, mada je za "pogađanje" više zadužen podznak. Imaš ona online izračunavanja, pa lako možeš da saznaš ;)

      Ja sam Riba :D

      Избриши